Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалването.

    Здравейте колеги.Обръщам се към вас за съвет,ако някой е имал същият проблем.Автомобилът е Fiat Marea 1.6 Weekend Преди два дни вечерта паркирах колата и на другият ден около обяд не искаше да запали.До този момент никакви симптоми не е давала.Допуснах,че бензиновата помпа не работи,развих щуцерите на идващото и връщащо гориво,но оттам и помен от капка нямаше.Извадихме днес помпата с един колега,но се оказа,че помпата си работи.При оглед на предпазителите се оказа че има изгорял.При подмяната му и при даване на контакт горивото си тръгна с видимо добро налягане и дебит.Направихме проба да запалим,двигателя запали,но без газ прекъсваше.Опитах да поддържам по-високи обороти но се държеше така,сякаш не му достига гориво и беше на ръба на изгасването и в един момент спря.При последвали проби,той не запали.Реших да сгъна маркучето на връщащото гориво и двигателят запали,като нов.При отпускане на маркучето изгасваше на момента.Дали има някакъв клапан,който регулира дебита на връщащото гориво,къде се намира,дали изобщо е от него аз нямам представа и мога само да гадая.Всеки съвет би ми бил от полза Благодаря на всички предварително.

    #2
    На края на бензиновата рейка... в него влиза мАркуч с вакуум от смукателните тръби.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      това че бензиновата помпа хвърля бензин видимо добре,не е критерий за здрава помпа,ама въобще даже не е критерий.налягането се мери с манометър и трябва да е мисля от 2,8 до 3,5 бара по време на работа.това са симптоми на починала помпа.виж за всеки случай и регулатора (като извадиш маркучето му,трябва да е сухо),но е малко вероятно да е в него проблема

      Коментар


        #4
        Благодаря за отговорите.Разбира се,не изключвам,че помпата може да не работи с необходимото налягане.

        Коментар


          #5
          eh4ev07 написа:
          На края на бензиновата рейка... в него влиза мАркуч с вакуум от смукателните тръби.
          Може и да е долу в помпата ако е след 99-та год. Все тая първи измерете налягането и после ревизия подред на заподозрените.Аз лично първо бих бих проверил филтъра за горивото и после помпата, ако колата е след 99-та ще минеш 2в 1.Търсете от къде изпуска налягането, възможно е да от маркучите за обратното гориво. Просто търсете но без разглобяване няма да минете.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            кола

            Да не си оставил колата без гориво щом и предпазителя е изгорял и сега помпа да не работи както Обикновена улея където седят четките се стопява и те не правят добър контакт
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Да не си оставил колата без гориво щом и предпазителя е изгорял и сега помпа да не работи както Обикновена улея където седят четките се стопява и те не правят добър контакт
              Да не си оставял колата без гориво, щом и предпазителят е изгорял? И сега помпата не работи както трябва...Обикновено улея(канала), където седят(са фиксирани) четките се стопява и те не правят добър контакт.Аз така разбирам този текст.Коце, що просто не написа: "Колега, виж четките на проклетата помпа!"По-малко грешки щеше да направиш. :D
              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

              Коментар


                #8
                кола

                На помпата няма какво да се прави може да пробва с друга
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Отново благодаря,колеги,ще се вслушам в съветите ви и утре ще видя какво може да се направи.Съответно ще пиша,когато всичко се изясни.А по отношение на горивото,не е свършвало,имаше достатъчно в резервоара,доста над резервата.

                  Коментар


                    #10
                    просто ако имаш възможност пробвай с друга помпа и пиши

                    Коментар


                      #11
                      Маркучето към вакуумният регулатор беше сцепено,но дори и след отстраняването,проблемът остава.След като се стисне маркуча на връщащото гориво,колата си пали,но когато се пусне ,отново угасва.Добре би било наистина да имам възможност да пробвам с друга помпа,защото е доста вероятно налягането да не достига,но ще се опитам да намеря манометър,за да го замеря.

                      Коментар


                        #12
                        Звучи като регулатор, който се сменя за 15 минути.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          Да ,може би не е изключено,но означава ли,че щом като е сухо маркучето на вакуумният регулатор,че той работи или не?

                          Коментар


                            #14
                            сухо ли е маркучето е здрав и регулатора.вече ти писах,че най-вероятно е починала помпата

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте колеги,Честито Рождество Христово!Едва днес успях да намеря манометър и да замеря налягането на помпата и то е 6 bar-а.В такъв случай остава заподозрян вакуумният регулатор,когото извадих.При проба с всмукване и надуване,не се случва нищо,не зная всъщност,това дали е показател че е задържал и не работи?

                              Коментар

                              Working...
                              X