Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсани маншони на жило на скорости

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсани маншони на жило на скорости

    Някой намирал ли е решение за смяна на маншоните на жилата на скоростите намиращи се до самата кутия. Говоря в множествено число з/о става въпрос за двата на ТД100 и за 1.4 12В и на двете трябва да сменяме маншони, а такива не се продават отделно.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Има един супер сиромашки вариант, който не е трае и не е добър и не го препоръчвам, но на първо време спасява от замръзване.Направи маншон от гума (примерно от вътрешна гума на колело) изрязваш един правоъгълник и с него увиваш и пълниш с грес, на ръба снадката може да я залепиш или нещо друго ако ти дойде на ум.Пак казвам- това е за аварийна ситуация, другия вариант е по моргите да търсиш.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      И аз съм същия . маншона горе е дреб и никъде не може да се намери втора ръка. все пак си мисля че не е чак такава болка за умиране от 5 години я карам така, е мазно е горе ма кво да се прай, за 97-ма година производство толкоз. има къде къде по зле . Ще черпя ако някой намери решение на тоя въпрос
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        Най-лошото е че като влезе вода и зимата жилата замръзват. Имам една идея, но незнам как да я реализирам. Взема се стария маншон, прави се отливка, може и гипсова, след това се увива или намазва със самовулканизиращ каучук или силикон, незнам от къде да се вземат такива материали, и накрая ако е каучук да се изпече. Виждал съм по Доскавъри как правят маркучи по подобна технология, даже там ги правят с напластяване от платно и силикон, в нашия случай няма нужда от платното. Друго решение е маншон от ръчна спирачка, но от нашите не става по размер, трябва да се търси подходящ, може и от някой камион да стане.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Бях чел преди година две, за гофриран маркуч от пералня че е подходящ за целта, ставал като диаметър!!!

          Коментар


            #6
            NikMar написа:
            Най-лошото е че като влезе вода и зимата жилата замръзват. Имам една идея, но незнам как да я реализирам. Взема се стария маншон, прави се отливка, може и гипсова, след това се увива или намазва със самовулканизиращ каучук или силикон, незнам от къде да се вземат такива материали, и накрая ако е каучук да се изпече. Виждал съм по Доскавъри как правят маркучи по подобна технология, даже там ги правят с напластяване от платно и силикон, в нашия случай няма нужда от платното. Друго решение е маншон от ръчна спирачка, но от нашите не става по размер, трябва да се търси подходящ, може и от някой камион да стане.
            А не може ли на настоящия маншон да се наслои силикон?Вадим, разпъваме и наслояваме. Демек да го направим с малко по-дебели стени - 2-3 мм. Няма да се отрази на гъвкавостта му пък и ще е сравнително здраво. само не мога да се сетя как да го закрепим от двете страни след това за да не се вади.
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              кола

              С термо шлаух и 2 телчета няма ли да стане
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Не няма как. термошлауха е прекалено корав. там вилката се мести и гофрите на маншона обират движението. ето защо няма да стане и с маркуч от пералня
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Гледах части за мотор има такива може да пасне само как ще го сложиш
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    с особен интерес чета темата и глупостите ,които пишете.към автора-купи си нов маншон,и го смени,като ИЗВАДИШ карето.всичко друго е в сферата на бай ганьо.да не забравиш да почистиш идеално

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      с особен интерес чета темата и глупостите ,които пишете.към автора-купи си нов маншон,и го смени,като ИЗВАДИШ карето.всичко друго е в сферата на бай ганьо.да не забравиш да почистиш идеално
                      Ами не знам, хората пишат за маншони на жилата, до кутията, които не се намират никъде. Не за карета .
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Гледах части за мотор има такива може да пасне само как ще го сложиш
                        Все някак е монтиран там, аз да го намеря пък тогава ще му мисля. От какъв мотор например.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Напишете в гугъл гофриран маркуч за пералня и натиснете горе в ляво изображения и ще видите че има някой модели такива маркучи, които наподобяват доста силно маншона на жилото на скоростите!!

                          Коментар


                            #14
                            milenskia написа:
                            Напишете в гугъл гофриран маркуч за пералня и натиснете горе в ляво изображения и ще видите че има някой модели такива маркучи, които наподобяват доста силно маншона на жилото на скоростите!!
                            Да колега прав си. Наистина има подобни неща, тук изниква въпроса дали тея маркучи са масло/бензино устойчиви?
                            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                            Коментар


                              #15
                              Идеята не е за изхвърляне, само трябва да се потърси подходящия размер, колкото до маслоустойчивостта да се надяваме, че като издържа на перилните препарати ще издържи и на маслата, пък и няма да се разяде за месец два, ще бъде по-добре от стария, може да се нахлузи и в/у него.На връщане от работа влязох в един магазин за японки и се натъкнах на този маншон, беше единствен и от неизвестен за продавача автомобил, но за 2 лв. реших да пробвам дали ще стане, само дето пробата се отлага за почивните дни, ако даде времето.
                              Прикачени файлове
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X