Честита Нова Година на Всички колеги, пожелавам ви много здраве и късмет на всички през новата 2014.Сега към въпроса които ме вълнува: в момента съм се спрял на този модел автомобил и то първата генерация около 2000-2001 година. Интересуваме кои от двата модела на газ или метан е по безпроблемен за експлоатация и то интензивна всеки ден.Колко е първоначалното обслужване като цифра? И какво трябва да се гледа при избора, имали някои които да ги разбира повече тези автомобили в Пловдив?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Мултипла на метан или газ е по сполучливият избор?
Collapse
X
-
Днес се разкарах до София да гледам "перфектната Мултипла" която се оказа пълен боклук, толкова ръждясала кола не бях виждал. Но после попаднах на една метанова която беше прилична само не ми хареса как работеше двигателя смисъл тресеше напред назад и имаше вибрации в купето. Мисля си от какво може да е :1.тампони на двигателя 2. кабели и бубина 3. клапани и проблем в мотора. Иначе колата е с 4 ключа и е била семейна има стикери и е карана до последно. Но ме притеснява това клатене на мотора напред назад иначе на високи обороти няма клатене. Кажете какво мислете някои може ли да ми помогне в това лутане и изключване на версите?Другото което ми допадна е мултипла на газ фабрична 2003 и двигателя работеше много добре прехвърля си на газ и бензин без проблем. Климатроника обаче ми казаха че от студеното нямало да тръгне и незнам това ме притеснява защото като го пуснах не се чува като климатика някакъв звук от включване на компресора както е при моето стило примерно ама то е с климатик. Другото което ме притеснява е създава ли проблеми газовата система проблеми при фабричната газ. Какво трябва да се провери. Читава ли е или е екзотика и рядкост и да не се занимавам. На мен ще ми трябва за ежедневно каране и искам да е по безпроблеменFiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
idrltd написа:Днес се разкарах до София да гледам "перфектната Мултипла" която се оказа пълен боклук, толкова ръждясала кола не бях виждал. Но после попаднах на една метанова която беше прилична само не ми хареса как работеше двигателя смисъл тресеше напред назад и имаше вибрации в купето. Мисля си от какво може да е :1.тампони на двигателя 2. кабели и бубина 3. клапани и проблем в мотора. Иначе колата е с 4 ключа и е била семейна има стикери и е карана до последно. Но ме притеснява това клатене на мотора напред назад иначе на високи обороти няма клатене. Кажете какво мислете някои може ли да ми помогне в това лутане и изключване на версите?Другото което ми допадна е мултипла на газ фабрична 2003 и двигателя работеше много добре прехвърля си на газ и бензин без проблем. Климатроника обаче ми казаха че от студеното нямало да тръгне и незнам това ме притеснява защото като го пуснах не се чува като климатика някакъв звук от включване на компресора както е при моето стило примерно ама то е с климатик. Другото което ме притеснява е създава ли проблеми газовата система проблеми при фабричната газ. Какво трябва да се провери. Читава ли е или е екзотика и рядкост и да не се занимавам. На мен ще ми трябва за ежедневно каране и искам да е по безпроблеменFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
idrltd написа:Някакви други идеи колеги? И никои ли няма с Gpower да каже как стоят нещата с нея?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Слагам линк http://www.cars.bg/c553995 на обявата която я има и от частно лице което се оказа собственика на автокъщата и ме разкара напразно до София. Не си губете времето да я гледате по изгнила кола от долу не съм виждал, всичко е леж и мотора и не работи добре, колата е стояла в Германия минимум 2 години без да се кара. И сервизните книжки липсват от 2002 на сам. Не си струва и като чуя само как ги хвалят като са от Германия а те по зле от италианките вътре мирише на вълк. Лично за мен си се обедих че кола от Германия няма да си взема. Иначе със старият фейс мултипли на метан и газ читави няма. А новата не ме привлича с този изменен фейс като VW.Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
[quote="idrltd"]Днес се разкарах до София да гледам "перфектната Мултипла" която се оказа пълен боклук, толкова ръждясала кола не бях виждал. Но после попаднах на една метанова която беше прилична само не ми хареса как работеше двигателя смисъл тресеше напред назад и имаше вибрации в купето. Мисля си от какво може да е :1.тампони на двигателя 2. кабели и бубина 3. клапани и проблем в мотора. Иначе колата е с 4 ключа и е била семейна има стикери и е карана до последно. Но ме притеснява това клатене на мотора напред назад иначе на високи обороти няма клатене. Кажете какво мислете някои може ли да ми помогне в това лутане и изключване на версите?Тъкмо ми се обади продавача на колата че не е тампон на двигателя и не са кабели, измерили са компресията и в първи цилиндър има проблем с клапаните. Сега той ми каза че ще смъкнат главата и ще се шлайфа и ще се отремонтира. Чудя се може ли ако двигателя работи добре да се подведа и после да си платя солено. С една дума мога ли да ме прецакатП.с. съмнява ме че или ангренажа или е свършил или не е зацепен както трябва и за това се е стигнало до тези вибрации.какво да правя незнам колата иначе е най-доброто което видях тези дни по пазара
Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
Чакай колега да излезе,нещо ,аз мойта я взех миналата година за 1400 лв.от автокъща в сф,2000 г 1,6 бензин ,търсих около 3 месеца и накрая намерих една с доста външни забележки,а вътре също беше зле,повече мръсна но и поиздрана и с лекета,но с едно две пранета на седалки,търкане на пластмасите по конзолата,и повечко мерак,заприлича на кола,сложих и инжекцион за 900 лв и всичко заспа,вече съм си влюбен в нея,в сф в една автокъща до герена има 2 още от мое време седят, :D :D за около 2000 и нещо май ги даваха
Коментар
-
Колегите, а на бензинова Мултипла, с пластмасови колектори, може ли и безпроблмно ли е да се сложи обикновена газова?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Колегите, а на бензинова Мултипла, с пластмасови колектори, може ли и безпроблмно ли е да се сложи обикновена газова?Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
M5kov написа:Колегите, а на бензинова Мултипла, с пластмасови колектори, може ли и безпроблмно ли е да се сложи обикновена газова?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Нека да се върнем на темата относно кое е по правилният избор на метан или газ ( заводски) или да разширя темата вземането на бензинов вариант и слагането на газ или метан( ако е възможно). Извън темата едно откровение до което стигнах: 99% от Мултиплите, които гледах по автосалоните са от автоморги в Италия. Просто ужас и са главно коли над 10-12 години. Някои са даже открии 10-те разлики.Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
dudulia написа:M5kov написа:Колегите, а на бензинова Мултипла, с пластмасови колектори, може ли и безпроблмно ли е да се сложи обикновена газова?
Коментар
-
А какво му пречи да се сменят пластмасовите колектори/дросел/мросел с метални + карантиите и да се сложат необходимите емулатори, за да не трупа грешки?ГИ-то ми е доста нерентабилно, защото основно въртя под 5км и файда от уредбата тогава няма.Не че имам колата, просто информативно питам"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар