Здравейте колеги надявам се да ми помогнете да отстраним един проблем заедно... колата е пунто 2000 година мк2 мотора е 1.2 16 клапана 80 коня проблема е следния когато запаля колата студена(не е била карана скоро) работи нормално първите 1-2 минути... след това се почва едно прекъсване работи на 2-3 цилиндъра ... после се оправя от самосебе си за 1-2 минути и така.... когато е загряла си го прави още от паленето когато почне да го прави и спра на някой севетофар да речем, оборотите са много ниски и тресе яко защото не ряботят всичките цилиндри и понякой път направо гасне... дори и в движение гасне понякой път като я оставиш на свободна....смених кабели свещи бобина никаква разлика.... всичките свещи са керемиден цвят и си личи че са работили както трябва... а реално колата не работи както трябва.... когато си работи както трябва си върви перфектно ... но в следващата секунда може да се прецака и да почне да прекъсва.... направо в чудо се видях....имам две диагностики фиат еку скан и аутоком и на двете не изкарва никакви грешки ... гледам данните в реално време и там всичко ми се струва наред... всички температури са наред единствено не знам наляганията на мап сензора какви трябва да са с точност но мисля че и те са в норми.... някой да се е сблъсквал със същия или подобен проблем?всякакви идеи биха били от полза че аз се изчерпах... а съм в час с нещата .... единственото което остава си мисля дали не е регулатора на рейката.... ма не мисля че ако беше от него щеше да се държи така колата....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto мк2 1.2 16v прекъсва когато си поиска
Collapse
X
-
Ниво регулатор налягане на бензина ? Налягане на бенз помпата ? или некоректна работа на инжектори ? Охладителна течност да губи ?Щом не засича проблем електрониката е нещо извън нея ,механично ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар