Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Градска кола Fiat Punto или Fiat Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    valti написа:
    Аз си карам Стилото из София по 25км на ден градско. Определено смея да твърдя, че измъчвам колата с постоянното движение на 1-ва и 2-ра предавка. Този автомобил си иска 4-та 5-та и газ по магистралата, че се запушва в града. В момента едвам загрява на около 10-тия км. и то не напълно, а за по-кратко разстояние просто забрави. )
    1-ва, 2-ра....25 км в града и едва загрява да нямаш проблем с колата?
    FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

    Коментар


      #17
      На 4-5 светофар вече трябва да ти е към 90 градуса, като я пуснеш по продължително надолу на 5-та без газ температурата на таблото почва ли да пада или си стои без да мърда ??
      punto HGT

      Коментар


        #18
        Личи си колко сте карали печки при минусови температура
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          печката може да загрее бързо,единствено ако има подгревни свещи на антифриза,иначе сложно

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            Личи си колко сте карали печки при минусови температура
            Не съм разбрал, че става дума за дизел, дано поне парното почва да духа топло, че с това загряване означава зимата да караш вътре с шапка и ръкавици
            punto HGT

            Коментар


              #21
              Ами положението е зле.Евро2 моторите имат подгревни свещи на антифриза и то не всички !Евро3 моторите и нагоре имат електрически нагревател вътре в купето, с него на 5тата минута е топло. И то не всички го имат.Като говорим да ти е топло в колата, а антифриза си седи студен
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Личи си колко сте карали печки при минусови температура
                Мислиш ли че си карал повече от мен, не само печки? Служебните ни коли 90% всички са дизел. Тези които карам аз са дизел.
                FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                Коментар


                  #23
                  Пунто не съм карал, но Стилото/дизел/ предпочита извън града и малко да се окуражава.
                  Fiat Stilo 1.9 jtd
                  Fiat Tipo 1.7

                  Коментар


                    #24
                    didich написа:
                    На 4-5 светофар вече трябва да ти е към 90 градуса, като я пуснеш по продължително надолу на 5-та без газ температурата на таблото почва ли да пада или си стои без да мърда ??
                    Е-е-е Колега, почти няма кола, която по-нанадолнище де не пада стрелката в студено време,като изключвам колите, които са оборудвани с подгряваща система на охладителната система.Специално при предкамерния дизел, както моя мотор,загрява по-бързо спрямо комън рейлите двигатели. :D Въпреки че съм с нов термостат,при двустранните действия ,няма начин да не шава стрелката в голям диапазон при отваряне ,и затваряне на термостата.Все пак тия термостати си имат диапазон на отваряне,пък отделно и парното на колата и то си казва думата .
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #25
                      TAIF написа:
                      emzo написа:
                      Личи си колко сте карали печки при минусови температура
                      Мислиш ли че си карал повече от мен, не само печки? Служебните ни коли 90% всички са дизел. Тези които карам аз са дизел.
                      И колко от тях са италиански дизел , jtd, евро3
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        betuk написа:
                        didich написа:
                        На 4-5 светофар вече трябва да ти е към 90 градуса, като я пуснеш по продължително надолу на 5-та без газ температурата на таблото почва ли да пада или си стои без да мърда ??
                        Е-е-е Колега, почти няма кола, която по-нанадолнище де не пада стрелката в студено време,като изключвам колите, които са оборудвани с подгряваща система на охладителната система.Специално при предкамерния дизел, както моя мотор,загрява по-бързо спрямо комън рейлите двигатели. :D Въпреки че съм с нов термостат,при двустранните действия ,няма начин да не шава стрелката в голям диапазон при отваряне ,и затваряне на термостата.Все пак тия термостати си имат диапазон на отваряне,пък отделно и парното на колата и то си казва думата .
                        Мойта си държи винаги в едно положение стрелката независимо къде и как я карам
                        punto HGT

                        Коментар


                          #27
                          На 8км път до работа -сега в зимния период, стрелката едва помръдва, а карам на ниска предавка, щото пълно с дупки по пътя. Когато е -10 въобще не стига 90 градуса.
                          Fiat Stilo 1.9 jtd
                          Fiat Tipo 1.7

                          Коментар

                          Working...
                          X