Проблемът се прояви първоначално само със загуба на свободния ход на съединителя, а след това за много кратък период (в рамките на 20км в града) - педалът започна и все повече да не се връща и е необходимо да му се помага. Първа и задна скорост се включват също по-трудно.Миналата година е сменена горната помпа. Тази година след появата на този проблем е сменен и долният работен цилиндър, който натиска притискателния диск. След обезвъздушаване колата се оправя и може да се кара ден-два, но след това педалът на съединителя отново започва да не се връща, като накрая се стигне до пълна загуба на ход.Според вас къде трябва да се търси решението?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с педала на съединителя - Punto MK2 - 1,2i 2000г.
Collapse
X
-
Благодаря за изказаните мнения! Мисля да сменя горната помпа и въпроса ми е, дали има ли някакви особености при смяната и (помпата до педала на съединителя)? Спомням си, че при смяната и в сервиза доста се позабавиха. Откачаха и педала и това дали е нужно?Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар