Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

SELENIA за новите автомобили FIAT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    В предишната тема снимката ми е преди смяната, изглежда по същият начин. Може би освен двигателя има значение и маслото и стила на каране, минералните масла и полу-синтетиките са по-неустойчиви и стават черни много бързо. Това е другият мит за маслата, че един двигател според пробега постепенно се минавало от синтетика към полу-синтетика и минерално масло. Като съм на 230 000 да го хвърлям ли JTD-то Истината е че можеш ли да си го позволиш сипвай си ако ще на кола 1980 година синтетично масло, това че тогава не е имало такива масла не значи че не са подходящи за твоята кола. Тези интервали дето ги дават производителите са леле мале ама икономика - почивните дни смених на приятел маслото на 16 000 беше и да не казвам каква чорбичка е, а пък Кастрол от Германия.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #32
      ilko-gd написа:
      ... Може би освен двигателя има значение и маслото и стила на каране .....
      Абсолютно всичко е от значение, мойта е след основен ремонт, тоест предполага се, че мотора не е пълен с гняс, а е ще годе чист, до 2000км от разработката съм сменил 3 пъти масло, сега карам с Мотул и то от дъжд на вятър, ми маслото си потъмнява и това е, както викаше Гацо - "ти моеш ли да спреш гората да се разлиства"
      punto HGT

      Коментар


        #33
        Виж какво FIATIST-e, усещам те че си доста бос на някои теми, но доста уверен в писанията, това е минуса на един интернет форум!! Не може да казваш първо че Голд било злато за двигател 2000г. и после да ми казваш за доработки за 20 хил км, знам че това 20К означава това, но в БГ всеки знае че масло трябва се сменя на 8-10 хил км ако искаш колата ти да се чувства добре, предвид ментета и лошо качество на БГ пазара на вносни масла. А и продължавам да твърдя че разлики между бензинов двигател на Стило 1.6 и Браво 1.6 са минимални! Самият ти си противоречиш - факт!

        Коментар


          #34
          Според мен възприетото мнение да се сменя маслото на 8-10 000 км в БГ е поради няколко факта - голяма част от шофьорите карат толкова километри за година, карат коли на по 300 000 км, не дават пари за качествено масло и филтри, карат с наливни горива (в това число масло, олио и т.н.). Ако се вгледаш в сервизните книжки там интервала е 30 000 км, при БГ условията 20 000 или 1 година, което настъпи първо. При коли с ДПФ, карани предимно градско може и на 4 000 км да ти светне лампата за смяна на маслото, но се съмнявам някой, който кара кола в гаранция и ходи в оторизиран сервиз да си сменя маслото на по-малко от 19 500 км, даже повечето ходят на 21 200 км, тъй като има толеранс.
          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

          Коментар


            #35
            tambuhtaneca написа:
            Според мен възприетото мнение да се сменя маслото на 8-10 000 км в БГ е поради няколко факта - голяма част от шофьорите карат толкова километри за година, карат коли на по 300 000 км, не дават пари за качествено масло и филтри, карат с наливни горива (в това число масло, олио и т.н.). Ако се вгледаш в сервизните книжки там интервала е 30 000 км, при БГ условията 20 000 или 1 година, което настъпи първо. При коли с ДПФ, карани предимно градско може и на 4 000 км да ти светне лампата за смяна на маслото, но се съмнявам някой, който кара кола в гаранция и ходи в оторизиран сервиз да си сменя маслото на по-малко от 19 500 км, даже повечето ходят на 21 200 км, тъй като има толеранс.
            Тогава колега това аз как да го разбирам след като се отнася и за мен? Да сменям висококачествено и скъпо масло на 19 500 км. или да го сменям висококачественото скъпо масло и скъп маслен филтър задължително и двете заедно на всеки 5000 км.?
            sigpic

            Коментар


              #36
              Ако слагаш Селения, фиатчето ще ходи сутрин за мекици на фурната и ще ти ги маже с медец! :D
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #37
                muns61 написа:
                Ако слагаш Селения, фиатчето ще ходи сутрин за мекици на фурната и ще ти ги маже с медец! :D
                На 5000 км. или на 19 500 км.?
                sigpic

                Коментар


                  #38
                  FIATIST написа:
                  tambuhtaneca написа:
                  Според мен възприетото мнение да се сменя маслото на 8-10 000 км в БГ е поради няколко факта - голяма част от шофьорите карат толкова километри за година, карат коли на по 300 000 км, не дават пари за качествено масло и филтри, карат с наливни горива (в това число масло, олио и т.н.). Ако се вгледаш в сервизните книжки там интервала е 30 000 км, при БГ условията 20 000 или 1 година, което настъпи първо. При коли с ДПФ, карани предимно градско може и на 4 000 км да ти светне лампата за смяна на маслото, но се съмнявам някой, който кара кола в гаранция и ходи в оторизиран сервиз да си сменя маслото на по-малко от 19 500 км, даже повечето ходят на 21 200 км, тъй като има толеранс.
                  Тогава колега това аз как да го разбирам след като се отнася и за мен? Да сменям висококачествено и скъпо масло на 19 500 км. или да го сменям висококачественото скъпо масло и скъп маслен филтър задължително и двете заедно на всеки 5000 км.?
                  Както ти е по сервизна книжка - 19 - 20 000 или 1 година от последната смяна, което настъпи първо.
                  FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                  Коментар


                    #39
                    Колеги, не гледайте само километрите, а и моточасовете. Ако се кара предимно градско, трябва да намалите указания пробег, защото двигателите работят, но километри не се въртят. Преди седмица в Тойота тиксим в Пловдив сменяха предварително ангренаж на автомобил, тъй като се кара само градско и моточасовете са му значително повече в сравнение с пробега, който има.

                    Коментар

                    Working...
                    X