Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.9 JTD отказа да включва скоростите в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.9 JTD отказа да включва скоростите в движение

    Скоростите се влючват само на място,когато двигателя е угасен. Включвам на втора,паля колата и тръгвам.Не мога да включа никоя друга скорост в движение. Дали съеденителя е за смяна ?
    Petar

    #2
    Значи, съединитела е постоянно зацепен. Или е жило на съединителя (ако е с жило разбира се), или самият съединител.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      Съеденителят отделя,но ми трябва още 1 см ход на педала за да отдели напълно. Може ли да се направи настройка на жилото?
      Petar

      Коментар


        #4
        Специално на Фиатките, аз не съм пробвал. Но предполагам, че може, но стигне ли се до там, бъди сигурен, че ще закърпиш положението за не определно време, през което да търсиш начин за смяна.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          Ти си с хидравлично задвижване на съединителя.Провери за теч от помпите и го обезвъздуши,ако няма ефект значи нов съединител комплект.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            Бравата е на 350 х.км. Карам я вече 5 години. Може би палците на притискателния диск да са изтъркани доста и затова не отделя напълно съеденителя. Аз се надявах, че това износване може да се компесира с регулировка на жилото. Ако знаете някаква хитрост-пишете да изкарам още малко пробег.
            Petar

            Коментар


              #7
              не само са износени,ами и са счупени вероятно.не усещаш ли че педала е твърд,да не говорим,че може вече и вилката да е крива

              Коментар


                #8
                Колега аз имах същия случай само ,че от аксиалния лагер карах 2 години виеше по малко , но един ден тотало спря да включва скоростите докато е запалена колата . като я угасиш включва , но със малко зор и педала беше някакъв пропаднал ........ така , че по добре цял комплект между 150-200 лв + 100тина за труда..
                Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                Коментар


                  #9
                  Ако е лагера педала става адски мек, ще вкарва на скорост но няма да може да потегли, така че са си ламелите най вероятно, иначе може да се натегне малко жилото, но по -добре смени съединителя вместо след 50-100км. да смениш жило, вилка и съединител. И още по тъпопото да останеш някъде на път и да дадеш една шапка пари за рапатрак/ казвам ти го от личен опит/
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    petar55 написа:
                    Бравата е на 350 х.км. Карам я вече 5 години. Може би палците на притискателния диск да са изтъркани доста и затова не отделя напълно съеденителя. Аз се надявах, че това износване може да се компесира с регулировка на жилото. Ако знаете някаква хитрост-пишете да изкарам още малко пробег.
                    колега сваляш акумулатора,стойката му и стигаш до помпата на съединителя,после махаш "лосчето" между помпата и вилката и го заменяш с по-дълго-така ще си оправиш проблема ама за колко км никой незнае
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      Това е някакво решение.Ти му казваш,че не е с жило ама той иска жилото да натегне.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря ви колеги за помоща ! Огледах под акумулатора съеденителя. Наистина педала е с хидравлика. Няма течове. Маслото в резервоарчето е налично. Много ми хареса идеята на nsn за удължаване на лостчето. Ще опитам този вариант. Ако не стане, кажете от къде да поръчам един комплект съеденител по-евтино.
                        Petar

                        Коментар


                          #13
                          axm auto com.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            Днес имах свободно време, свалих акумулатора и стойката му и какво да видя! Точно под цилиндъра, който задвижва аксеалния лагер имаше събрано спирачно масло в легенчето над скоростната кутия. При натискане на съеденителя леко сълзеше масло от цилиндъра около гуменото маншонче. Прав беше FGRS, че там е проблема. Веднага поръчах този цилиндър и до ден ще го сменям.
                            Petar

                            Коментар


                              #15
                              Аз скоро смених с нов този цилиндър на моята и не ми харесва как педала омекна, стана един такъв женски. Купих си ремонтен комплект(маншона, 2 семеринги и гумичката на пробката), който заспа на оригиналната и тези дни ще си върна нея.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X