Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Мултипла на метан или газ е по сполучливият избор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    M5kov написа:
    А какво му пречи да се сменят пластмасовите колектори/дросел/мросел с метални + карантиите и да се сложат необходимите емулатори, за да не трупа грешки?ГИ-то ми е доста нерентабилно, защото основно въртя под 5км и файда от уредбата тогава няма.Не че имам колата, просто информативно питам
    Нищо не и пречи комплекта колектор с дросел и ала бала е 100-на лв. обаче ми се струва че ще ти дърпам ушите
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Обаче ми се струва че ще ти дърпам ушите
      Сърби ме нещо едната ръка, пък и едни кредитни карти има за закриване, че стоят постоянно празни, та ще видим
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #18
        idrltd написа:
        Нека да се върнем на темата относно кое е по правилният избор на метан или газ ( заводски) или да разширя темата вземането на бензинов вариант и слагането на газ или метан( ако е възможно). Извън темата едно откровение до което стигнах: 99% от Мултиплите, които гледах по автосалоните са от автоморги в Италия. Просто ужас и са главно коли над 10-12 години. Някои са даже открии 10-те разлики.
        Мултипла трябва или да е метанова (оригинална), или дизелова. Другите варианти не стават.Особено с този багажник, ако имаш идея някога да го използваш де.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          S_BANKOV написа:
          M5kov написа:
          А какво му пречи да се сменят пластмасовите колектори/дросел/мросел с метални + карантиите и да се сложат необходимите емулатори, за да не трупа грешки?ГИ-то ми е доста нерентабилно, защото основно въртя под 5км и файда от уредбата тогава няма.Не че имам колата, просто информативно питам
          Нищо не и пречи комплекта колектор с дросел и ала бала е 100-на лв. обаче ми се струва че ще ти дърпам ушите
          добре да го приемем че сложиш обикновенна газова и палиш директно на газ в студовете, мислисш ли колко газ гори при студен старт на гас с обикновенна газова, когато газта нее изпарена а си е буквално течна, градския разход няма да ти пада под 14-15, а дори и повече на 1.6 16в мотора понеже той си гълта доволно.Аз съм с газов инжекцион и на газ ми обръща на 30градуса, подгряването на дросела ми е разкачено и ситуацията е следната:Варянт 1- паля на бензин, паля си цигара и точно слет като съм изпушил цигарата колата е обърнала на газ, а ако нее до 10-20м слет като тръгна обръща.Вариант 2- паля на бензин и директно тръвгам като си карам леко и културно на 1вия светофар който ме задържи повече от 30сек веднага ми обръща и каквото и да правя това ми е под 1км, а ако колата ми е била в гаража - паля, тръгвам и за точно 200м обръща на газ.Разходът ми при доста леко каране(с цел абсолютна икономия) ми е 11/100 газ в софия, и на 70-80лв газ сипвам 5лв бензин. а с 80лв газ + 5лв бензин минавам 450-500км(средно) само градско на разтояния около 8км в едната посока. Със обикновенна газова и директно палене на газ в пари ще излиза пак г/д същото, обаче ще имаш значително повече проблеми, отделно че все някога ще излезеш извънградско и с обикновенната няма да ти докара разходът като на инжекциона, както и на да дълги разтояния градско пак няма да е същият разход.

          Коментар


            #20
            Вариант 3. Палиш на бензин, обръщаш веднага на метан и тръгваш
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              Май ще излезеш прав Доста време карах 1.6 с обикновена газова и в големите студове си палех и държах/карах известно време на бензин, та келепир няма.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #22
                idrltd написа:
                Нека да се върнем на темата относно кое е по правилният избор на метан или газ ( заводски) или да разширя темата вземането на бензинов вариант и слагането на газ или метан( ако е възможно). Извън темата едно откровение до което стигнах: 99% от Мултиплите, които гледах по автосалоните са от автоморги в Италия. Просто ужас и са главно коли над 10-12 години. Някои са даже открии 10-те разлики.
                за предпочитане е заводски метан аз имам такава и я карам 3 год.и съм много доволен.

                Коментар


                  #23
                  С iaw49f- над 140 000 км с Фобос на седем години.особени проблеми не съм имал с мотора и газта.Добра настройка и читава система и ще си доволен. На метан ще ускорява като влак- разход около 12 лева на сто.На газ- някой друг да сподели.Търси запазена бензинка и после реши на какво да е.Бензинова ще е вероятно и на по малко км
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар

                  Working...
                  X