Здравейте колеги.Обръщам се към вас за съвет,ако някой е имал същият проблем.Автомобилът е Fiat Marea 1.6 Weekend Преди два дни вечерта паркирах колата и на другият ден около обяд не искаше да запали.До този момент никакви симптоми не е давала.Допуснах,че бензиновата помпа не работи,развих щуцерите на идващото и връщащо гориво,но оттам и помен от капка нямаше.Извадихме днес помпата с един колега,но се оказа,че помпата си работи.При оглед на предпазителите се оказа че има изгорял.При подмяната му и при даване на контакт горивото си тръгна с видимо добро налягане и дебит.Направихме проба да запалим,двигателя запали,но без газ прекъсваше.Опитах да поддържам по-високи обороти но се държеше така,сякаш не му достига гориво и беше на ръба на изгасването и в един момент спря.При последвали проби,той не запали.Реших да сгъна маркучето на връщащото гориво и двигателят запали,като нов.При отпускане на маркучето изгасваше на момента.Дали има някакъв клапан,който регулира дебита на връщащото гориво,къде се намира,дали изобщо е от него аз нямам представа и мога само да гадая.Всеки съвет би ми бил от полза Благодаря на всички предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването.
Collapse
X
-
това че бензиновата помпа хвърля бензин видимо добре,не е критерий за здрава помпа,ама въобще даже не е критерий.налягането се мери с манометър и трябва да е мисля от 2,8 до 3,5 бара по време на работа.това са симптоми на починала помпа.виж за всеки случай и регулатора (като извадиш маркучето му,трябва да е сухо),но е малко вероятно да е в него проблема
Коментар
-
eh4ev07 написа:На края на бензиновата рейка... в него влиза мАркуч с вакуум от смукателните тръби.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Да не си оставил колата без гориво щом и предпазителя е изгорял и сега помпа да не работи както Обикновена улея където седят четките се стопява и те не правят добър контактСтило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Маркучето към вакуумният регулатор беше сцепено,но дори и след отстраняването,проблемът остава.След като се стисне маркуча на връщащото гориво,колата си пали,но когато се пусне ,отново угасва.Добре би било наистина да имам възможност да пробвам с друга помпа,защото е доста вероятно налягането да не достига,но ще се опитам да намеря манометър,за да го замеря.
Коментар
-
Здравейте колеги,Честито Рождество Христово!Едва днес успях да намеря манометър и да замеря налягането на помпата и то е 6 bar-а.В такъв случай остава заподозрян вакуумният регулатор,когото извадих.При проба с всмукване и надуване,не се случва нищо,не зная всъщност,това дали е показател че е задържал и не работи?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар