Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свещи, кабели и ламбда сонда за Фиат Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свещи, кабели и ламбда сонда за Фиат Брава

    Привет!Колата е Фиат Брава 29.05.19981.6 16V 76kW 103 p.s182A4**********Какви свещи, запалителни кабели и ламбда сонда ще ми препоръчате, които да отговарят точно за моя автомобил?Колата е с газов инжекцион полска система.Съмнява ме висок разход - минал съм 80 км. градско, от които 20км. са селско, а чертичките на бутиката от 9 е на пета-та.Остават още 4 чертички за да светне резервата.Много висок разход ще даде ми се струва.Свещите ми са на 4 000км, но не съм ги сменял, а нямам представа предишния собственик в Германия, колко е минал с тях.До преди да сложа ГИ сутрин, като я запаля и почва да тресе...работи на едни обороти за секунда заглъхна и мина на по-високи обороти.Преди 4-5 дни пък запалих колата, работи няколко секунди и загасна от само себе си...след това веднага я запалих и си заработи нормално.Бързо загрява, като загрее си сваля веднага оборотите.Откакто сложих ГИ не ми е правила тия номера.

    #2
    Кабели ако не искаш да ги сменяш с маслото вземи Беру, аз преди тях пробвах с Тесла и Janmor ама карат по 2-3 месеца и пробиват. С Беру-то нямам ядове вече 3-4 години. Свещите ги смени и тях с хубави че ако са износени пробиват кабелите и заради тях (голямо разстояние на електрода) . Пробвай за гасненето да свалиш и почистиш буталцето и мястото където ляга на стъпковото моторче, после махаш клемата на акумулатора за 15 минути. Колкото до разхода по лампите въобще не се ориентирай- няма как да се настроят съвсем вярно, пълниш на празна бутилка примерно 10литра караш и като свърши газта смяташ колко е разхода.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Ееее намери се човек, който да ми драсне два реда и да обясни накратко и ясно, какво да правя.Фиат е много масов автомобил, особено Браво/а и се чудя защо този форум тук е толкова умрел?!За кабелите ще те послушам! Ти какви свещи сложи?Мога ли сам да си сменя свещите...има ли някаква тънкост?Трябва ли за нещо да внимавам?Кабелите ги погледнах и стоят, като чисто нови...колата е на 202 000 реални км.Значи колата е взех от мой човек в Германия и беше на 198 000км., докарах си я на ход до БГ и съм минал над 4200км, но нито свещи, нито кабели съм сменил.Свещите си работят, карам на пропан-бутан.Трябва ли задължително да ги сменям, или като си работят да не ги пипам?За моя автомобил, какви свещи препоръчват от Фиат?

      Коментар


        #4
        Тия номера ти ги прави най веротно от дюзите на бензина или нещо друго по горивната система. И ми е много интересно как ти настройха колата на газ при подобен проблем на бензин? пп - Само не разбрах, първо кво му е на форума, информация ли няма или няма кой да ти гадае на монитор в случая. не го приемай лично, ама малко е пресилено изказването ти. Ако мога да помогна с нещо казвай.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Дааа много си прав, майна - най-вероятно ще е някоя дюза, която като загрее се разширява и почва да си работи нормално.Ами настроиха ми я на газ и то много добре, щото при газ бензиновите дюзи не играят, тъй като газта си има своя инжекторна рейка, през която се впръсква газ в цилиндрите.Иначе се бях отчаял,майна че някой ще ми отговори тук...виж кога съм писал, и пича с Бравото, кога ми е отговорил...и ти кога ми виждаш темата!Благодаря за мнението...за мен е потвърждение, че е някоя дюза.На газ колата върви по-хубаво от бензин...зареждам само от Газпром.Дава ми някъде към 12 разход градско, а селско не съм я засичал още.Някой от форума знае ли за някой сайт за автомобилни части от чужбина...примерно немски, австрийски, откъдето да си поръчва човек части за колата, поне да е сигурен, че частите са качествени, а не като тук някви менталяци?Четох темата за запалителните кабели, как момчетата реват от фалшиви Мадженти Марели или както там се чете.Тва е много гадно, майна да хвърлиш 50-70лв. за част и да се окаже фалшива.Аз на тия нашите тук има нямам доверие, майна.

          Коментар


            #6
            Свещи от тези дето съм купувал от тука са читави Беру (от някоя от големите вериги магазини) и Бриск тоя модел http://www.briskracing.com/brisk-pre...rk-plug-detail , като той ако се вземе от точното място е гарантирано истински и цената е много приятна за такава свещ- по спомени около 10лв на брой. Самата смяна ако нямаш хубаво гедоре с удължение и ключ за свещи 16 по-добре не се захващай, с тия по бензиностанциите нищо няма да свършиш. Самата смяна става най-лесно на топъл мотор като стягаш с усет да не скъсаш свещта. Кабелите е най-лесно да провериш дали са здрави като на висока предавка започваш да ускоряваш с натиснат до долу педал на газта от да кажем 1500 оборота до към 4000 оборота, ако нямаш продърпване или притрисане а плавно ускорение може до някаква степен да е каже че са наред.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Добре, а как да разбера, кои са точните свещи за моя автомобил - 1.6 16V76kW103 p.s182A4Трябва да се обърна към продавач консултанта или на самата кутийка на свещта си пише за какъв автомобил е, щото не съм купувал досега нито свещи, нито кабели?Ти откъде си купи свещите и кабелите?Одеве отворих капака и гледам, че кабелите са на Беру клас С, но свещите не ги погледнах.Ти на какво караш - газ/бензин/нафта?Какъв разход ти дава градско/селско?Като цяло доволен ли си?Аз Януари месец, като си дойдох от Германия смених консумативите и маслото - ролки, ремъци, филтри + 25 стенд ми излезна 400лв.Маслото си го донесох от Германия.Откакто съм я взел вече 4300км. не съм пипнал нищо по ходова част и мотор, а човека в Германия колко е минал се тези шарнири, накрайници, биалети и т.н. един Бог знаеА по принцип кабелите, в сервиза един майстор, как ги разбира дали са читави...замерват ли ги с нещо?!

              Коментар


                #8
                Beru 14 FR-7 LDUBrisk DR14ZCNGK BKR6EKC това са за твоя мотор свещи, не разчитай продавачите да са съвсем наясно кои са правилните, за някои от тях е достатъчно да се навиват в резбите на главата и автоматично стават Кабелите ги купих от Ауто Плюс ,но магазина е без значение стига кабелите да са истински като произход.Първо карах на бензин , след това 2 години на газ ,последно време на нафта.Разход предимно извънградско мога да кажа- 6.5-7 на бензин, 7.2-9 на газ.- това на Бравото.Кабелите ако човек има опит с диагностика на запалителна система се получава сравнително лесно, трябва усет като чуеш мотора дори може да ги хванеш , на практика ти казах начина с даване на газ от 1500 оборота на 3-та предавка примерно, другото е да гледаш на тъмно на работеща кола даваш рязко газ от дроселовата клапа- видиш ли искри значи кабелите са чао.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  ОК!Благодаря много за описанието на точните свещи за моя мотор.Тези Ауто Плюс ги видях, че имат дистрибутори в Пловдив и ще отида до тях.Твоите кабели и свещи какво производство са, какви да търся?Как се разпознават истинските и менталяците?

                  Коментар


                    #10
                    Ами с части купени от тая фирма не съм имал проблеми, Беру свещите и кабелите ги взимах от там. Бриск свещите дето карам сега са си от Чехия. Имай предвид че Беру кабелите не са евтини като разните Тесла и т.н ментета.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      Много добре знам как работи ГИ и аз карам с такъв. Обаче знам и как и кога се настройва, щото при неизправна запалителна система и омазани горивни времена на бензин ЗНАМ ЧЕ НЕ СЕ НАСТРОЙВА. Така че най вероятно ще ти се наложи още една настройка и корекция, още повече предполагам мембраните на изпарителя не са улегнали все още.Виждам че си от Пловдив, така че погледни тая тема. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57159
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X