Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

намаляване на разхода?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    намаляване на разхода?

    здравейте,понеже колата ми гори много, съм решил да пробвам нещо:да монтирам въздухопровод от колекторите към въздушния филтър.с помоща на малък вентилатор нагретия от колекторите въздух ще се изпраща към карбуратора с което би трябвало да има постоянен приток на топлина и оттам-малко по малък разход/по принцип такав въздухопровод колата си има фабрично но незнам колко е ефикасен без ел.вентилатор. ще сам много благодарен ако някои даде мнението си.
    Tipo 1.6 i.e. '94

    #2
    1. така няма да си решиш проблема с разхода2. колата ти ще върви по-зле, хората се чудят как да охладят въздуха влизащ в двг-то/интеркулър/, а ти искаш обратното3. ефект ще има само в пъвите 2-3 мин. от работата на дв като е студен, докато още не е загрял, за му помогнеш. но така или иначе ефекта ще е минимален4. такова нещо си има на самия възд. филтър, дали бачка е друг въпрос. съветвам те и да не бачка да не се занимаваш с него няма да усетиш сериозна разлика/ако въобще нещо усетиш/ 5. проблема ти с разхода 1000000000000% идва от друго място, каква е колата и колко гори та си недоволен
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      колата ми е уно’86 1.1 с газова уредба, в момента ми гори 12-13 газ а на бензин е 10/говорим за градско каране вав варна/ извън града е 7 газ и 5 бензин. според мен завишения разход идва от бавно загряване-необходими са поне 10 км за да вдигне 90 градуса.въздушния филтър е нов,термостата е наред,интересното е че на бензин се дави и не може да набере обороти,има случаи когато на бензин е добре а на газ леко придарпва. мерси за мнението
      Tipo 1.6 i.e. '94

      Коментар


        #4
        Разхода може да идва от факти като например: че много я настъпваш, че си сложил широки и/или ниски гуми, че не пускаш поинерция а ползваш много спирачки - особено като поглеждаш дали е ще минаваш през червен светофар чак в последниа момент, зареждаш смотана газ, ускоряваш бързо като потегляш, седиш много на запален двигател да се теплиш дакато чакаш нещо, ей такива дребни навици от стила на каране - особено свързани с изцеждане на повече мощ от по-слабичък двигател ... може техническото състояние да е нормално - това се опитвам да кажа. В студения въздух концентрацията на кислород е по-висока и това се иска и от споменатите интеркуулери. Може да опиташ да топлиш изпарителя евентуално, а не филтъра но преди това пробвай с по-заспало шофиране според мен и друга газ-станция и махни гъзарските гуми ако наистина има такива фактори при теб.
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #5
          plambi написа:
          колата ми е уно’86 1.1 с газова уредба, в момента ми гори 12-13 газ а на бензин е 10/говорим за градско каране вав варна/ извън града е 7 газ и 5 бензин. според мен завишения разход идва от бавно загряване-необходими са поне 10 км за да вдигне 90 градуса.въздушния филтър е нов,термостата е наред,интересното е че на бензин се дави и не може да набере обороти,има случаи когато на бензин е добре а на газ леко придарпва. мерси за мнението
          Наистина гори повечко, но в никакъв случай това което си решил няма да помогне, то повече звучи комично. Моя разход на бензин е 8 л. на 5,5-6 л. , но разбира се не правя резачки на светофарите (почти). За големия разход спомага ( ако си един средно статистически шофьор) :1. Замърсен въздушен филтър2. Лоша центровка на карбуратор3. Лоша центровка на запалването4. Кофти бензин (газ) май това е е основното. За газта не разбирам, но там отпадат първите две точки.
          VW Bora Variant 1.6 16V '01

          Коментар


            #6
            виж термостат, за 1-2км трябва да загрява колатакато е студен въздуха бензина кондензира по стените на всмукателните колектори и дига разхода...той трябва да се разпрашава, а не да кондензира..........не го слушай пакумба, дето са го ритали по кофата малоумна Хайде по-спокойно...kiro_of_the_day
            2004 Audi A6 4F
            2002 Lancia Y

            Коментар


              #7
              термостата според мен е добре,понеже ми е трети подред в рамките на 3 години.с предния колата ги вдигаше 90-те градуса за същите км както сега но тои блокира и трябше да го подменя а този с които сам сега нямам проблеми-проверявал сам двата кръга-топъл студен преди да достигне в 80-те градуса при което се отваря втория краг и водата постъпва в радиатора. обаче се обърках от мненията и незнам последно кое е по добро за малак разход-топъл или студен въздух в карбуратора? по принцип съм чувал за дизел със интерколер му трябва студен въздух,а за за бензиновите двигатели топъл.не съм много компетентен и затова ви моля за още мнения колата я карам само на газ,незнам дали това има значение. мерси за мненията по темата ми
              Tipo 1.6 i.e. '94

              Коментар


                #8
                този маркуч за топлия въздух ти трябва!!!
                2004 Audi A6 4F
                2002 Lancia Y

                Коментар


                  #9
                  при мене на моноинжекционна като го махнах ми се дигна разхода с 3-5 литраи глъхнеше постоянно в студовете
                  2004 Audi A6 4F
                  2002 Lancia Y

                  Коментар


                    #10
                    kc_3011 написа:
                    в никакъв случай това което си решил няма да помогне, то повече звучи комично.
                    И аз така си мислех до вчера но днес видях една вектра с АГУ и вижте какво си снимах под капака:
                    Прикачени файлове
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #11
                      Със сигурност на газта й харесва повече студения въздух. Това са ми го казвали не един газаджия. Проблема е, че ако прекъснеш топлия въздух, зимата в началото на бензин ще си имаш трудности и неравномерна работа. Иначе бензина пък харесва топлия въздух... Получава се по-хомогенна смес и от там по-добро изгаряне. За дизел не знам. Аз лично съм си застопорил клапата за топлия въздух на затворенои съм се примирил с неравномерната работа зимата докато подгрее колата и да мина на газ. Лятото си паля направо на газ.
                      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                      --- в сърцето завинаги... ---
                      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                      Коментар


                        #12
                        KPEMATOP написа:
                        не го слушай пакумба, дето са го ритали по кофата малоумна
                        това човече с отворената уста много прилича на майка ти
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          не, на твойта повече
                          2004 Audi A6 4F
                          2002 Lancia Y

                          Коментар


                            #14
                            kremator само не разбрах ти на газ ли караш? и ми е малко странно това че когато колата е с газово иска студен въздух, в наи големите горещини на лятото колите горят наи-малко,изключвам фактора по загрят двигател при стартиране. винаги има разлика примерно между извънградско зима и извънградско лято която е около 0,5 литър-как така на вече загрелия двигател през зимата ще навлиза студен въздух и колата ще гори повече,отколкото при лятото където въздуха несъмнено е по топъл.ама това маи вече стана тема за отдел ’газови уредби’
                            Tipo 1.6 i.e. '94

                            Коментар


                              #15
                              значи да кажа, карам колата до 3000 оборота на газ, държа я между 2 и 3 к оборота самохарчи ми 12 газ, на бензин паля и гася...като я запаля 2 мин на бензин и веднага на газклапата за топлия въздух ми работикато загрее двигателя, спира да смуче топъл въздух и смуче студенняма никъв проблем...
                              2004 Audi A6 4F
                              2002 Lancia Y

                              Коментар

                              Working...
                              X