Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Казанче за чистачки - Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Казанче за чистачки - Пунто

    Здравейте!Имам съмнение, че е спукано казанчето за чистачките на Пунто 55С, 1996г. Искам да го проверя, но не знам откъде се сваля.Някой знае ли колко вода трябва да побира (с/без пръскалки за фаровете) и как се демонтира туй чудо?

    #2
    под левия калник е и май се сваля кората под калника за да се свали самото казанче. пусни на търсачката и ще намериш друга такава тема - там има подробности.не се коси - и моето е пукнато ама аз си доливам като свърши докато текне от пробитото и си карам. нямам намерение да го оправям. аз колата тъй я взех... те италианците са големи калпазани!!! при тях нали е топло и хич не си дават труда да слагат антифриз / колата ми беше с разпорен радиатор на парното / и незамръзваща течност за чистачките. и като фане 1 студ - всичко леш - и продават колата на такива като нас и си купуват нова!казанчето се ремонтира най-лесно като се купи ново
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      Казанче

      сваля се малко трудно щото са ми носили за лепене и един си беше наранил ръката като го вадил но били го блъснали сигурно трябва да свалиш подкалника и тогава да се види Търси в e PER за фиат
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Първо се развиват 2 болта под капака, после махаш кората на калника и го издърпваш. Много е педерско. Такова едно пипкаво. Докато го сваля един път (понеже ми се беше пукнал маркуча за задната чистачка и изтичаше течността), си изхабих нервите.

        Коментар


          #5
          Май всички с Пунто го имаме тоя проблем аз пуснах нова тема но със снимки (съжалявам за което) Свалянето става много бавно но като го свалих установих че има един отвор дето трябва да го няма или да има нещо в него Мисля да го занеса на заваряване на пластмаса и там да го стопят и залепят гадния отвор. Мисля че зимата това ще е проблем...ето темата + снимки в нея http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10538

          Коментар


            #6
            а някой знае ли колко течност всъщност поема това резервоарче???да си направя сметка къде горе-долу е пукнато на мен два литра ми ги поема спокойно без да прелива от спуканото
            Fiat Punto 1.1-Синята птица
            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

            Коментар


              #7
              Същият проблем -http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10538
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                donnna написа:
                а някой знае ли колко течност всъщност поема това резервоарче???да си направя сметка къде горе-долу е пукнато на мен два литра ми ги поема спокойно без да прелива от спуканото
                2.5 литра ...
                Ex. Grande Punto Driver

                Коментар


                  #9
                  щом е тъй - хич няма да го пипам!!!!!!!!!!!
                  Fiat Punto 1.1-Синята птица
                  Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                  Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                  Коментар


                    #10
                    vesko.t написа:
                    donnna написа:
                    а някой знае ли колко течност всъщност поема това резервоарче???да си направя сметка къде горе-долу е пукнато на мен два литра ми ги поема спокойно без да прелива от спуканото
                    2.5 литра ...
                    е, капацитета е 2.5л ама като ти изтече половината(даже повече) кво става тогава ... НЯМА ТЕЧНОСТ ...

                    Коментар


                      #11
                      Малко разяснения, моля!

                      The_Wicker_Man написа:
                      Първо се развиват 2 болта под капака, после махаш кората на калника и го издърпваш. Много е педерско. Такова едно пипкаво. Докато го сваля един път (понеже ми се беше пукнал маркуча за задната чистачка и изтичаше течността), си изхабих нервите.
                      Под 2-та болта имаш предвид тези, които държат самия калник, нали? А какво имаш предвид под кората на калника? Това подкалника ли е? И как се издърпва казанчето? Тези двата болта и него ли държат освен ламарината (т.е. калника)?Май бая въпроси зададох, ама ми е малко мътно как точно е захванато това казанче.

                      Коментар


                        #12
                        Re: Малко разяснения, моля!

                        andrey написа:
                        The_Wicker_Man написа:
                        Първо се развиват 2 болта под капака, после махаш кората на калника и го издърпваш. Много е педерско. Такова едно пипкаво. Докато го сваля един път (понеже ми се беше пукнал маркуча за задната чистачка и изтичаше течността), си изхабих нервите.
                        Под 2-та болта имаш предвид тези, които държат самия калник, нали? А какво имаш предвид под кората на калника? Това подкалника ли е? И как се издърпва казанчето? Тези двата болта и него ли държат освен ламарината (т.е. калника)?Май бая въпроси зададох, ама ми е малко мътно как точно е захванато това казанче.
                        Подробно обясних в другата тема как да свършиш тая работа

                        Коментар


                          #13
                          казанче

                          Да не го нагряваш много, че е от найлон! Топи се при по-ниска температура. Не е от пластмаса, като другите части. Лепил съм, но внимателно с поялник и напластяване на найлон.Стана хем едното беше много ударено.Не държи поксипол и подобни гадни лепила .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: казанче

                            kluchar написа:
                            Да не го нагряваш много, че е от найлон! Топи се при по-ниска температура. Не е от пластмаса, като другите части. Лепил съм, но внимателно с поялник и напластяване на найлон.Стана хем едното беше много ударено.Не държи поксипол и подобни гадни лепила .
                            Благодаря за съвета ще го имам впредвид!

                            Коментар


                              #15
                              Re: Казанче

                              kluchar написа:
                              сваля се малко трудно щото са ми носили за лепене и един си беше наранил ръката като го вадил но били го блъснали сигурно трябва да свалиш подкалника и тогава да се види Търси в e PER за фиат
                              Определено ключаря се справи с моето казанче. Два пъти го вадих и даже единия път строших и помпичката. Помпичката си се лепи с поксипол, казанчето-не.Даже се чудех дали да не си махам калника втория път, защото определено ми се видя по-лесно, отколкото да вадя казанчето-че калника се държи на точно 3 болта, подкалника на щипки. Като го свалиш обаче трябва и да го слагаш, трябва си напасване..При Типо е възможно да се извади казанчето отгоре, при Пунто-абсолютно невъзможно. Съветвам те също да си свалиш гумата при тая операция, доста по-лесно ще ти е, да не кажа-задължително.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X