Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Мултипла на метан или газ е по сполучливият избор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Мултипла на метан или газ е по сполучливият избор?

    Честита Нова Година на Всички колеги, пожелавам ви много здраве и късмет на всички през новата 2014.Сега към въпроса които ме вълнува: в момента съм се спрял на този модел автомобил и то първата генерация около 2000-2001 година. Интересуваме кои от двата модела на газ или метан е по безпроблемен за експлоатация и то интензивна всеки ден.Колко е първоначалното обслужване като цифра? И какво трябва да се гледа при избора, имали някои които да ги разбира повече тези автомобили в Пловдив?
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
    Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
    Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
    Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
    ............

    #2
    На метан.Иначе обслужване е много разтегливо понятие.За някой 100-200лв са достатъчно, а други и по 1500лв дават.Успех в намирането на твоя екземпляр.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Днес се разкарах до София да гледам "перфектната Мултипла" която се оказа пълен боклук, толкова ръждясала кола не бях виждал. Но после попаднах на една метанова която беше прилична само не ми хареса как работеше двигателя смисъл тресеше напред назад и имаше вибрации в купето. Мисля си от какво може да е :1.тампони на двигателя 2. кабели и бубина 3. клапани и проблем в мотора. Иначе колата е с 4 ключа и е била семейна има стикери и е карана до последно. Но ме притеснява това клатене на мотора напред назад иначе на високи обороти няма клатене. Кажете какво мислете някои може ли да ми помогне в това лутане и изключване на версите?Другото което ми допадна е мултипла на газ фабрична 2003 и двигателя работеше много добре прехвърля си на газ и бензин без проблем. Климатроника обаче ми казаха че от студеното нямало да тръгне и незнам това ме притеснява защото като го пуснах не се чува като климатика някакъв звук от включване на компресора както е при моето стило примерно ама то е с климатик. Другото което ме притеснява е създава ли проблеми газовата система проблеми при фабричната газ. Какво трябва да се провери. Читава ли е или е екзотика и рядкост и да не се занимавам. На мен ще ми трябва за ежедневно каране и искам да е по безпроблемен
      Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
      Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
      Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
      Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
      ............

      Коментар


        #4
        idrltd написа:
        Днес се разкарах до София да гледам "перфектната Мултипла" която се оказа пълен боклук, толкова ръждясала кола не бях виждал. Но после попаднах на една метанова която беше прилична само не ми хареса как работеше двигателя смисъл тресеше напред назад и имаше вибрации в купето. Мисля си от какво може да е :1.тампони на двигателя 2. кабели и бубина 3. клапани и проблем в мотора. Иначе колата е с 4 ключа и е била семейна има стикери и е карана до последно. Но ме притеснява това клатене на мотора напред назад иначе на високи обороти няма клатене. Кажете какво мислете някои може ли да ми помогне в това лутане и изключване на версите?Другото което ми допадна е мултипла на газ фабрична 2003 и двигателя работеше много добре прехвърля си на газ и бензин без проблем. Климатроника обаче ми казаха че от студеното нямало да тръгне и незнам това ме притеснява защото като го пуснах не се чува като климатика някакъв звук от включване на компресора както е при моето стило примерно ама то е с климатик. Другото което ме притеснява е създава ли проблеми газовата система проблеми при фабричната газ. Какво трябва да се провери. Читава ли е или е екзотика и рядкост и да не се занимавам. На мен ще ми трябва за ежедневно каране и искам да е по безпроблемен
        епа покарая я ,ако прехапва и прекъсва проблема нещо е по дюзи , кабели,бобина .. ама ако върви добре а само има вибраций за тампони е сигурно
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Някакви други идеи колеги? И никои ли няма с Gpower да каже как стоят нещата с нея?
          Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
          Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
          Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
          Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
          ............

          Коментар


            #6
            idrltd написа:
            Някакви други идеи колеги? И никои ли няма с Gpower да каже как стоят нещата с нея?
            Ето ти една в перфектно техническо състояние:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...836&f1=details
            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

            Коментар


              #7
              Слагам линк http://www.cars.bg/c553995 на обявата която я има и от частно лице което се оказа собственика на автокъщата и ме разкара напразно до София. Не си губете времето да я гледате по изгнила кола от долу не съм виждал, всичко е леж и мотора и не работи добре, колата е стояла в Германия минимум 2 години без да се кара. И сервизните книжки липсват от 2002 на сам. Не си струва и като чуя само как ги хвалят като са от Германия а те по зле от италианките вътре мирише на вълк. Лично за мен си се обедих че кола от Германия няма да си взема. Иначе със старият фейс мултипли на метан и газ читави няма. А новата не ме привлича с този изменен фейс като VW.
              Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
              Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
              Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
              Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
              ............

              Коментар


                #8
                [quote="idrltd"]Днес се разкарах до София да гледам "перфектната Мултипла" която се оказа пълен боклук, толкова ръждясала кола не бях виждал. Но после попаднах на една метанова която беше прилична само не ми хареса как работеше двигателя смисъл тресеше напред назад и имаше вибрации в купето. Мисля си от какво може да е :1.тампони на двигателя 2. кабели и бубина 3. клапани и проблем в мотора. Иначе колата е с 4 ключа и е била семейна има стикери и е карана до последно. Но ме притеснява това клатене на мотора напред назад иначе на високи обороти няма клатене. Кажете какво мислете някои може ли да ми помогне в това лутане и изключване на версите?Тъкмо ми се обади продавача на колата че не е тампон на двигателя и не са кабели, измерили са компресията и в първи цилиндър има проблем с клапаните. Сега той ми каза че ще смъкнат главата и ще се шлайфа и ще се отремонтира. Чудя се може ли ако двигателя работи добре да се подведа и после да си платя солено. С една дума мога ли да ме прецакат П.с. съмнява ме че или ангренажа или е свършил или не е зацепен както трябва и за това се е стигнало до тези вибрации.какво да правя незнам колата иначе е най-доброто което видях тези дни по пазара
                Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                ............

                Коментар


                  #9
                  Чакай колега да излезе,нещо ,аз мойта я взех миналата година за 1400 лв.от автокъща в сф,2000 г 1,6 бензин ,търсих около 3 месеца и накрая намерих една с доста външни забележки,а вътре също беше зле,повече мръсна но и поиздрана и с лекета,но с едно две пранета на седалки,търкане на пластмасите по конзолата,и повечко мерак,заприлича на кола,сложих и инжекцион за 900 лв и всичко заспа,вече съм си влюбен в нея,в сф в една автокъща до герена има 2 още от мое време седят, :D :D за около 2000 и нещо май ги даваха
                  http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

                  Коментар


                    #10
                    Колегите, а на бензинова Мултипла, с пластмасови колектори, може ли и безпроблмно ли е да се сложи обикновена газова?
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      M5kov написа:
                      Колегите, а на бензинова Мултипла, с пластмасови колектори, може ли и безпроблмно ли е да се сложи обикновена газова?
                      Би трябвало да може, но задължително се прави Гръм клапа, при евентуална детонация, колектора да не се пръсне.
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        #12
                        M5kov написа:
                        Колегите, а на бензинова Мултипла, с пластмасови колектори, може ли и безпроблмно ли е да се сложи обикновена газова?
                        Пластмасови колектори= ECU IAW 49, което е много капризно от към поставяне на газ. С обикновена уредба мисля,че ще имаш много проблеми на бензин + много голяма вероятност от честа смяна на колектори. В момента на пазара има много добри ГИ и ти препоръчвам за този мотор да не пестиш пари от към газова уредба. Сложи си хубава уредба ( задължително хубави дюзи),при кадърен майстор, за да бъдеш доволен след това.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          Нека да се върнем на темата относно кое е по правилният избор на метан или газ ( заводски) или да разширя темата вземането на бензинов вариант и слагането на газ или метан( ако е възможно). Извън темата едно откровение до което стигнах: 99% от Мултиплите, които гледах по автосалоните са от автоморги в Италия. Просто ужас и са главно коли над 10-12 години. Някои са даже открии 10-те разлики.
                          Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                          Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                          Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                          Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                          ............

                          Коментар


                            #14
                            dudulia написа:
                            M5kov написа:
                            Колегите, а на бензинова Мултипла, с пластмасови колектори, може ли и безпроблмно ли е да се сложи обикновена газова?
                            Пластмасови колектори= ECU IAW 49, което е много капризно от към поставяне на газ. С обикновена уредба мисля,че ще имаш много проблеми на бензин + много голяма вероятност от честа смяна на колектори. В момента на пазара има много добри ГИ и ти препоръчвам за този мотор да не пестиш пари от към газова уредба. Сложи си хубава уредба ( задължително хубави дюзи),при кадърен майстор, за да бъдеш доволен след това.
                            кви са тия глупости, кое му е капризното на тоя 49ф? Карам с него с инжекцион, с доста долнопробен газов компютър(симгас+, който дори няма регулиране по вакуум, не следи ламбда сонда, нито взима сигнал за обороти) с испарител томасетто и рейка рейл, и нямам никакви проблеми. по едно време ми набиваше грешка за сместа че тоя каде ми прави настройката не я беше настройл много добре, но пак нямаше проблеми никакви, и разходът си ми е добър. Газовата аз съм си я слагал само настройката друг ми я е правил.

                            Коментар


                              #15
                              А какво му пречи да се сменят пластмасовите колектори/дросел/мросел с метални + карантиите и да се сложат необходимите емулатори, за да не трупа грешки?ГИ-то ми е доста нерентабилно, защото основно въртя под 5км и файда от уредбата тогава няма.Не че имам колата, просто информативно питам
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X