Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО - съвет за повредено чело на бензинова свещ - духа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    СПЕШНО - съвет за повредено чело на бензинова свещ - духа

    Накратко - с помощ и от мен - резултата е че леко неравното чело на главата, където ляга запалителната свещ, - сега е по-неравно от преди.Знаете ли в Пд човек, който може да оправи челото без да иска сваляне на глава на ’лесния’ 1.6 16V ?Или препоръчайте някакъв инструмент за свършване на работата.Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.- опитано е с допълнителна откалена медна дихтунга - не става - сега си имам ’отпечатък’ на повреденото чело.- свеща се завива без проблем и се затяга ’до скъсване’ без проблем

    #2
    Re: СПЕШНО

    u_bo написа:
    Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.
    И на мен първо това ми идва на ум. Като тези за чешмите. За челосване на мястото на контакт.И какво направи за да стигнеш до това дередже, ако смея да попитам? Един вид - не правете като мен. Ако ти се говори, де.Съжалявам. Не мога да помогна. Нямам опит с това.Уп. Нещо ми хрумна - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=105896Не знам...С подходящ инструмент...
    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

    Коментар


      #3
      Re: СПЕШНО

      lhristov написа:
      u_bo написа:
      Аз се сещам единственно за някакъв зенкер с дорник, но около мен никой не е чувал за такова нещо.
      И на мен първо това ми идва на ум. Като тези за чешмите. За челосване на мястото на контакт.И какво направи за да стигнеш до това дередже, ако смея да попитам? Един вид - не правете като мен. Ако ти се говори, де.Съжалявам. Не мога да помогна. Нямам опит с това.Уп. Нещо ми хрумна - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=105896Не знам...С подходящ инструмент...
      точно с тези за чешмите стигнах до по-голямо изпускане на налягане от преди

      Коментар


        #4
        Някога съм ползвал ръчни фрези за едни легла на клапани, става доста добре ако не се натиска много. Та за нещо такоеа се сещам.

        Коментар


          #5
          Според мен, там не трябва да се работи с едър абразивен инструмент. Какво бих направил аз. Подходящ болт или шпилка го прерязвам, правя му канал за права отверка и го навивам в резбата на свеща. Да остане 0.5мм под ръба например. След това на подходящ инструмент, но ще трябва и стругар, залепвам шкурка. Инструмента трябва да е от едната страна с диаметара, който ще се шлайфа, а от другата да може да се стегне в бормашина. След това, инструмента монтиран в бормашината се поставя в леглото на свеща, така че да легне , без да е крива. С импулсни пускания на бормашината се шлайфа идеално, но трябва много да се внимава. В долния край инструмента, трябва да влиза почти плътно в гнездото, за да не може да избяга твърде много. Правил съм го и става. С никакви фрезови инструменти там не трябва да се манипулира. Трябва метод с повечко обороти и малко отнемане, иначе лошо. Друг вариант. Има лепила - така наречените течни стомани. Една медна шайба между свеща и главата. Лепилото между шайбата и главата, за да запълни неравността. СТягаш с 25Nm свеща и според мен ще стане и така, но трябва да се прецени къде вече ще е позицията на искрата в цилиндъра. Това е важно.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            При мен на 1.8 мотора ми изплю свещ на 3ти цилиндър.Нямаше грам резба останала. При стругар за 26 лв ми нарязаха нова резба със втулка и си карам вече 2 години без проблеми.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              е хайде първи да питам как е е развалило леглото

              Коментар


                #8
                Ми казват ,че е от недобре затегната свещ. Двигателя работеше перфектно,нямах ядове със палене и ускорение. Спирам да заредя ,тръгвам и след 100 метра почна да работи на 3 цилиндъра,гасих,палих,пак не иска. Дойде колега от форума ,свалихме капака над бобините и бобината на 3 цилиндър беше със счупени крачета ,свещта беше се ударила в нея и я беше строшила. Пуснахме друга свещ и си влезе като у дома. Обадих се на приятел в сервиз,обясних му какво е станало и ме успокои ,че не е голяма беля. На другият ден ме изтегли при стругаря,нарязаха втулка,после нови свещи и бобина и пак на пътя.Операцията е от този тип-http://www.peachparts.com/Wikka/OM606BrokenGlowPlugТук предлагат едни ремонтни комплекти,дано свършат работа-ЛИНК
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #9
                  На колегата резбата си му е добре.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    На колегата резбата си му е добре.
                    Какво и е добре,щом духа?
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #11
                      Всяка една запалителна свещ, не уплътнява с резбата а там където е дифтунга на свеща. В случая проблема е точно там - където ляга дифтунга на свеща, главата има "язва". Подобен проблем съм срещал и при дизеловите разпръсквачи с директно впръскване. Гадно място за оправяне. Това се получава от неправилно затягане, затягане без да са изчистени мизериите в леглата и т.н.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Тоя комплект на ФОРС не става, защото не влиза в леглото на 1.6 - идва голяма главата на метчика.

                        Коментар


                          #13
                          А защо не опиташ с конусна свещ? Ако си обърнал внимание ще забележиш, че има два варианта. Един с дифтунга а друг без, просто свещта е на конус.

                          Коментар


                            #14
                            отиваш в специализиран магазин за инструменти и си купуваш зенкер,като този с който се правят леглата на клапаните,само,че вземаш този който ги челосва(не този на 45гр) и търсиш твоя размер

                            Коментар


                              #15
                              http://prodavalnik.com/prodavam-remo...-i17521523Не че правя рекламаа, просто това е първата стреница в gooogle като написах "ремонтен комплект за резба за свещи"
                              _/''''''''''''''''''''''''\_
                              //---------------\\
                              [( )== //// ==( )]
                              |_|'------------'|_| ....Punto

                              Коментар

                              Working...
                              X