По темата:1,2 или 1,4 с газ за икономия, попадаш и в малкия данък. евтин ангренажен комплект, евтин термостат за разлика от всички останали двигатели1,9 върви добре и гори добре в пари1,6 с газ -мога да кажа същото като за 1,9
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo - Бензин/Газ или Дизел
Collapse
X
-
Всичко опира до това дали искаш максимално ефтино да се придвижиш от точка А до точка Б без значение дали ще те прескачат костенурките или не и дали ще ремонтираш често..Аз лично бих заложил на надеждността пъргавостта и икономията на немодифициран двигател.. най малко гледайки новините тези дни.
Коментар
-
Alex_RT написа:По темата:1,2 или 1,4 с газ за икономия, попадаш и в малкия данък. евтин ангренажен комплект, евтин термостат за разлика от всички останали двигатели1,9 върви добре и гори добре в пари1,6 с газ -мога да кажа същото като за 1,9Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.
Коментар
-
Аве тия кирливи jtd-та горят повече и това си е .Всяко тди ги слага в малкия си джоб.жтд115 си папа 10 градско при средна скорост 20км/ч като стой та гледай.nanobanano написа:А дизела хем ви е икономичен хем има повече динамика.Двете не се връзват,нещо.За да е икономичен трябва да не се натиска педала,тогава какво значение има,че е пъргав?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
аз като човек каращ дизел(и то жтд) му препоръчвам бензинова кола+газправиш ли си кефа с дизела,гори около 8 може и повечезимата трябва хубав акумулаторжтд-то гасне при всякакъв проблем(електроника,дюзи,помпа) и често заради тези неща пали труднов стоков вариант не върви повече от бензинова със същите коне,а след ремап почват проблемичакам да ме оплюете :DBravo 1.9d 97г
Коментар
-
evgeni85 написа:еми JTD до сега никога не ми е гаснало. Стоков със същите коне върви повече, а след ремап няма никакви проблеми.. единствения проблем дето може да имаш е като ти изолират картата на ЕГР-а е той повече да не шунтираBravo 1.9d 97г
Коментар
-
просто няма как jtd, да не е по-добро от едно КИРливо тди,изключвам тези след2008-а.само надникнете във vw форума и вижте по колко теми се пускат на ден.за 10-те литра не ми се коментира,защото трябва да е карано на 4-5000 оборота,на постоянна ръчка.абе въобще не може да се сравни дизела на вагините с този на фиат.още повече ,че го казвам,защото съм имал и карал и двете.само за информация умната дюза струваше около700лв.да не говорим че работят като трактори.единствения плюс е по-лесното обслужване
Коментар
-
[quote=xx_x]"emzo"Вземи 2 коли с еднаква мощност и виж при 160км/ч колко бензин ще опаткаш и колко нафта и удари чертата.[/quote написа:На човека му трябва градски автомобил.Пътувам градско изминавам средно 60км-100км на денF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
nsn написа:evgeni85 написа:еми JTD до сега никога не ми е гаснало. Стоков със същите коне върви повече, а след ремап няма никакви проблеми.. единствения проблем дето може да имаш е като ти изолират картата на ЕГР-а е той повече да не шунтираF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар