Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак за маслата и по конкретно Red Line, AMSOil, EVANS...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Поне по данните на хартия някой няма ли да се включи с мнение дали е по добро или да си карам със старата марка ??
    punto HGT

    Коментар


      #47
      Поръчах си пак мотулчето, благодаря на включилите се
      punto HGT

      Коментар


        #48
        Преди малко ливнах тая добавка в мотора http://www.archoil.com/ar9100-nanobo...tion-modifier/ , утре очаквам като вдигна капака да е "поникнал" още един мотор 1,8 , майтапа настрани сипах от тази добавка, защото сега в студа карам много малко и колата почти не загрява, тази добавка е нещо от сорта на добавката на политрон, ако Данчо има мерак може да я тестваме, защото изсипах половината флакон, а другото мисля да го сложа по нататък в колата на жената, но първо ще покарам да видя дали ще има някаква разлика от към шум на мотор и т.н.Някой ако е ползвал от въпросната добавка нека сподели впечатления ако има
        punto HGT

        Коментар


          #49
          Тука освен тебе никой не я е ползвал , виж в Субару форума е друга работа...
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #50
            pi4_s_bravo написа:
            Тука освен тебе никой не я е ползвал , виж в Субару форума е друга работа...
            Аз я взех от колегите от субару форума
            punto HGT

            Коментар


              #51
              Явно маслата са качествени, но 38лв за литър ми се струват доста , пък и Кромата както събира 4.5л ще ми дойде в повече цената. На следващата смяна мисля да сложа Eneos 5w40 + Xenum VX500 .
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #52
                Тези масла са добри, но при субару са препоръчителни, защото техните мотори са по взискателни към масло и общо взето днес докато слагахме добавката се заприказвахме с човека на тема масла. Те са се принудили да ги вкарват и ползват точно заради техните специфични боксерови мотори.
                punto HGT

                Коментар


                  #53
                  Ами аз карам в момента с Castrol Magnatec 5W-40 A3/B4, което ми излезе ~20лв/л. За 2000км не е изгорило и грам, а старото, което бях сложил за 10-те хиляди километра общо сложих 5л. (800мл допълнително). Не знам каква му е цената в България, но колега от датския фиат клуб ми го препоръча, понеже сипвал същото на неговото HGT и бил доволен. Засега мога да кажа, че и аз съм доволен.
                  Fiat Punto MK2 Sporting
                  Fiat Punto MK2 HGT

                  Коментар


                    #54
                    По принцип до около 4000-5000км. ако маслото е ОК няма и да го пипа, в следващите километри ако маслото не е ОК се забелязва повишен разход на масло, то и за това много хора са на мнение, че като почне да го харчи е най добре да се смени, независимо колко километра си минал. Някой ще каже, че този подход е много нерентабилен, но човек като попадне на менте е най добре да го сменя по често, защото иначе ремонта излиза още по скъпо.Ще ми бъде интересно да споделиш след 5000км с кастрола как е положението и дали ще се появи харч на масло
                    punto HGT

                    Коментар


                      #55
                      Danchojn написа:
                      Пичовете в Субаро доста са преувеличили. Достатъчно е да почете човек за самите присадки на маслата по-задълбочено и ще му стане ясно, че те всъщност са не само основната защита на двигателя, но и са последното нещо, което ще се намаже по стените на цилиндрите, сегментите и клапаните. Точно обратното. Нагар се трупа от базите. Естера без присадките вътре също не става. Молекулата му е изключителна като здравина, но за да стои за метала трябва присадка.......................................... .........и т.н.От ТТ данните нищо впечатляващо не виждам за REDLiNE. Спирането на разхода на масло с почистващите добавки е възможно и аз съм го правил но с друго/знаеш с какво/, там се освобождават запекли сегменти, това е. Ако мотора е издухал - Майстор в шишенце няма! Ако се използва превантивно е полезно. Това с карането на газ и използването на твоя Мотул - надявам се няма да повярваш SAPS - как го постигат този параметър REDLiNE само те си знаят. Колко е опасен също те си знаят. Съвета ми е да спазиш препоръката на производителя на двг. Имам наблюдения върху Redline and Amsoil. Цената им тука е надута страшно, много важно че са на естерна основа. От Щатите да внесеш такава течност е мноооого трудно.
                      Прегледах форума на Субаро и видях този клип http://vbox7.com/play:mcbf68f38c . Хората са го качили и се вижда че добавката полепва по металната повърхност. След това разгледах в сайта е описано http://duralube.in/%D0%B4%D0%B5%D0%B...%B5/Значи караш ли на газ,слагаш добавката.
                      ФИАТ и всички останали

                      Коментар


                        #56
                        didich написа:
                        Ще ми бъде интересно да споделиш след 5000км с кастрола как е положението и дали ще се появи харч на масло
                        В петък тръгвам за България и ще станат около 5500-6000км докато пристигна в Бургас. Ще споделя в неделя, понеделник стига да не забравя :D
                        Fiat Punto MK2 Sporting
                        Fiat Punto MK2 HGT

                        Коментар


                          #57
                          [quote="Danchojn"]Момчета, мърдането на работния вискозитет е много рисковано. Твърде ниския раб. вискозитет не може да осигури маслен филм при определено натоварване. Високият не може да иде до точките на мазане навреме. Нашите автомобили за за 40 раб вискозитет. Ако карате в Африка сложете 50, ако карате в Норвегия, сложете 30, но в БГ това аз не бих направил и мога да ви го докажа защо. didich Не искам да нахалствам или да ти налагам мнение, но заповядай да ти демонстрирам това, което използвам аз и ще разбереш за каква защита говорим. Ако искаш донеси каквато искаш EP добавка, и ще разбереш за какво си даваш парите. Уверявам, те че ще бъдеш мнооооого изненадан. :D И с нея вообще няма да се притесняваш дали мотора е студен или топъл. Ако щеш мачкай газта веднага щом запалиш на -20гр. ...Това е мнението ти от миналата година.Тука от година на година става все по-топло,а ти минаваш на по-нисък вискозитет .Маслото ЗИК го купих и налях в Опел-а,но три дена след това купих БМВ-то и само съм припалвал колата със зачеркната емблема от завода производител .Интересува ме това масло КарЛубе 5/40 дето не съм го налял още в Баварията става ли?БМВ-то наистина го мъча,ако може така да се нарече.Студени стартове,дрифтове,въртене на гуми,каране по магистралата на макс и т.н дивотии.Да отида ли в магазина да купя 5 литра ZIC XQ за двигателя или да наливам КарЛубе-то и да се кръстя с двете ръце да не му пада вискозитета много като Маннол-а .Отделно маслата на ZIC с вискозитет 75/90 добри ли са да взема за скоростите и дифа?
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #58
                            Ами аз си карам с мотулчето, такова сипвам и на голфа, който кара жената - 1,6SR, 101к.с.Бих сменил маслото ако има по добро на подобна цена.Последно се загледах пак на това http://www.ravenol.de/en/products/us...sae-5w-40.html , но въпросителните пак изкачат и става пак пълна боза.В много сайтове пише, че е пазирано на ПАО, но пък производителя, хората от линка по горе никъде не пишат, че е ПАО, но пък руснаците са правили много тестове с него и казват, че е 4-та група и е ПАО, както казах бозата е пълна и човек да се чуди на какво да вярва, тЪ за това си карам все още с мотула 8100 x-cess.
                            punto HGT

                            Коментар


                              #59
                              Консумативи

                              Здравей,колега.С какъв Мотул караш Пунтото?

                              Коментар


                                #60
                                Re: Консумативи

                                vlahkab написа:
                                Здравей,колега.С какъв Мотул караш Пунтото?
                                В края на предния пост съм написал - Motul 8100 x-cess 5W40
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X