Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вентилатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с вентилатора

    Не мога да превключа струята на вентилатота в купето да духа към предното стъкло.При завъртране на превключвателя,в крайните две положения заяжда и не мога да го включа.Трябва да разглобя зелия панел ли?Как става и каква може да е причината за проблема.Става въпрос за Брава 1,6,16V

    #2
    Пробвай да го превключиш когато колата не е на контакт. Не знам защо, но и при мен заяжда когато вентилатора работи, когато спра вентилатора се превключва съвсем нормално.
    Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
    Преди: Браво 1,6 16в SX

    Коментар


      #3
      Явно е запекла някоя клапа... калпава и пипкава история с отваряне на централната конзола и ръчкане на, какво ли не докато се разбере, кое е заяло.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Имах същия проблем на Типото. Точно зад централната конзола се вижда малко от един цилиндричен пластмасов барабан. Доста сложно за разглобяване, понеже за да се получи достъп до този барабан трябва да се махне доста чарк отстрани. Забелязах обаче, че като пъхна отвертка в цепката (по която се разполовява) движението на клапата вътре става перфектно. Затова просто навих една съвсем къса рапидка, така че барабана да седи 1мм разтворен и работа заспа.
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #5
          blato написа:
          Пробвай да го превключиш когато колата не е на контакт. Не знам защо, но и при мен заяжда когато вентилатора работи, когато спра вентилатора се превключва съвсем нормално.
          Пробвах не става.Дали е на контакт или не и дали работи вентилатора или не все същото.

          Коментар


            #6
            Ако започна да разглобявам после дали няма да се разтрака цялото табло.Май по-добре да карам така.Кофти,че зимата стъклото се запотява.

            Коментар


              #7
              Sandeto написа:
              Имах същия проблем на Типото. Точно зад централната конзола се вижда малко от един цилиндричен пластмасов барабан. Доста сложно за разглобяване, понеже за да се получи достъп до този барабан трябва да се махне доста чарк отстрани. Забелязах обаче, че като пъхна отвертка в цепката (по която се разполовява) движението на клапата вътре става перфектно. Затова просто навих една съвсем къса рапидка, така че барабана да седи 1мм разтворен и работа заспа.
              Май на Бравата е по-различно,но ще огледам и ще пробвам по този начин

              Коментар


                #8
                И аз имам същия проблем, някой знае ли откъде се разглобява, ако сваля централната конзола дали ще стигна до проблема.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  van_dal написа:
                  И аз имам същия проблем, някой знае ли откъде се разглобява, ако сваля централната конзола дали ще стигна до проблема.
                  Ами виж в често задавани въпроси де. Има специална тема по въпроса.Не е нужно да есхумираш тема от преди година и половина.

                  Коментар


                    #10
                    lubobg написа:
                    van_dal написа:
                    И аз имам същия проблем, някой знае ли откъде се разглобява, ако сваля централната конзола дали ще стигна до проблема.
                    Ами виж в често задавани въпроси де. Има специална тема по въпроса.Не е нужно да есхумираш тема от преди година и половина.
                    аз ако не съм търсил няма да питам, ама точно за този проблем не намерих нищо
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар

                    Working...
                    X