Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединител или лагер- 1,6 Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със съединител или лагер- 1,6 Брава

    При работещ двигател и натискане на съединителя се появява постоянен шум, лек е но се чува постоянно при натиснат съединител. (трудно се описва шум с думи, но наподобява силно износена ролка, но не е точно виене).Като не е натиснат съединителя шум няма. В движение поне за сега или го няма шума или аз не го долавям. Скоростите влизат нормално, колата върви нормално.Съединителят комплект заедно с 2 диска и лагера е на към 83000 км откакто е сменен. При потегляне нямам проблеми.Моля за съвет.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    Лагер.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Колко може да изкарам така? Има ли опасност примерно лагера да се счупи или блокира и въобще какво е разумно и не разумно да се прави и до какъв стадий.Колата я карам много- над 30 000 годишно и за мен е от изключителна важност да е изправна, защото пътувам на дълго.
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        ако е така комплект съединител е най-добре за теб

        Коментар


          #5
          Аз карах такъв лагер около 8000км. накрая шума се увеличи,не толкова много,но се увеличи.В крайна сметка без никакви признаци (освен шума) след две натискания лагера се счупи,педала на съединителя пропадна и аз останах на 40км. (от които 15 км. градско и другите магистрала) от къщи без съединител....Така и се прибрах без съединител.Лагера не е скъп,но смяната му е скъпа.
          FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
          Единствено в България "селянин" е обидна дума.

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            ако е така комплект съединител е най-добре за теб
            И според мен смяната само на лагер не е оправдана, освен ако не си го смениш сам. Просто цената на ремонта е такава , че ако този път се разминеш само с лагер(мисля си че и по притискателя ще има износване), то няма гаранция, че след година няма да замине нещо друго от съединителя и да дадеш пак една камара пари
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              карай си така докато не се увеличи шума и чак тогава мисли за ремонт
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар

              Working...
              X