Преди седмица сменях спирачни дискове и забелязах, че имам по един заминал тампон на предните носачи (явно от тях ми хлопа предницата по неравности). Вече прегледах писаното из форума по тази тема. Първо мислех да сменя само тампоните, но после реших направо носачи. Ще ми бъде ли необходимо нещо по специално за самия ремонт? Ако някой е правил това упражнение скоро нека да сподели.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще сменям носачи. Някакви напътствия за операцията?
Collapse
X
-
Дано да не греша но 1.При Мареа носача не е свързан с биалетката както при Брава.2.Хлопането може и да е от биалетки,но ти си ги видял така че сменяй нещо дали носач или само тампони носача е комплект с шарнира и тампоните 75 лв.от АС метал.3.Смяната само на тампони е къртовски труд и нерво в домашни условия.4.Аз карам с турските носачи на АС метал вече 22000 км и никакъв проблем.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не знам дали само на мен ми се е налагало, но при смяна при полеви условия, когато колата е на крик и само едното колело е във въздуха, трябваше да използвам скоби и стеги за да мога да прибера рамото за което се хваща биалетката и успея да врътна гайката от долу. Има и друг пиниз при тази ситуация, трябва металните скоби на тампоните да паснат много добре и да са почти хоризонтални, добре легнали на местата си за да може болтовете да захапят резбата. При мен бая се надигаха поради усилието, което упражняваше амортисьора. Може би първо трябваше да закача носача и спед това да слагам шарнира на място. Нека каже някой с по-голям опит. На мен ми бе за първи път!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Не знам дали само на мен ми се е налагало, но при смяна при полеви условия, когато колата е на крик и само едното колело е във въздуха, трябваше да използвам скоби и стеги за да мога да прибера рамото за което се хваща биалетката и успея да врътна гайката от долу. Има и друг пиниз при тази ситуация, трябва металните скоби на тампоните да паснат много добре и да са почти хоризонтални, добре легнали на местата си за да може болтовете да захапят резбата. При мен бая се надигаха поради усилието, което упражняваше амортисьора. Може би първо трябваше да закача носача и спед това да слагам шарнира на място. Нека каже някой с по-голям опит. На мен ми бе за първи път!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар