това на картинката го пробвах преди време и резултата беше по висок разход на газ. Незнам газта какво обича топъл или студен въздух но това е факт.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
намаляване на разхода?
Collapse
X
-
тук съм ти отговорил защо газта обича студения въздух:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10562Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
plambi написа:мерси пич,успя да ме разубедиш но незная какво да направя че да не ми гори толкова,явно трябва да отида при някои газаджия да я спъне малко,но според мен си е добре центровката понеже ми гори 7/100 извън града.мерси за съветитеAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Sandeto написа:plambi написа:мерси пич,успя да ме разубедиш но незная какво да направя че да не ми гори толкова,явно трябва да отида при някои газаджия да я спъне малко,но според мен си е добре центровката понеже ми гори 7/100 извън града.мерси за съветитеTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
sandeto мерси многодосега смених само въздушен филтър но явно както казваш имам друг куп неща да погледна.незнам какви проблеми има колата обаче върви перфектно-има много добро ускорение върви повече на газ отколкото на бензин.по принцип не я настъпвам изобщо,обаче съм и пробвал възможностите:правил съм гонки с по-мощни автомобили и съм равностоен, а макс скорост която съм вдигал е 165км/ч на газ,все пак е двигател 1.1 .ще я разгледам тия дни и пак ще пиша дали има промени в разхода.според мен обаче първо трябва да си сменя газстанцията и да търся газ която се зарежда в рамките над 10 бара налягане.тук един колега беше писал че когато е под тази стоиност има повече въздух отколкото газ.
Tipo 1.6 i.e. '94
Коментар
-
Я сега да видим: за по-доброто изпарение на Бензина преди да постъпи в цилиндъра спомага топлия въздух... ! т.е. в карбуратора е по-гот да има топъл въздух. Обаче Всички знаем от физиката 7клас че по-топъл въздух заема повече място т.е. по-малка компресия ще има в буталото. Ако вкараме студена смес в буталото то в момента на възпламеняване ще се получи по-голямо разширение -> по-голяма компресия -> по-голямо КПД.
Е да ама двете си противоречат ! Следователно търсиме компромис ми се струва и той би трябвало да е намерен от инженерите на Фиат Преди повечко време. Спомням си още на ладата на татко едно време че зимата обръщахме филтъра да смуче топъл въздух а лятото студен ... Ако в пандата има Автоматичен клапан то всичко трябва да е ОК. Ако не просто го превключваш. Все пак не мисля че проблема е в технологията а по-скоро в неизправно звено от системата. Ама не съм Механик за да го посоча Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Само са ми казвали че газта запушвала жигльорите и след наколко месеца колата почва да не върви на бензин. Не съм карал на газ за да установя дали е вярно.
Fiat Tipo 1.6 DOHC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар