Точно пъргавостта в града е важна. Не да се чуди да хълца ли да гасне ли или да тръгне при подаване на газ. Най малкото е че дизела силата му е в ниските обороти и има мощност в целия диапазон. Малък плюс ли е това за в града?
абе ти състезател ли си, за Габрово може, ама за София, дето има по 10-20-30 автомобили на светофар, режииииииии, малко е алогично
Абе баш си е логично, да ти кажа. А и аз не съм виждал толкоз много коли на кръстовище, освен на България и Гешов, но аз от там избягвам да минавам (има си други леконатоварени маршрути).Като човек каращ в София ти го казвам.Някой път трябва да те повозя
трябва да обърна нещо !В защита на газаджиите, ще кажа , че при правилно подбрани компоненти разход на бензин зимата почти няма, лятото - няма.Цяла пролет и лято палех на бензин и след 10 секунди бях на газ, без клатене на обороти, без глъхнене и т.н.Ама при кола за 3000лв, колко ще дадат 1500 за правилните части ?
Колеги, какво ще кажете по темата за днешно време с цените на горивата?
Аз карам 1.6 бензин/гас и ми излиза много икономично. Колата движи по-добре на бензин обаче, няма спор - по-пъргава е с една идея, отколкото когато я карам на гас.
Коментар