Здравейте колеги, съединителя на темпрата отделя много отгоре и искам да го смъкна малко.Малко тъп въпрос, ама на къде трябва да въртя гайката на жилото, за да смъкна прага на отделяне? Поздрави!
Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!
Здравейте колеги, съединителя на темпрата отделя много отгоре и искам да го смъкна малко.Малко тъп въпрос, ама на къде трябва да въртя гайката на жилото, за да смъкна прага на отделяне? Поздрави!
Посока развиване т.е. обратно на часовниковата стрелка.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Смъкнах го малко, и вече се убедих че е заминал, на 2-ра скорост все едно форсирам на празен ход...За сега съм се спрял на две марки Valeo и LUK, тъй като са на еднакви цени.Интересува ме обаче как да разпозная дали не са ментета?! Търсех в доста онлайн магазини, като в някой от тях цените са сравнително по-ниски, дали това не е признак, че са ментета?комплект Valeo :axm-auto - 187лв.drive.bg - 130лв.
Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!
Какви са тези цени?Аз съм си взимал комплект феродов,притискателен и лагер за толкова.Иначе на Темпра 1.6 феродовия е 1към 1 със Лада Самара.Оргиналния ми беше Valeo ,и аз съм сменял два феродови без да сменям притискателен.Феродов и лагер +труд160лв.
Викаш така и така и двата варианта са ментета, да взимам по-евтиното :D Ето още една оферта:Комплект HAHN & SCHMIDT за 96лв Дали има разлика между Валео менте и този ?
Колкото по-малко питаш ,толкова по-малко те лъжат!!!
Колега какво се чудиш толко взимай едно Валео да не е най скъпото ама и най евтиното и няма как да не искара 40-50хиляди а ти с тая темпра едва ли ще навъртиш толко ,наще коли вече за последните темпри
Притискателния се сменя след сваляне и ако е заминал,иначе на моята си изкара 200000при мен и с него си я продадох.Взимай само феродов и лагер,а притискателен ако се налага.
пак се хабя да пиша-именно притискателния диск е слабото мясо във фиатския съединител,така ,че сменяй цял комплект.за тези 200 000 пак си помисли и ми е интересно къде е карана колата,и как та да издържи тези километри.вярвам и други ще ти го кажат
По табло при мен беше на 135000 и двата диска бяха мн зле. Смених целия комплект. Половината от тея 135000 са навъртяни от мен.Сега пак съм за смяна на съединител- вие аксиален лагер. Минал съм 84000 км.
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
така съм съгласен,ама 200 000 да изкара притискател и да е добре просто няма как да стане.както писах на други коли може,но при фиата-не
Колата я взех на100000 по километраж,аз съм и навъртял 100000 х. Предимно в София градско,за тези километри съм сменил два феродови ,единия скоро след като я взех, другия към 70000 навъртяни от мен.Притискателният беше valeo и след разглобяване и преглед от мен лично съм си го монтирал пак.Да отбележа че не съм я карал много с буксуващ съединител т.е.след пробуксуване съм сменял феродов и лагер веднага .Смените съм си ги правил аз и гарантирам написаното.Колата я продадох преди 2,5г и тя и в момента се кара.П.П. Може и късмет да е , но такива изказвания че точно притискателния на Фиат е много зле нещо не ги разбирамСъщия е като на всички останали марки.
без да имаш наблюдения и то върху други марки не пиши глупости,а при теб просто колата си я взел със сменен съединител преди 30 000км да кажем.
Това е най-веселото изказване,кола от Италия някой да и сменя съединител малко преди да я продаде.От къде си сигурен за наблюдението ми върху други марки? И много ми е интересно как правите диагностика от разстояние.То по тая логика дай да сменя направо и двигателя че те фиатовите нали ги знаете :P Само съм предложил вариант в който да не се набутва излишно за кола с която няма да върти милиони километри.Или казано по друг начин да не набива пари в нещо дето ще изкара повече от колата. А наблюденията ги имам от работа в сервиз.Може да са скромни,ама за това което пишеш ще трябва да положиш повече усилия за да ме убедиш.
Коментар