здравейте,понеже колата ми гори много, съм решил да пробвам нещо:да монтирам въздухопровод от колекторите към въздушния филтър.с помоща на малък вентилатор нагретия от колекторите въздух ще се изпраща към карбуратора с което би трябвало да има постоянен приток на топлина и оттам-малко по малък разход/по принцип такав въздухопровод колата си има фабрично но незнам колко е ефикасен без ел.вентилатор. ще сам много благодарен ако някои даде мнението си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
намаляване на разхода?
Collapse
X
-
1. така няма да си решиш проблема с разхода2. колата ти ще върви по-зле, хората се чудят как да охладят въздуха влизащ в двг-то/интеркулър/, а ти искаш обратното3. ефект ще има само в пъвите 2-3 мин. от работата на дв като е студен, докато още не е загрял, за му помогнеш. но така или иначе ефекта ще е минимален4. такова нещо си има на самия възд. филтър, дали бачка е друг въпрос. съветвам те и да не бачка да не се занимаваш с него няма да усетиш сериозна разлика/ако въобще нещо усетиш/ 5. проблема ти с разхода 1000000000000% идва от друго място, каква е колата и колко гори та си недоволенLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
колата ми е уно’86 1.1 с газова уредба, в момента ми гори 12-13 газ а на бензин е 10/говорим за градско каране вав варна/ извън града е 7 газ и 5 бензин. според мен завишения разход идва от бавно загряване-необходими са поне 10 км за да вдигне 90 градуса.въздушния филтър е нов,термостата е наред,интересното е че на бензин се дави и не може да набере обороти,има случаи когато на бензин е добре а на газ леко придарпва. мерси за мнениетоTipo 1.6 i.e. '94
Коментар
-
Разхода може да идва от факти като например: че много я настъпваш, че си сложил широки и/или ниски гуми, че не пускаш поинерция а ползваш много спирачки - особено като поглеждаш дали е ще минаваш през червен светофар чак в последниа момент, зареждаш смотана газ, ускоряваш бързо като потегляш, седиш много на запален двигател да се теплиш дакато чакаш нещо, ей такива дребни навици от стила на каране - особено свързани с изцеждане на повече мощ от по-слабичък двигател ... може техническото състояние да е нормално - това се опитвам да кажа. В студения въздух концентрацията на кислород е по-висока и това се иска и от споменатите интеркуулери. Може да опиташ да топлиш изпарителя евентуално, а не филтъра но преди това пробвай с по-заспало шофиране според мен и друга газ-станция и махни гъзарските гуми ако наистина има такива фактори при теб.
Коментар
-
plambi написа:колата ми е уно’86 1.1 с газова уредба, в момента ми гори 12-13 газ а на бензин е 10/говорим за градско каране вав варна/ извън града е 7 газ и 5 бензин. според мен завишения разход идва от бавно загряване-необходими са поне 10 км за да вдигне 90 градуса.въздушния филтър е нов,термостата е наред,интересното е че на бензин се дави и не може да набере обороти,има случаи когато на бензин е добре а на газ леко придарпва. мерси за мнениетоVW Bora Variant 1.6 16V '01
Коментар
-
виж термостат, за 1-2км трябва да загрява колатакато е студен въздуха бензина кондензира по стените на всмукателните колектори и дига разхода...той трябва да се разпрашава, а не да кондензира..........не го слушай пакумба, дето са го ритали по кофата малоумна Хайде по-спокойно...kiro_of_the_day2004 Audi A6 4F
2002 Lancia Y
Коментар
-
термостата според мен е добре,понеже ми е трети подред в рамките на 3 години.с предния колата ги вдигаше 90-те градуса за същите км както сега но тои блокира и трябше да го подменя а този с които сам сега нямам проблеми-проверявал сам двата кръга-топъл студен преди да достигне в 80-те градуса при което се отваря втория краг и водата постъпва в радиатора. обаче се обърках от мненията и незнам последно кое е по добро за малак разход-топъл или студен въздух в карбуратора? по принцип съм чувал за дизел със интерколер му трябва студен въздух,а за за бензиновите двигатели топъл.не съм много компетентен и затова ви моля за още мнения колата я карам само на газ,незнам дали това има значение. мерси за мненията по темата миTipo 1.6 i.e. '94
Коментар
-
Със сигурност на газта й харесва повече студения въздух. Това са ми го казвали не един газаджия. Проблема е, че ако прекъснеш топлия въздух, зимата в началото на бензин ще си имаш трудности и неравномерна работа. Иначе бензина пък харесва топлия въздух... Получава се по-хомогенна смес и от там по-добро изгаряне. За дизел не знам. Аз лично съм си застопорил клапата за топлия въздух на затворенои съм се примирил с неравномерната работа зимата докато подгрее колата и да мина на газ. Лятото си паля направо на газ.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
kremator само не разбрах ти на газ ли караш? и ми е малко странно това че когато колата е с газово иска студен въздух, в наи големите горещини на лятото колите горят наи-малко,изключвам фактора по загрят двигател при стартиране. винаги има разлика примерно между извънградско зима и извънградско лято която е около 0,5 литър-как така на вече загрелия двигател през зимата ще навлиза студен въздух и колата ще гори повече,отколкото при лятото където въздуха несъмнено е по топъл.ама това маи вече стана тема за отдел ’газови уредби’Tipo 1.6 i.e. '94
Коментар
-
значи да кажа, карам колата до 3000 оборота на газ, държа я между 2 и 3 к оборота самохарчи ми 12 газ, на бензин паля и гася...като я запаля 2 мин на бензин и веднага на газклапата за топлия въздух ми работикато загрее двигателя, спира да смуче топъл въздух и смуче студенняма никъв проблем...2004 Audi A6 4F
2002 Lancia Y
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар