Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не мога да си отвия пробката на картера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Спирачната течност чисто капилярно може да се качи но зависи от пробката. На пандата например няма как да стане защото е конусна и пренатягането там е много кофти дори след часове работа на двг, отвиване няма - поне не нормално. Течностите могат при определени условия капилярно да се качат нагоре. Както при дърветата се качва водата, понякога и на над 100метра - учените още се борят да разберат как става! Как така водата се качва до върха на дърветата, където са най-малко 10 - ки метри и как е преборена в случая гравитацията! Направете си експеримент - поставете в малко спирачна течност един болт и след 24 часа ще видите, че са мокри не само потопените резби. Не знам дали в случая спирачната течност е помогнала, няма и значение, аз не я ползвам никога за такива цели, защото след нея кородират металите.......................
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      Danchojn написа:
      Спирачната течност чисто капилярно може да се качи но зависи от пробката.
      айде сега още един почва да спориколеги причината спирачната течност да неможе да "влезе" в резбата на пробката е дифтунката(в противен случай ще изкапе маслото)
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #33
        Айде сега да не спорим - не всички коли имат дифтунги, освен това няма никаква гаранция че дифтунга е бил здрав. Между другото, изречение се започва с главна буква.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          Ако дифтунката не е била здрава(изпускала е масло)пробката щеше да се отвие без проблем,а за колите без дифтунка резбата е различна(конусна)и отново е невъзможно за проникване на спирачна течност(а да не говорим че тези пробки не стърчат от картера и топенето им е също невъзможно).В тази тема спирам да пиша,защото все ще се появи някой който е "правил" нещоси от което има полза.
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #35
            Престани да умничиш толкова,не откриваш тепърва топлата вода и колегите са наясно с това нещо.Занимавате се с елементарни неща.Ако е прецакал пробката от некачествен инструмент отива в сервиза плаща и я оправят,ако е прецакал само инструмента си взима нов но качествен и отново заляга отдолу.И при мен на Стилото не искаше да се отвие с един шестограм,но с друг/качествен се отви без никакъв проблем.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #36
              това за инструмента е така,но и колегата nsn е прав за спирачната течност.има си ИНСТРУМЕНТИ като гайковерти които развиват без проблем такива пробки.ударника му е майката

              Коментар

              Working...
              X