И двете марки добавки ви- Възстановяват металните части в двигателя - Намаляват разхода на гориво - увеличават живота на двигателя - увеличават ресурса и мощността му - съдаржат специални добавки от химични елементи незаписани още в таблицата на Менделеев и като капак освен че ще ви тръгне колата по бързо и ще ви става и два пъти повече от преди/ като брой пъти не като дължина/Я стига глупости, тия добавки обикновенно са някакви смоли с ацетони и кетони вътре за да разредят или сгъстят маслото и да разтопят гарнитурите да спрат течовоте. Всичко друго в УНСС му викат маркетинг.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак за маслата и по конкретно Red Line, AMSOil, EVANS...
Collapse
X
-
didich написа:niko09 написа:"Ресурс" ще ти излезе още по евтиноАlfaRomeo 146 1.4 16V TS.
Коментар
-
Сигурно и ти си прав, но да обобщим:- предимно градско каране, когато карам спокойно си карам на газ, като трябва да се "сборим" с някой си обръщам на бензин- 1 път в седмицата ако има някаква среща се раздава газта в права линия, смятай от 1-ва до 3-та на цялата газ- каране на писта за момента не, мисля че колата не е подготвена за такава дисциплина, а и за каквато и да е друга, кара се любителски за кефСега като стопли времето 1-2 пъти в задръстванията като се вдигне повечко температурата на маслото гледам, че на празен ход 5В40-то си му пада налягането, незнам колко трябва да е на празен ход, но по уреда който гледам отива на около 1 бар, лошото е, че тоя уред показва в psi и отчитането е малко на око, трябва да си купя друг, който показва в барове, тоест представям си като стане на вън над 30 градуса какво ще стане с маслото. В момента маслото е на около 4500 километра и мисля да го сменям, защото с него изкарах цяла зима.Питам се и нещо друго - ако да приемем се сложи някаква добавка, която "уж" се свързва с метала и намалява триенето и износването, какво става след като в яката жега маслото е станало на водица и мазането му е под въпрос, тая добавка ще удържили фронта мотора да не изтропа, ако маслото не маже ?punto HGT
Коментар
-
Братле, единствения достоверен начин да се свърже нещо с метала е или с болтове и нитове или с електрожен и оксижен. Умно момче си, престани да вярваш на такива простотии. А да, и си смени уреда за маслото, ако искаш ще ти подаря един чисто нов от лада, с малко префасониране ще стане перфектен, но тия от автоманията стават само да впечятляваш келешите пред блока. пп Нищо му няма на маслото ти в жегата. Не караш 150км на писта постоянно в обороти и при висока скорост че да се плашиш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Найстина си много труден честно :D Относно уреда моя съвет е да си намериш някакъв механичен както направих аз,със сигурност ще ти показва много по-точно от който и да е друг уред,но каратето по слагането е жестоко по нашите италианки,аз на алфата такова мъдене видях............................................. ...............АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.
Коментар
-
Я да повдигна пак темата, човек без работа, пак си промивам мозъка Някакви отзиви за това масло или мнения по дадената спесификация от производител - RAVENOL VSI 5W-40, водят го масло на основата на полиалфаолефини (PAO), тоест изцяло група 4, няма общо с повечето масла на пазара група 2 и 3. Гледам гурутата от субару форума също са се изказали позитивно за това масло.http://shop.grid-trade.com/ravenol-v...ault-opel.htmlpunto HGT
Коментар
-
S_BANKOV написа:Имам два изНосени вала чудя се дали да не върна и да налея от това масло да ги възстанови и после в раздел продаваpunto HGT
Коментар
-
Ето му техническите характеристики:http://www.ravenol.de/uploads/tx_rav...SAE_5W40_1.pdfРуснаците го хвалят доста като марка. Има много силни миещи свойства и го препоръчват за коли със задънени от нагар двигатели. Изчиства маслената система и събаря всички налепи. Из рускоезичния нет има снимки на двигатели със свалени капаци на главите, карани с Равенол-направо светят от чистота. В youtube има доста клипове за тест на течливост при ниски температури и там Равенол-а се представя много добре. Другата немска марка, която ползва ПАО в маслата си е MEGUIN (собственост на Liqui Moly). И техните масла са много добри. Изобщо не особено познатите у нас немски марки правят страхотно добри масла, които освен това са с много прилични цени. Освен за Ravenol и Meguin, съм чел отлични отзиви и за ROWE, ADDINOL, PENNASOL.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
[quote="didich"]Я да повдигна пак темата, човек без работа, пак си промивам мозъка Някакви отзиви за това масло или мнения по дадената спесификация от производител - RAVENOL VSI 5W-40, водят го масло на основата на полиалфаолефини (PAO), тоест изцяло група 4, няма общо с повечето масла на пазара група 2 и 3. Гледам гурутата от субару форума също са се изказали позитивно за това масло.http://shop.grid-trade.com/ravenol-v...ault-opel.html[/quotЦялата им серия масла на база технологията им Клайн Синто е много добра. Имам личен опит с Ravenol VMO 5W40 и мога да кажа само добри неща. Цената пък е повече от прилична за тази технология.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
До тука добре, сега и конкретното питане Ако заменя сегашния мотул 8100 с въпросният Равенол ще направя ли грешка, макар за Равенол-а да няма одобрение от фиат ?, разликата в цената на двете масла е само 20лв. ??Много ме блазни и това рейсингово масло http://www.ravenol.de/en/products/us...sae-5w-40.html , което вече е на съвсем друго ниво, цената му е 105лв за 5 литраpunto HGT
Коментар
-
Какво значи да направиш грешка ? Определено няма да ти се повреди двигателя от тази замяна. И Мотул-а и Равенол-а са много добри масла. Специално за Мотул-а бях дал линк в темата за руския тест на масла, където се представя много добре. Ако ти трябва масло за рейсинг, по-добре търси 5W50 или 10W60. Този "рейсингов" Равенол нещо не ми се чини много рейсингов по техническите му спецификации. Кинематичният му вискозитет при 100 градуса е 14,1 сантистокса при не особено добър вискозитетен индекс от 163. Това означава, че вискозитета не е особено термостабилен и при термично натоварване на двигателя ще се понижи доста рязко. Типично рейсинговите масла са "по-гъсти" при нормална експлоатация (примерно 17-18 сантистокса при 100 градуса Целзий), за да може да осигурят адекватен вискозитет при екстремно натоварване на двигателя.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Тая седмица съм решил да сменям маслото, но видиш ли пак попаднах на интересно масло и то на доста добра цена , сравнено с мотул 8100 как е според вас и дали е по добро, става дума за http://www.mannol.de/en/?action=acce...%200W-40Във ВАГ форума има оферта 4л за 57лв, иначе литъра е на 15,50лв., но мен по скоро ме интересува дали е по добро от мотула, не толко цената, не успях да видя колко му е HTHS вискозитета ?, 70% ПАО и около 15-20% естери, но къде е истината незнам , ако не в краен случай пък и най лесно за мен ще бъде пак да си ливна мотулчетоpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар