Някой намирал ли е решение за смяна на маншоните на жилата на скоростите намиращи се до самата кутия. Говоря в множествено число з/о става въпрос за двата на ТД100 и за 1.4 12В и на двете трябва да сменяме маншони, а такива не се продават отделно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсани маншони на жило на скорости
Collapse
X
-
Има един супер сиромашки вариант, който не е трае и не е добър и не го препоръчвам, но на първо време спасява от замръзване.Направи маншон от гума (примерно от вътрешна гума на колело) изрязваш един правоъгълник и с него увиваш и пълниш с грес, на ръба снадката може да я залепиш или нещо друго ако ти дойде на ум.Пак казвам- това е за аварийна ситуация, другия вариант е по моргите да търсиш.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
-
И аз съм същия . маншона горе е дреб и никъде не може да се намери втора ръка. все пак си мисля че не е чак такава болка за умиране от 5 години я карам така, е мазно е горе ма кво да се прай, за 97-ма година производство толкоз. има къде къде по зле . Ще черпя ако някой намери решение на тоя въпрос
Коментар
-
Най-лошото е че като влезе вода и зимата жилата замръзват. Имам една идея, но незнам как да я реализирам. Взема се стария маншон, прави се отливка, може и гипсова, след това се увива или намазва със самовулканизиращ каучук или силикон, незнам от къде да се вземат такива материали, и накрая ако е каучук да се изпече. Виждал съм по Доскавъри как правят маркучи по подобна технология, даже там ги правят с напластяване от платно и силикон, в нашия случай няма нужда от платното. Друго решение е маншон от ръчна спирачка, но от нашите не става по размер, трябва да се търси подходящ, може и от някой камион да стане.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Най-лошото е че като влезе вода и зимата жилата замръзват. Имам една идея, но незнам как да я реализирам. Взема се стария маншон, прави се отливка, може и гипсова, след това се увива или намазва със самовулканизиращ каучук или силикон, незнам от къде да се вземат такива материали, и накрая ако е каучук да се изпече. Виждал съм по Доскавъри как правят маркучи по подобна технология, даже там ги правят с напластяване от платно и силикон, в нашия случай няма нужда от платното. Друго решение е маншон от ръчна спирачка, но от нашите не става по размер, трябва да се търси подходящ, може и от някой камион да стане.
Коментар
-
ivel написа:с особен интерес чета темата и глупостите ,които пишете.към автора-купи си нов маншон,и го смени,като ИЗВАДИШ карето.всичко друго е в сферата на бай ганьо.да не забравиш да почистиш идеално
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Гледах части за мотор има такива може да пасне само как ще го сложишFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
milenskia написа:Напишете в гугъл гофриран маркуч за пералня и натиснете горе в ляво изображения и ще видите че има някой модели такива маркучи, които наподобяват доста силно маншона на жилото на скоростите!!
Коментар
-
Идеята не е за изхвърляне, само трябва да се потърси подходящия размер, колкото до маслоустойчивостта да се надяваме, че като издържа на перилните препарати ще издържи и на маслата, пък и няма да се разяде за месец два, ще бъде по-добре от стария, може да се нахлузи и в/у него.На връщане от работа влязох в един магазин за японки и се натъкнах на този маншон, беше единствен и от неизвестен за продавача автомобил, но за 2 лв. реших да пробвам дали ще стане, само дето пробата се отлага за почивните дни, ако даде времето.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар