Също го наричат "долна помпа". Губи ми се от седмица спирачна течност и от сервиза обявиха, че тече от цилиндъра на съединителя.Поръчах си 46531635, който ми излиза по Eper.Трудна ли е смяната му?Edit: Намерих ръководството за смяна. Сега идва въпросът как се обезвъздушава? Къде е тази пробка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цилиндър съединител Marea 2.4 JTD
Collapse
X
-
Днес се хванах да огледам горната помпа на педала на съединителят и долната под акумулатора.Прилагам снимки.Горната ми изглежда абсолютно суха, даже има корозия по буталото. Вижда се ясно. Никакъв теч не виждам от нея.Долната е доста омаслена около маншона и той е сплескан. Като го стиснах прокапа. Този цилиндър не е като на ръководството, няма уши за захващане и не съм сигурен как точно се сваля. Идеи? На Мареа 2.4 JTD е без уши за разлика от 1.9
-
Как избра да си пуснеш темата с проблем за съединителя в раздела за дизелови двигатели?!? Нещо неясно има ли в заглавието на раздела? Ще я преместя и ще ти спестя едно предупреждение, но вземи прочети внимателно заглавията на разделите, моля!Утре някой със същия проблем, но на Браво 2.0 - дали ще се сети да търси подобна тема в раздела за проблеми с дизелови двигатели? Едва ли.
Коментар
-
Смених я днес. Няма такава инженерна мисъл, пълна идиотия е закрепването на помпата. На 1.9 JTD помпата се държи на 2 болта, а на моя 2.4 JTD както се вижда влиза в някаква стойка и се застопорява с въпросната зегерка. Дотук добре, но след махане на зегерката не излиза, защото опира в тръбите зад помпата. Сваля се стойката, която е захваната към кутията с 3 болта. Всичките почти невъзможни за достъп, особено долният, който се намира под помпата. При обратния монтаж не успях да го завия обратно. Колата ми трябваше и монтирах обратно без него. Обезвъздушаването стана лесно със спринцовка и маркуч през пробката. Развих казанчето и изпразних 2 спринцовка от 50 мл. Бълбука 2 пъти нещо и педала сам се върна. Съединителя бачка. Трябва да повторя цялата операция като имам време да монтирам и долния болт. Ще се наложи да махна помпата пак, да захвана стойката леко с него болт и тогава да сложа помпата на стойката. Това е невероятна идиотщина, признавам си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар