Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Fiat Bravo 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на Fiat Bravo 1.9

    Здравейте,Мисля скоро да си купя Fiat Bravo 1.9 Multijet, 150 к.с. Колата е 2008 г., на 91,000 км. и собственика и иска 10,000 лв. На външен вид изглежда много добре.Никога преди не съм имал Fiat и не съм запознат със слабостите и плюсовете на тези коли. Моля за мнения и съвети относно този модел. Какво да имам предвид при огледа и теста на колата, преди да я купя.Благодаря Ви предварително!

    #2
    Здрав двигател като цяло.Окачването е със сменяеми шарнири, отзад е с просто окачване тип Голф/Стило - 2 тампона, сменят се само с оригинални или поилуретан.Иначе евентуално стандартни болежки - задръстен/зацапан МАП. ЕГР, МАФ.Може да има , може и да няма проблеми с фил;търа за твърди частици - премахва се хардуерно и софтуерно, но си приготвяш една сумичка.Общо взето Стило платформа в нова черупка.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16338 част Іhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=102200 част ІІ Приятно четене
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Здравейте колеги, след много четене в двете горни теми, много обмислям да си направя един следколеден подарък с браво дизел или нещо което по-долу ще спомена. След толкова четене обаче до нищо съществено не стигнах, а именно кой е по-добрия вариант между версиите 1.9 или 1.6? Никога не съм харесвал малки дизели, но все пак като информация и иновации при 1.6 няма да откажа (от интерес - колко е г/д цената на комплект съединител). Говоря за версиите, които са 120кс. Също разглеждам и обяви за крома пак на 120 к.с. версия, общо взето само тези два модела ме влекат, нищо друго като марки. Предполагам двата автомобила се различават коренно помежду си, като возия и поведение, кромата е ясна - опелското окачване, при бравото незнам как е.. как е поведението на дълги разстояния, много стегнато ли вози в сравнение да кажем пак с крома и здраво ли е като цяло? Всичко се върти около тези два автомобила... Иначе с личния си автомобил по-рядко карам в града, основно го изполвам на дълги разстояния... Еми това е ..мойта брава вече поостаря и мисля че за втора ръка на пазара няма по-добри оферти от тези два модели съответно цена/качество/година/екстри.

        Коментар


          #5
          Бравока си е малка количка без комфорт и обезшумяване. Иначе 1,9 120 коня е с най-добър баланс здравина/харч/вървеж.
          Аз бих си взел Крома 1.9 150 ръчка.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            мда ръчката е основно като критерий.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Малко съм предубеден за версията 150 к.с. Ако ще търся вариант то би бил 120к.с. Браво не ми се струва малко на размери, само багажника като гледам му малей. Виж това с обезшумяването не ми харесва хич, един от основните ми критерии ако ще взимам друга кола е комфорта да ми е тихо, че в сегашната брава това ме изнервя най-много - шумен двигател и лоша изолация, уж я лепих това лято цялата с битумна лента, но резултата е незадоволителен.

              Коментар


                #8
                Не съм чул за кола от нисък клас с добра шумоизолация. Браво не прави изключение. Отделно най-обезшумени са седаните, на другите типове купе задните гуми са в пасажерския салон....
                Само за пример, имам и Стило, и Либра с 5 години разлика в полза на Стилото, което освен това е с 6 скорости. Ми не могат да се сравняват по шумоизолация въобще.
                150 коня двигателя си е супер, просто е малко по-лаком от 120ката.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Ти пък, бахти сравнението извади. Въпреки еднаквите размери, това са съвсем различен клас коли като осигурен комфорт и вложени материали. Бравото си е много по-обезшумено от бравата. Де да знам какви иновации има в тоя 1.6. Дават някакъв чудовищен за такава въшка въртящ момент и май това е. За мен 1.9 е по-смисления двигател. Едно, че е по-голям, второ, че е еволюирал през годините и най-важното - няма гадния пластмасов капак на охладителя на изгорелите газове, който се пука и те оставя на пътя да чакаш линейката с изтекли води. Багажникът не е малък. По-голям е от на Бравата, но е по-труден за подреждане. Окачването на Бравото е като опелското - вози твърдо. Де да го знам здраво ли е - за 30000 съм сменил двата носача (десния съвсем наскоро), и сега излезе кормилен накрайник. Ама преди това колко са карани не знам. Тъй че сигурно не е много кекаво. На дълъг път е много приятна за каране, но Кромата сигурно е по-приятна, щото е по-голяма.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #10
                    Кромата на дълъг и хубав път е чудесна за каране. Особено автомата с темпомат Но и тя е с гадно окачване - друса си яко, особен комфорт от окачването на Крома не очаквай. Дори сложебното Пежо Партнер дето не си знае километрите и е пред разпад, вози по-меко.
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте Колеги,
                      От 5 години имам Bravo 1,9 16V 150. Автомобилът е с доста екстри за модела, в това число - кожен салон, тъй като гледам липсва му само навигация.
                      1) Размери: Не знам какво значи малък междуосовото растояние е на мареята, колата е с перфектен интериор, обемен и удобен салон. Багажникът не е малък, а в моя дори има бас-колона. Наистина погледната от вън изглежда малка, защото е като капка, но който влезе вътре започва да се оглежда.
                      2) Окачване: Не мога нищо да кажа, не съм сменял нищо по окачването. Сменял съм вътрешно каре.
                      3) Возия: Стегната, още повече моята е с 18", неприятно преминава дупки и неравности по пътя. Но за сметка на това на магистралата лепи, не мърда.
                      4) Мотор: Сменял съм подгревни свещи, ремъци, ролки, масла и филтри и актуатор на EGR- 2 пъти. Много добра динамика за дизелов мотор, не бих казал че е шумна. Качва ли ли сте се на дизелова шкода от тези години.....?! Вярно, сравнена с новите мотори на фриймонт е по-шумен. Разходът може да бъде до 6л/100 при 140 км/час, по-малък и по-висок, зависи от положението на педала. При движение по магистрала преходът от 140 до 200 км/ч е много бърз. Пробвал съм само за кратко до 210, но може и още.
                      5) Крома не съм карал, но я гледам с интерес, защото карам служебна зафира и знам предимствата на по-големия автомобил. В интерес на истината, возията на зафирата ми харесва (не ми харесва разхода й, 9л-бензин), а те с кромата би трябвало да са с едно окачване.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #12
                        Здравей колега.За 7 години и 180 хкм съм сменял преди 2-3 месеца само едно вътрешно каре защото имаше едно вибриране между 120 и 140км/ч.Разбира се и комплект ангренаж +водна помпа пистов ремък също комплект и накладки и дискове отпред и отзад.Това е за 7 и малко години.Оригинален ангренаж на 105 хкм. го смених защото ме хвана шубето да не се скъса.Беше с надписите още.Още е с оригинални носачи,накрайници,забравих за биалетките и тях смених.Това е от мен.Колата за класа си е ок,но това е мое мнение и не е меродавно за другите учстващи в дискусията.ако ти хресва купуваш и караш с още малка инвестиция.Успех
                        198mjet Bravo

                        Коментар

                        Working...
                        X