Аз си карам Стилото из София по 25км на ден градско. Определено смея да твърдя, че измъчвам колата с постоянното движение на 1-ва и 2-ра предавка. Този автомобил си иска 4-та 5-та и газ по магистралата, че се запушва в града. В момента едвам загрява на около 10-тия км. и то не напълно, а за по-кратко разстояние просто забрави. )
1-ва, 2-ра....25 км в града и едва загрява да нямаш проблем с колата?
На 4-5 светофар вече трябва да ти е към 90 градуса, като я пуснеш по продължително надолу на 5-та без газ температурата на таблото почва ли да пада или си стои без да мърда ??
Ами положението е зле.Евро2 моторите имат подгревни свещи на антифриза и то не всички !Евро3 моторите и нагоре имат електрически нагревател вътре в купето, с него на 5тата минута е топло. И то не всички го имат.Като говорим да ти е топло в колата, а антифриза си седи студен
На 4-5 светофар вече трябва да ти е към 90 градуса, като я пуснеш по продължително надолу на 5-та без газ температурата на таблото почва ли да пада или си стои без да мърда ??
Е-е-е Колега, почти няма кола, която по-нанадолнище де не пада стрелката в студено време,като изключвам колите, които са оборудвани с подгряваща система на охладителната система.Специално при предкамерния дизел, както моя мотор,загрява по-бързо спрямо комън рейлите двигатели. :D Въпреки че съм с нов термостат,при двустранните действия ,няма начин да не шава стрелката в голям диапазон при отваряне ,и затваряне на термостата.Все пак тия термостати си имат диапазон на отваряне,пък отделно и парното на колата и то си казва думата .
На 4-5 светофар вече трябва да ти е към 90 градуса, като я пуснеш по продължително надолу на 5-та без газ температурата на таблото почва ли да пада или си стои без да мърда ??
Е-е-е Колега, почти няма кола, която по-нанадолнище де не пада стрелката в студено време,като изключвам колите, които са оборудвани с подгряваща система на охладителната система.Специално при предкамерния дизел, както моя мотор,загрява по-бързо спрямо комън рейлите двигатели. :D Въпреки че съм с нов термостат,при двустранните действия ,няма начин да не шава стрелката в голям диапазон при отваряне ,и затваряне на термостата.Все пак тия термостати си имат диапазон на отваряне,пък отделно и парното на колата и то си казва думата .
Мойта си държи винаги в едно положение стрелката независимо къде и как я карам
На 8км път до работа -сега в зимния период, стрелката едва помръдва, а карам на ниска предавка, щото пълно с дупки по пътя. Когато е -10 въобще не стига 90 градуса.
Коментар