Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цилиндър съединител Marea 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Цилиндър съединител Marea 2.4 JTD

    Също го наричат "долна помпа". Губи ми се от седмица спирачна течност и от сервиза обявиха, че тече от цилиндъра на съединителя.Поръчах си 46531635, който ми излиза по Eper.Трудна ли е смяната му?Edit: Намерих ръководството за смяна. Сега идва въпросът как се обезвъздушава? Къде е тази пробка?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    #2
    Днес се хванах да огледам горната помпа на педала на съединителят и долната под акумулатора.Прилагам снимки.Горната ми изглежда абсолютно суха, даже има корозия по буталото. Вижда се ясно. Никакъв теч не виждам от нея.Долната е доста омаслена около маншона и той е сплескан. Като го стиснах прокапа. Този цилиндър не е като на ръководството, няма уши за захващане и не съм сигурен как точно се сваля. Идеи? На Мареа 2.4 JTD е без уши за разлика от 1.9
    Прикачени файлове
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      в задния край на помпата е щуцера за обезвъздушаване има гумичка отгоре, която се маха.а това как се сваля, огледай я отвсякъде с една проста снимка отгоре неможе да се каже нищо трябва да се огледа отгоре отстрани, дали се маха рамото и се издърпва помпата...

      Коментар


        #4
        На снимката се вижда зегерката,която я държи за корпуса.Махаш я и помпата излиза.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          В понеделник ми идва новата и в сряда ако не вали пак сняг ще я сменя. Тази корозия по буталото на горната помпа нормално ли е? Мисля да мацна малко моторно масло с една четчица.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            FGRC написа:
            На снимката се вижда зегерката,която я държи за корпуса.Махаш я и помпата излиза.
            +1 и внимавай с гайката на тръбичката за течност да не я заоблиш
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Как избра да си пуснеш темата с проблем за съединителя в раздела за дизелови двигатели?!? Нещо неясно има ли в заглавието на раздела? Ще я преместя и ще ти спестя едно предупреждение, но вземи прочети внимателно заглавията на разделите, моля!Утре някой със същия проблем, но на Браво 2.0 - дали ще се сети да търси подобна тема в раздела за проблеми с дизелови двигатели? Едва ли.

              Коментар


                #8
                ами май си прав Оги но,предполагам това е просто грешка на автора на темата

                Коментар


                  #9
                  Смених я днес. Няма такава инженерна мисъл, пълна идиотия е закрепването на помпата. На 1.9 JTD помпата се държи на 2 болта, а на моя 2.4 JTD както се вижда влиза в някаква стойка и се застопорява с въпросната зегерка. Дотук добре, но след махане на зегерката не излиза, защото опира в тръбите зад помпата. Сваля се стойката, която е захваната към кутията с 3 болта. Всичките почти невъзможни за достъп, особено долният, който се намира под помпата. При обратния монтаж не успях да го завия обратно. Колата ми трябваше и монтирах обратно без него. Обезвъздушаването стана лесно със спринцовка и маркуч през пробката. Развих казанчето и изпразних 2 спринцовка от 50 мл. Бълбука 2 пъти нещо и педала сам се върна. Съединителя бачка. Трябва да повторя цялата операция като имам време да монтирам и долния болт. Ще се наложи да махна помпата пак, да захвана стойката леко с него болт и тогава да сложа помпата на стойката. Това е невероятна идиотщина, признавам си.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Това, че някой няма точните инструменти и (или) техническа мисъл, не е основателна причина да обвинява инженерите.Цилиндърчето се сменя достатъчно лесно за да драматизираме толкова.

                    Коментар


                      #11
                      и за мен е лесно,но не всеки може да го направи

                      Коментар

                      Working...
                      X