Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колебая се между тези две купета.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колебая се между тези две купета.

    Колебая се между тези две купета.http://www.cars.bg/c510779http://www...38Колата ще ми е първа и съм се спрял на този модел главно заради визията. Клоня малко повече към тази от Бургас но не съм сигурен, гледам че двигателят е друг.Също и за тази ако можете да ми дадете мнение.http://www.cars.bg/c46989Общо взето ме интересува дали си заслужава да се вземе такава кола, защото навсякъде другаде където питах ми казаха че трябвало да избягвам Fiat защото незнам си какво... Явно е някакво общо мнение такова че марката не е добра. Та затова реших да питам и тук, да ме ориентирате на какво да се спра.Евентуално ако не избера нищо от горепосочените, ще взема някакъв Golf 4 на 1.6 и смятам с това да приключа въпроса. Просто много са грозни... за разлика от Fiat Coupe (най вече това от Бургас).Та какво бихте ме посъветвали?Ако е от значение... досега съм карал колата на родителите (Golf 3 1993, 1.4-60hp) и съм крайно недоволен от всичко по него. Нямам много опит на пътя, именно затова тази кола сега ще ми бъде един вид... за 3-4 години колкото да си създам навици, после ще взема нещо по ново.

    #2
    Купето, като човек, който кара такова 4 години и щях още да карам ако не го бях ударил.... "малко" имам само добри спомени от него.Може би съм уцелил здрав екземпляр, когато го купувах. Нямам оплаквания от нищо по тая кола. Малко е скъпа за поддръжка особенно външния вид. Харчи сравнително доста бензин, но напоследък като гледам как и хора с 1.4-1.6 двигатели казват че харчат 11-13 София... моята ми се струваше супер щото харчеше пак толкова, но поне вървеше повечко.карах 1.8 мотор( като тоя бургаския) и в общи линии разлика с 2.0 няма ако и двата мотора и прилежащи части към тях са в добро състояние, като разбирасе ще има привърженици на всеки и всеки ще казва, че тоя дето кара е по- добър.Ако си купиш купе ще си е лично твое решение и трябва да си го вземеш сам... Аз когато да си купувам кола гледах за браво ( беше 2007-ма ..) В една автокъща видях най- отзад забутано едно синьо купе, просто формата и ме грабна.2 седмици не спах, реших го и за 3 дена вече бях капарирал една и на 5 тия ден я регистрирах. За 4 те години дето я карах съм сменил 2 та предни носача и амортесьора( тях щото тия от пътното направили един прорез 40-50 санта дълъг и 30 санта дълбок през целия път и минах през това със 80 в тъмното... ) Съединител, една бубина, масло, филтри и задни дискове и накладки + предни накладки. Освен тия неща само няколко пъти боядисвах детайли от простотия по- скоро... Стилото ще ти е много по- ефтино на разход. Не съм наясно при него как стоят нещата с частите и дали се чупи много.Голфа, може и да ти е по- ефтин за поддръжка, но получаваш кола с която да си в тълпата като всички останали. Лично мнение не го набутвам на никой... Според много хора купето може и да е грозно, но всеки има право на вкус и мнение. За мен лично е супер яка кола и някой ден ще си купя пак такава. Един съвет от мен Ако се спреш на купе купувай си нови гуми комплект, моето го счупих защото отзад карах със зле съхранявани гуми а отпред с чисто нови. Може и да казват че не е много бърза кола, вярно Хлопели и някои голфове може и да са по- бързи но не е кола дето да подценяваш. 130-140 коня са достатъчни че да се утрепеш с едни 150-60 км на междуградски път ако не вснимаваш.Успех с бъдещата кола, каквато и да е тя

    Коментар


      #3
      На първата виждам теч на масло от картерната вентилация, задължително трябва да се провери, може и да не е проблем но може да е симптом на голям проблем.За втората ако ти се наложи да пребоядисваш детайл ще береш ядове с боята, ще ти е доста скъпа тая перла. И на двете кожата на салона е за възстановяване, и то не е евтино.Но най важен е меракът. 1.8 е по хубав мотор и по нов, 2.00 се е по стар модел.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар

      Working...
      X