В предишната тема снимката ми е преди смяната, изглежда по същият начин. Може би освен двигателя има значение и маслото и стила на каране, минералните масла и полу-синтетиките са по-неустойчиви и стават черни много бързо. Това е другият мит за маслата, че един двигател според пробега постепенно се минавало от синтетика към полу-синтетика и минерално масло. Като съм на 230 000 да го хвърлям ли JTD-то
Истината е че можеш ли да си го позволиш сипвай си ако ще на кола 1980 година синтетично масло, това че тогава не е имало такива масла не значи че не са подходящи за твоята кола. Тези интервали дето ги дават производителите са леле мале ама икономика - почивните дни смених на приятел маслото на 16 000 беше и да не казвам каква чорбичка е, а пък Кастрол от Германия.

Коментар