Не знам дали е правилния раздел,ама искам да попитам.На моето пунто 1,9 жтд има в момента 50Ач акумулатор ,но ми се струва малко слабичък и не знам дали е от ампеража или просто акумулатора си отива вече.То в кутията няма място за по голям като че ли.Нека колеги с този двигател кажат и те ли са така или са с по големи .БлагодаряГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв акумулатор за 1.9 jtd
Collapse
X
-
boyan_kb написа:icp73 написа:От Fiat са казали-48AH-350A(справка в eper). Всеки сам решава какъв да сложи.
Коментар
-
todorakiggg написа:boyan_kb написа:icp73 написа:От Fiat са казали-48AH-350A(справка в eper). Всеки сам решава какъв да сложи.
Коментар
-
Практически не ти е нужен повече от 50Ah. Просто не трябва да се занемарява един акумулатор. Стартовия ток също не ти е толкова важен, при редукторен стартер. Вообще не знам каква е тази мания да се слага голям акумулатор, не е нужно. Постави си препоръчания и не се притеснявай. Акумулаторите страдат от доста други неща..................Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
boyan_kb написа:todorakiggg написа:boyan_kb написа:icp73 написа:От Fiat са казали-48AH-350A(справка в eper). Всеки сам решава какъв да сложи.
Коментар
-
todorakiggg написа:boyan_kb написа:todorakiggg написа:boyan_kb написа:icp73 написа:От Fiat са казали-48AH-350A(справка в eper). Всеки сам решава какъв да сложи.
Коментар
-
Колега, има специална тема в раздел "консумативи" относно избор на правилен акумулатор. Точно в тази тема е приложен каталог и според него за твоя модел коректният акумулатор далече не е 50 Аh... Усещането, че твоят "е слабичък" може би не те лъже. Ето ти линк да се убедиш сам: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=65469FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Пунто 1,9жтд имам от 2007 година. Колата беше с оригиналния си акумулатор (Фиат/Ланча произведен от Ексайд), който беше 48Ач. Година след това се предаде и купих АЦ Делко 52Ач, който изкара 4 години, сега е с Бош С5 54Ач.Всичките акумулатори са с размери събиращи се в оригиналната кутия.Колата се кара предимно градско на не много дълги разстояния и има по около 6-7 излизания извънградско на година.Моя съвет е да си вземеш хубава марка акумулатор събиращ се в кутията и си карай спокойно.Много е вероятно (както стана с посления ми акумулатор), да не искат да ти заверят гаранцията, защото според техни каталози, за тази кола трябвало акумулатор над 70Ач, но такъв не може да се събере в оригиналната кутия без да я режеш или премахнеш напълно!
Коментар
-
Дори 44Ah акумулатори имат пусков ток не по-малко от 380А, вообще не му е нужен пусков ток. Този параметър спокойно го забравете. Много по важно е качеството на акумулатора и състоянието на връзките и алтернатора. Големият акумулатор е хубав, докато не се разреди - после може да стане страшно. В каталога, цитиран от колегата stivst са завишени Ah-те. И моите на Пандата също се различават. Общо взето на този каталог доверие нямам при положение, че има такива различия спрямо производителя на автомобила. Но дори така, например за моята бензинка 1.2 и 1.3 JTD е предписан един и същ акумулатор, което е съвсем нормално, защото е напълно достатъчно. Акумулаторите не се плашат от стартов ток а от температури и замърсявания най-вече. FIAMM например препоръчва това TITANIUM L150Tipo TITANIUM (CARICA CON ACIDO) WETSigla identificativa L150ETN 550150046Gruppo dimensionale L1Batteria-Capacità [Ah] 50Corrente prova a freddo, EN [A] 460Lunghezza [ mm ] 207Larghezza [mm] 175Altezza [mm] 190Tipo listello di fondo B13Tipo polo terminale (0) DXPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар