Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата нещо се дави, според мен?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата нещо се дави, според мен?

    От както съм го взел го имам този проблем, но все си мислех, че е нещо заради съединителя (леко е ебан) или заради това, че не давам достатъчно газ (не правя комбинацията добре). Но се убеждавам вече, че проблема е друг. Работата е такава. Палиш колата, пускаш първа и тръгваш. Знаеш, че си дал достатъчно газ на колата, за да тръгне добре, но тя се държи все едно едва си натиснал газта и се дави и накрая може да угасне. Някой път, пак тръгвам така, натиснал съм газта колкото за леко излизане и тя едва едва потегля, като се друса леко и се мъчи и накрая се изстреля като стрела със същата газ, с която съм тръгнал? Някой път и на 2-ра и 3-та, но рядко съм забелязвам, че като ги включа и подам достатъчно газ, тя едва върви колата, а в други случай си е нормална. От къде може да идва проблема? Горивния филтър е на няма 500-600 километра. Проблеми с дебитомера?
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    като ти видя темата и разбрах,че хем не можеш да пишеш,хем нищо не обясни,кое какво прави,газ,ръчка,саединител,термостат..,умаляях.
    Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

    Коментар


      #3
      Па ти не можеш да пишеш повече от мен като ти видях поста. Под ебан съединител имам предвид, че е леко дървен и нежни маневри не можеш да правиш с него, понеже не отделя много плавно и меко. Основния проблем идва от това, че когато съм с комбинацията съединител и газ при тръгване, колата потегля съвсем леко и леко се дави и изведнъж се оправя и се изстрелва с нужната скорост, с която трябва по принцип от самото начало. По някой път ми се е случвало както си включвам на 2-ра и съм само с крак на газта, колата едва да върви и изведнъж все едно се отприщва и се изстрелва, без въобще да съм натискал повече газта.
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        Газ има ли? За диагностика няма да питам, знам че няма къде да я направиш. НО гледай да я направиш.Оборотите държи ли ги стабилно? Разхода какъв ти е? Свещите проверявахте ли? Пръво си провери маркуча от въздушния филтър до дросела да не е сцепен и да смуче въздух от там. После проверете дюзите.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          При мен тези симптоми отговоряха на съединител. Усещах, че зацепва, където трябва (около 20 мм от ламарината), но за да потегли колата трябваше да отпусна още доста педала. И потеглянето в повечето случай ставаше изведнъж, с придърпвания, "задавяния" и тресене. Сед смяната видях, че на стария притискател ламелите бяха омекнали, а една дори беше спукана и огъната. Феродото беше на смъртен одър, а лагерът му припяваше. След смяната колата стана като нова.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #6
            Да, диагностиката е слабото място в моя град. Чисто нови свещи имам на някакви 1000 километра. Разхода е голям и преди съм го коментирал. 8-9 извънградско с 100 км, 11 градско. Маркучите ги гледам и са си добре. Нямат сцепвания. Горивния филтър от скоро. Да държи оборотите стабилно? Па не съм виждал нищо ненормално при тях. Брат ми също когато наскоро кара колата и тръгна с нея, го видях, че беше готов да угасне, докато не се поправи да натисне съединителя и да опита отново. Каза ми, че нещо се задавила, затова така... Забелязвам, че когато включвам скоростите по някой път колата се друса, все едно не си ги комбинирал нещо добре. Примерно назад доста често когато излизам съм натиснал съединителя и го отпускам леко и подавам газ и колата цялата присецва първо и тогава тръгва назад. Имам чувството, че ще откъсна нещо. Не може да е вината в мен, защото съм карал и други коли и там го няма този ефект. И другия чест проблем е примерно като тръгна на първа или на 2-ра превключвам, то колата едва държи обороти, все едно готова да угасне и как си върви така бавно и се друса леко изведнъж се отприщва и набира обороти и всичко, а не съм натискал повече газта от натиснатото от самото начало. Възможно ли е съединителя да не отделя добре и от него да идват тия проблеми нещо? По принцип и моят съединител отделя като че ли доста нагоре от тези 20 мм...
            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

            Коментар


              #7
              Не отговори имаш ли газ,при обедняване се получава такова претрисане
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Не, забравих. Нямам газ. Бензин.
                Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                Коментар


                  #9
                  А като зацепи предръпва ли примерно под 2500 оборота? Иначе СОК1 е прав, много е вероятно да е съединител, но е много вероятно да не и стига горивото първоначално.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Какъв смисъл като зацепи? Примерно сега се връщах от работа. Тръгнах с колата и като че ли тръгна добре за секунда, но и паднаха оборотите и тръгна да угасва. То се чува някакво препръдване като че ли, но съм с ремус и не мога да дам адекватен отговор. Задържах съединителя за 2-3 секунди и я върнах към живот. Натиснах повече газта и леко по леко се приплъзнах и се оправи. Никога не е имало гърмежи отзад или някакви силни пърдежи. Ако не е от съединителя, да е от недостиг на гориво? Па, добре харчи деба, едва ли ще е това, но все пак...
                    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                    Коментар

                    Working...
                    X