Здравейте колеги! Съединителят е на 50000, обаче скоростите влизат според както ѝ кефне на колата. Има дни, в които нямам никакъв проблем, а в други задната се чува до Перник, като я намъквам, и то ако изобщо реши да влезе. По-често си е добре колата. Проблемът не зависи от нищо. Жилото ми изглежда читаво, а и проблемът явно е в отделянето, а не в зацепването, тъй че е все тая как е жилото. Има ли такъв вариант съединителят да се е "полуизносил"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростите ту влизат трудно, ту гладко. Защо?
Collapse
X
-
На мен чат-пат първа и задни ми хрупат, ама както казваш, не виднаги.Не знам ако натегна жилото (ако въобще се натяга на тая кола) дали ще има ефект..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
slonikon написа:Чат-пат да. Ама сега задната хърка грозно и не влиза. Ни междинна газ, нищо не помага. Първата също. Или си влизат, като с нов съединител, ама на другия ден. Жилото го отпуснах малко - не помогна особено. Само педалът стана по-лек.
Коментар
-
monstera написа:Знаеш ли какво е количеството и качеството на маслото в скоростната кутия? При мен до скоро хъркаше задната, като долях 0.5л се оправи, сега не се чува."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Задната предавка няма синхронизатор. Затова е значително по-добре ако вместо да опитвате да включвате предавката при напълно спрял автомобил - да го правите когато той се движи едва-едва, например с 1-2 см / сек. Това ще ви гарантира, че зъбните колела няма да стоят едно срещу друго, а постоянно ще сменят позицията си. Това е достатъчно за предавката да влезе. Друго, което може да опитате, е когато задната отказва да влезе - да включите коя да е друга предавка или пък да опитвате да включите задна и съвсем леко да отпуснете съединителя, колкото валовете да се разместят един спрямо друг. Друг полезен съвет е задната да не се включва никога с натиснати спирачки. Ако се оставя на автомобила възможност да се задвижи, задната почти винаги влиза като по мед и масло. Това важи само ако съединителят е добре обезвъздушен. Не пречи да се направи един цикъл по обезвъздушаване. Браво, Брава и Мареа 1.9 JTD са с хидравличен съединител, така че натягане на жилото е безсмислено като операция.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар