Накратко - с помощ и от мен - резултата е че леко неравното чело на главата, където ляга запалителната свещ, - сега е по-неравно от преди.Знаете ли в Пд човек, който може да оправи челото без да иска сваляне на глава на ’лесния’ 1.6 16V ?Или препоръчайте някакъв инструмент за свършване на работата.Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.- опитано е с допълнителна откалена медна дихтунга - не става - сега си имам ’отпечатък’ на повреденото чело.- свеща се завива без проблем и се затяга ’до скъсване’ без проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО - съвет за повредено чело на бензинова свещ - духа
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Re: СПЕШНО
u_bo написа:Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
-
u_bo
Re: СПЕШНО
lhristov написа:u_bo написа:Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.
Коментар
-
Според мен, там не трябва да се работи с едър абразивен инструмент. Какво бих направил аз. Подходящ болт или шпилка го прерязвам, правя му канал за права отверка и го навивам в резбата на свеща. Да остане 0.5мм под ръба например. След това на подходящ инструмент, но ще трябва и стругар, залепвам шкурка. Инструмента трябва да е от едната страна с диаметара, който ще се шлайфа, а от другата да може да се стегне в бормашина. След това, инструмента монтиран в бормашината се поставя в леглото на свеща, така че да легне , без да е крива. С импулсни пускания на бормашината се шлайфа идеално, но трябва много да се внимава. В долния край инструмента, трябва да влиза почти плътно в гнездото, за да не може да избяга твърде много. Правил съм го и става. С никакви фрезови инструменти там не трябва да се манипулира. Трябва метод с повечко обороти и малко отнемане, иначе лошо. Друг вариант. Има лепила - така наречените течни стомани. Една медна шайба между свеща и главата. Лепилото между шайбата и главата, за да запълни неравността. СТягаш с 25Nm свеща и според мен ще стане и така, но трябва да се прецени къде вече ще е позицията на искрата в цилиндъра. Това е важно.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ми казват ,че е от недобре затегната свещ. Двигателя работеше перфектно,нямах ядове със палене и ускорение. Спирам да заредя ,тръгвам и след 100 метра почна да работи на 3 цилиндъра,гасих,палих,пак не иска. Дойде колега от форума ,свалихме капака над бобините и бобината на 3 цилиндър беше със счупени крачета ,свещта беше се ударила в нея и я беше строшила. Пуснахме друга свещ и си влезе като у дома. Обадих се на приятел в сервиз,обясних му какво е станало и ме успокои ,че не е голяма беля. На другият ден ме изтегли при стругаря,нарязаха втулка,после нови свещи и бобина и пак на пътя.Операцията е от този тип-http://www.peachparts.com/Wikka/OM606BrokenGlowPlugТук предлагат едни ремонтни комплекти,дано свършат работа-ЛИНК
Коментар
-
Всяка една запалителна свещ, не уплътнява с резбата а там където е дифтунга на свеща. В случая проблема е точно там - където ляга дифтунга на свеща, главата има "язва". Подобен проблем съм срещал и при дизеловите разпръсквачи с директно впръскване. Гадно място за оправяне. Това се получава от неправилно затягане, затягане без да са изчистени мизериите в леглата и т.н.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
u_bo
Тоя комплект на ФОРС не става, защото не влиза в леглото на 1.6 - идва голяма главата на метчика.
Коментар
-
http://prodavalnik.com/prodavam-remo...-i17521523Не че правя рекламаа, просто това е първата стреница в gooogle като написах "ремонтен комплект за резба за свещи"_/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар