Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

SELENIA за новите автомобили FIAT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Виж ти, а било маслото препоръчвано от FIAT като едва ли не задължително поне за FIAT, Alfa Romeo, Lancia и FIAT Professional. И сега какво ще правим?
    sigpic

    Коментар


      #17
      [quote="FIATIST"]
      milenskia написа:
      Аз моето Стило го карам близо 5 години с Selenia Gold 10W 40, ако сложа от горепосоченото 5w 40 има ли шанс да почне да го пие?
      FIATIST написа:
      "Колега ще ползвам една снимка на колегата ’’todorshalev’’ относно темата за маслото. Искама само да ти кажа, че за FIAT STILO трябва да слагаш маслото показано по - долу. Това е снимката на маслото, за което ’’todorshalev’’ говореше в темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...tart=0След като в тази тема се коментираше, че това масло се слага на новите автомобили FIAT та даже и на Punto MK2 и после при смяната на маслото след изминати 10 000 км. при източването му излизало чисто като сълза не виждам необходимоста на твоя FIAT STILO да слагаш Selenia Gold 10W 40. Докато при последните автомобили FIAT маслото е Selenia Motor Oil Pure Energy K 5W 40 или същото, но и с надписа MultiAir накрая. Това последното не е подходящо за твоя Stilo, защото не е от послeдните най - нови FIAT-и. Тази Selenia Gold 10W 40 става за твоя Stilo, но не е най - подходящото. Маслото с, което би ти се чуствал най - добре двигателя на твоя FIAT STILO, който започна да се произвежда от 2002 г. е Selenia Motor Oil 20 K долу на снимката.
      И в какво се състой разликата между 20К и Голд?

      Коментар


        #18
        FIATIST написа:
        След като в тази тема се коментираше, че това масло се слага на новите автомобили FIAT та даже и на Punto MK2 и после при смяната на маслото след изминати 10 000 км. при източването му излизало чисто като сълза .....
        Няма как добро и качествено масло след 10 000км да го източиш на сълза, доброто масло потъмнява, това означава, че има добри миещи способности и не само, аз лично не бих си налял масло в мотора, което след изминат интервал стои чисто като сълза.
        punto HGT

        Коментар


          #19
          [quote="milenskia"]
          FIATIST написа:
          milenskia написа:
          Аз моето Стило го карам близо 5 години с Selenia Gold 10W 40, ако сложа от горепосоченото 5w 40 има ли шанс да почне да го пие?
          FIATIST написа:
          "Колега ще ползвам една снимка на колегата ’’todorshalev’’ относно темата за маслото. Искама само да ти кажа, че за FIAT STILO трябва да слагаш маслото показано по - долу. Това е снимката на маслото, за което ’’todorshalev’’ говореше в темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...tart=0След като в тази тема се коментираше, че това масло се слага на новите автомобили FIAT та даже и на Punto MK2 и после при смяната на маслото след изминати 10 000 км. при източването му излизало чисто като сълза не виждам необходимоста на твоя FIAT STILO да слагаш Selenia Gold 10W 40. Докато при последните автомобили FIAT маслото е Selenia Motor Oil Pure Energy K 5W 40 или същото, но и с надписа MultiAir накрая. Това последното не е подходящо за твоя Stilo, защото не е от послeдните най - нови FIAT-и. Тази Selenia Gold 10W 40 става за твоя Stilo, но не е най - подходящото. Маслото с, което би ти се чуствал най - добре двигателя на твоя FIAT STILO, който започна да се произвежда от 2002 г. е Selenia Motor Oil 20 K долу на снимката.
          И в какво се състой разликата между 20К и Голд?
          Голд е злато за двигателя при по старите модели FIAT от преди 2000 г. Неговото STILO е след 2000 г.
          sigpic

          Коментар


            #20
            didich написа:
            FIATIST написа:
            След като в тази тема се коментираше, че това масло се слага на новите автомобили FIAT та даже и на Punto MK2 и после при смяната на маслото след изминати 10 000 км. при източването му излизало чисто като сълза .....
            Няма как добро и качествено масло след 10 000км да го източиш на сълза, доброто масло потъмнява, това означава, че има добри миещи способности и не само, аз лично не бих си налял масло в мотора, което след изминат интервал стои чисто като сълза.
            Значи става въпрос за FIAT Punto Diesel 1999 г. MK2. Маслото не знам дали е било сълза, но не било стояло черно. Ето и цитат от изказването на ilko-gd:’’Потърси в моите мнения съм качил снимка на щеката на маслото на Пунтото от подписа, да видиш дизел, на който маслото не е черно - един от най-големите митове и легенди в "гаражният фолклор" Wink’’
            sigpic

            Коментар


              #21
              FIATIST написа:
              Виж ти, а било маслото препоръчвано от FIAT като едва ли не задължително поне за FIAT, Alfa Romeo, Lancia и FIAT Professional. И сега какво ще правим?
              Ти това кой какво препоръчва го остави, там играят много пари за да препоръчаш нещо. Така Рено препоръчва Елф , Бмв Кастрол ли беше и още и още , но далеч не значи че препоръчваното е най-доброто масло и едва ли не с друго мотора ще спре. За целта си има независими сертификати по API и ACEA . А това ,че Голд на Селения било злато за двигателя можеш да убеждаваш някое комшийче с колело , на което да го капнеш на веригата да не скърца, тука надали са много хората ,които ще отидат да си купят такова само защото на тебе ти промиват главата от Фиат.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #22
                pi4_s_bravo написа:
                FIATIST написа:
                Виж ти, а било маслото препоръчвано от FIAT като едва ли не задължително поне за FIAT, Alfa Romeo, Lancia и FIAT Professional. И сега какво ще правим?
                Ти това кой какво препоръчва го остави, там играят много пари за да препоръчаш нещо. Така Рено препоръчва Елф , Бмв Кастрол ли беше и още и още , но далеч не значи че препоръчваното е най-доброто масло и едва ли не с друго мотора ще спре. За целта си има независими сертификати по API и ACEA . А това ,че Голд на Селения било злато за двигателя можеш да убеждаваш някое комшийче с колело , на което да го капнеш на веригата да не скърца, тука надали са много хората ,които ще отидат да си купят такова само защото на тебе ти промиват главата от Фиат.
                Данчо, като споменаваш, че играят много пари се сетих да добавя нещо. Парите са ясни Просто Фиат препоръчва собствените си масла. Повечето от нас сигурно са забелязали едно лого на кутиите с мало- FL. FL е абревиатурата на Fiat Lubrificanti. Май няма смисъл от повече дискусии защо производителя препоръчва продуктите на Селения.
                ex. Fiat Marea 1.6 16V
                ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                Lancia Kappa 2.0 VIS

                Коментар


                  #23
                  [quote="FIATIST"]
                  milenskia написа:
                  FIATIST написа:
                  milenskia написа:
                  Аз моето Стило го карам близо 5 години с Selenia Gold 10W 40, ако сложа от горепосоченото 5w 40 има ли шанс да почне да го пие?
                  FIATIST написа:
                  "Колега ще ползвам една снимка на колегата ’’todorshalev’’ относно темата за маслото. Искама само да ти кажа, че за FIAT STILO трябва да слагаш маслото показано по - долу. Това е снимката на маслото, за което ’’todorshalev’’ говореше в темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...tart=0След като в тази тема се коментираше, че това масло се слага на новите автомобили FIAT та даже и на Punto MK2 и после при смяната на маслото след изминати 10 000 км. при източването му излизало чисто като сълза не виждам необходимоста на твоя FIAT STILO да слагаш Selenia Gold 10W 40. Докато при последните автомобили FIAT маслото е Selenia Motor Oil Pure Energy K 5W 40 или същото, но и с надписа MultiAir накрая. Това последното не е подходящо за твоя Stilo, защото не е от послeдните най - нови FIAT-и. Тази Selenia Gold 10W 40 става за твоя Stilo, но не е най - подходящото. Маслото с, което би ти се чуствал най - добре двигателя на твоя FIAT STILO, който започна да се произвежда от 2002 г. е Selenia Motor Oil 20 K долу на снимката.
                  И в какво се състой разликата между 20К и Голд?
                  Голд е злато за двигателя при по старите модели FIAT от преди 2000 г. Неговото STILO е след 2000 г.
                  И разликата между двигателите 1.6 Стило и Браво 1.6 доколкото съм запознат почти няма, как така реши до 2000г. и над 2000г. малко не ми е ясно!

                  Коментар


                    #24
                    колегата дето каза че парите са приоритет е напълно прав ... Т.е. примерно Елф плаща много пари на Рено да препоръча тва шибаното масло за автомобилите си .Пример разговора ми с един клиент в сервиза "Добър ден , с нещо мога ли да ви помогна -казвам Аз . Ами искам да сменя маслото на колата но първо да попитам имате ли масло Елф - казва клиентът . Да, имам такова масло ,но защо точно Елф искате имам доста масла с по добри качества от Елф -казвам Аз .Искам елф защото Елф пише на капачката за маслото .... и сигурно такова трябва да се слага ... "Следователно аз започвам да го убеждавам че не е важна марката на маслото а изискванията които има автомобила към вискозитета , присадките и качествата на маслото , а той чичката стои и се пули насреща ми и ми вика най-накрая "Ами сега то това си пише това ще сложим " .... и кво правим важното е рекламата да е там .... аз карам с Аджипт ( Ени) 5в40 (526000 км ми е ЖТД-то) и съм страшно доволен !

                    Коментар


                      #25
                      При положение, че има доста ефтини и даже по добри предложения на пазара незнам кой все още хвърля пари на вятъра за селения.
                      punto HGT

                      Коментар


                        #26
                        didich написа:
                        Няма как добро и качествено масло след 10 000км да го източиш на сълза, доброто масло потъмнява, това означава, че има добри миещи способности и не само, аз лично не бих си налял масло в мотора, което след изминат интервал стои чисто като сълза.
                        Не, в голяма грешка си - добрият и качествен двигател работи "чисто" без да трупа нагар, който трябва да се мие от маслото. И за да не съм голословен сега излизам на паркинга да снимам щеката на Пунтото. Маслото е на 4000км. в момента, колата се кара всеки ден сутрин 3 км. и гася, на обяд се прибирам, станаха 6 км., после пак на работа и обратно вечерта - общо по 12 км. на ден. Малко събота и неделя насам натам по града и това е. Снимката е с телефона.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #27
                          На снимката се вижда че има потъмняване на маслото, което е абсолютно нормално, просото винаги маслото потъмнява заради температурата на двигателя. важно е като го пипнеш с пръст да няма отлагания и да не е станало на вода.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Съгласен. Просто има един мит, че маслото на дизела било черно като катран още с първото завъртане и действително на повечето гробници в автокъщите е така, но не е нормално Мита е разбит
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #29
                              [quote="milenskia"]
                              FIATIST написа:
                              milenskia написа:
                              FIATIST написа:
                              milenskia написа:
                              Аз моето Стило го карам близо 5 години с Selenia Gold 10W 40, ако сложа от горепосоченото 5w 40 има ли шанс да почне да го пие?
                              FIATIST написа:
                              "Колега ще ползвам една снимка на колегата ’’todorshalev’’ относно темата за маслото. Искама само да ти кажа, че за FIAT STILO трябва да слагаш маслото показано по - долу. Това е снимката на маслото, за което ’’todorshalev’’ говореше в темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...tart=0След като в тази тема се коментираше, че това масло се слага на новите автомобили FIAT та даже и на Punto MK2 и после при смяната на маслото след изминати 10 000 км. при източването му излизало чисто като сълза не виждам необходимоста на твоя FIAT STILO да слагаш Selenia Gold 10W 40. Докато при последните автомобили FIAT маслото е Selenia Motor Oil Pure Energy K 5W 40 или същото, но и с надписа MultiAir накрая. Това последното не е подходящо за твоя Stilo, защото не е от послeдните най - нови FIAT-и. Тази Selenia Gold 10W 40 става за твоя Stilo, но не е най - подходящото. Маслото с, което би ти се чуствал най - добре двигателя на твоя FIAT STILO, който започна да се произвежда от 2002 г. е Selenia Motor Oil 20 K долу на снимката.
                              И в какво се състой разликата между 20К и Голд?
                              Голд е злато за двигателя при по старите модели FIAT от преди 2000 г. Неговото STILO е след 2000 г.
                              И разликата между двигателите 1.6 Стило и Браво 1.6 доколкото съм запознат почти няма, как така реши до 2000г. и над 2000г. малко не ми е ясно!
                              Слушай какво ’’Milenskia’’ не ме ядосвай и дразни това за 10 000 км. ти го написа дето питаше дали щяло да го пие това масло Selenia Motor Oil Pure Energy K 5W 40 понеже ти си карал с Selenia Gold 10W 40. Какво ще почне да го пие то изобщо не е за твоя двигател. Твоя GOLD го сменяш на 10 000 - 15 000 к.м. Докато Selenia Motor Oil 20K e с подобрени качества на двигателя и с по - дълъг пробег до следващия цикъл за смяна чак след 20 000 км. Това значи всъщност 20К! Това масло го направиха точно след 2000 г. като по - добър и надежден вариант за автомобилите на FIAT през онези времена както и с по - дълъг живот докато GOLD няма този дълъг живот максимум 15 000 км. и го сменяш и е с по - слаби качества към двигателя. Мисля, че GOLD е и по - стария вариант на Selenia от 20 К.
                              sigpic

                              Коментар


                                #30
                                ilko-gd написа:
                                didich написа:
                                Няма как добро и качествено масло след 10 000км да го източиш на сълза, доброто масло потъмнява, това означава, че има добри миещи способности и не само, аз лично не бих си налял масло в мотора, което след изминат интервал стои чисто като сълза.
                                Не, в голяма грешка си - добрият и качествен двигател работи "чисто" без да трупа нагар, който трябва да се мие от маслото. И за да не съм голословен сега излизам на паркинга да снимам щеката на Пунтото. Маслото е на 4000км. в момента, колата се кара всеки ден сутрин 3 км. и гася, на обяд се прибирам, станаха 6 км., после пак на работа и обратно вечерта - общо по 12 км. на ден. Малко събота и неделя насам натам по града и това е. Снимката е с телефона.
                                Като станеш на 10 000км ако не забравиш го снимай пак, давам ти гаранция, че ще е потъмняло още повече , има бегачки дето с ново масло след като излязат на пистата и след 30 минути даване на газ маслото вече е станало черно, така че е нормално да потъмнява маслото, все пак то върши работата да мие мотора
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X