С фият браво 1.6 16в съм, от около месец взе да ми се случва колата особено на студено сутрин да не можа да запали от 1-вия път. Звучи 1 към 1 все едно няма ток в акумулатора но не е от него. Върти едва едва на прекъсване ( все едно на по 1 завъртане ) звучи точно като паднал акумулатор. Мерих го над 13 волта е... пробвах и един от манреа 1.9 ТД която пали и с нейния и с този от бравото а бравото се мъчи все едно няма ток... на бензин пробвам не на газ. Вече не пали грам, не разбирам ама нещо по тока ли е, стартера ли е за смяна.. ако някои е имал подобен проблем да помага..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 16v не пали ...
Collapse
X
-
Ем и 2та варианта може да са ... ама не знам нито дюзата къде е нито пендикса, дали има начин да я "лъжа" да пали че до края на седмицата нямам кога да я права, по празниците малко отпуската ще я стегна ама дали има временен вариант... ако си давам ток с манреата дали така с повече ще звърта или да не си правя експерименти.old car: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp '97 | now - new car: Fiat Bravo Jtd 1.6 120hp '11
Коментар
-
Колега ако е "апендикс"ще трябва лекар хирург. В стартера няма и пендикс а има бендикс.Това е механизмът който ти защепва стартерът с маховикът.При твоят случай по скоро става дума за смяна на втулки или четки или евентуано и колектор.И при двата случая според мен ти трябва доктор (човек занимаващ се със стартери) който знае какво има в един стартер и каква работа върши.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
кола
Виж кабелите след акумулатора до стартера и бендикса тук има схема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18479
Коментар
-
Ем до 2 вечерта се мотам в тъмницата с фенерчето.. ще остане за утре вечерта пак по тъмното нямам време иначе.. мерси за идеите утре ще ги видя не че разбирам ама .. ако някои се сети нещо още да пише все ще е идея.old car: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp '97 | now - new car: Fiat Bravo Jtd 1.6 120hp '11
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар