Здравейте колеги, съединителя на темпрата отделя много отгоре и искам да го смъкна малко.Малко тъп въпрос, ама на къде трябва да въртя гайката на жилото, за да смъкна прага на отделяне? Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител Tempra 1.6
Collapse
X
-
Re: Съединител Tempra 1.6
zubracha написа:Здравейте колеги, съединителя на темпрата отделя много отгоре и искам да го смъкна малко.Малко тъп въпрос, ама на къде трябва да въртя гайката на жилото, за да смъкна прага на отделяне? Поздрави!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Смъкнах го малко, и вече се убедих че е заминал, на 2-ра скорост все едно форсирам на празен ход...За сега съм се спрял на две марки Valeo и LUK, тъй като са на еднакви цени.Интересува ме обаче как да разпозная дали не са ментета?! Търсех в доста онлайн магазини, като в някой от тях цените са сравнително по-ниски, дали това не е признак, че са ментета?комплект Valeo :axm-auto - 187лв.drive.bg - 130лв.Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!
Коментар
-
По табло при мен беше на 135000 и двата диска бяха мн зле. Смених целия комплект. Половината от тея 135000 са навъртяни от мен.Сега пак съм за смяна на съединител- вие аксиален лагер. Минал съм 84000 км.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
ivel написа:така съм съгласен,ама 200 000 да изкара притискател и да е добре просто няма как да стане.както писах на други коли може,но при фиата-не
Коментар
-
ivel написа:без да имаш наблюдения и то върху други марки не пиши глупости,а при теб просто колата си я взел със сменен съединител преди 30 000км да кажем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар