Здравейте,Днес ме изненада, неприятно естествено, въпросната пробка. Капеше от нея и като я пипах ми остана половината в ръката.Питах познат монтьор дали има някъде да продават, но ядец.Дайте предложения с какво да я заменя, как да запуша отвора. Резбата е "едра", няма да стане с метален винт.Слагам снимка на "половинката".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пробка за обезвъздушаване на радиатор - с какво да я заменя?
Collapse
X
-
10 мм.Edit.Днес отвора се оказа 11 мм, вероятно съм го разширил с дървения чеп, с който се прибрах. Навих винт 12 мм, който си направи резба в пластмасата, заедно с една голяма шайба, всичко това намазано обилно с топлоустойчив силикон.Сега чакам да изсъхне и утре ще правя мокри проби, само дето се чудя дали да правя пробата с вода или направо с антифриз, че голям зор видях с напухването на маркуча от долния край на радиатора, толкова, че не ми се ще да го правя отново. Иначе пъроначалнота идея ми беше: пълня вода, качвам един баир , че да загреее до 90 градуса и ако не пропусня, точа водата и слагам антифриза.
Коментар
-
Развии винта и махни шайбата, после сложи подходящ о-пръстен, силикона не е добра идея. Даже ако имаш рапидка с подходящ диаметър и по дълбоки резби е още по добър вариант. Нови пробки няма, търсил съм многократно, а повечето се изпичат и се чупят.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря. Ще сложа О-пръстен. Шайбата я сложиш, защото резбата на винта не стигаше до края. Да ... ѝ фалшивата работа, пластмаса, около 2 мм, колко ще дължи на нея? Стягам съвсем леко.Даже по едно време обмислях възможността да пробия и отсрещната стена и един дълъг болт 10 мм и да стягам колкото ми душа сака.Някой има ли предства какво е налягането в охладителната система? Съдейки по оригиналната пробка, няма да е голямо, ама знае ли човек.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар