Спирачната течност чисто капилярно може да се качи но зависи от пробката. На пандата например няма как да стане защото е конусна и пренатягането там е много кофти дори след часове работа на двг, отвиване няма - поне не нормално. Течностите могат при определени условия капилярно да се качат нагоре. Както при дърветата се качва водата, понякога и на над 100метра - учените още се борят да разберат как става! Как така водата се качва до върха на дърветата, където са най-малко 10 - ки метри и как е преборена в случая гравитацията! Направете си експеримент - поставете в малко спирачна течност един болт и след 24 часа ще видите, че са мокри не само потопените резби. Не знам дали в случая спирачната течност е помогнала, няма и значение, аз не я ползвам никога за такива цели, защото след нея кородират металите.......................
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не мога да си отвия пробката на картера
Collapse
X
-
Ако дифтунката не е била здрава(изпускала е масло)пробката щеше да се отвие без проблем,а за колите без дифтунка резбата е различна(конусна)и отново е невъзможно за проникване на спирачна течност(а да не говорим че тези пробки не стърчат от картера и топенето им е също невъзможно).В тази тема спирам да пиша,защото все ще се появи някой който е "правил" нещоси от което има полза.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Престани да умничиш толкова,не откриваш тепърва топлата вода и колегите са наясно с това нещо.Занимавате се с елементарни неща.Ако е прецакал пробката от некачествен инструмент отива в сервиза плаща и я оправят,ако е прецакал само инструмента си взима нов но качествен и отново заляга отдолу.И при мен на Стилото не искаше да се отвие с един шестограм,но с друг/качествен се отви без никакъв проблем.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар