Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ не мога да превключа на скорост!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ не мога да превключа на скорост!

    Пичове овапцахме я!!!Вчера спрях на една пицария в студ.град след като тръгнах от раз без никакви признаци преди това просто не мога да превключа на скорост! Натискам съединителя и той просто не отлепя изцяло като съм го натиснал до долу! С триста зора и много сила успях да се домъкна до сервиз Дуневи, там как го разбраха не знам ама с един поглед веднага ми казаха, мой човек ти си за нов съединител! Аз през цялото време си мислех че е от жилото, защото се получи изведнъж - никакви признаци преди това нямаше. Появи се един по-възрастен механик в сервиза и ми отдели малко повече внимание, та той каза че не е от съединителя защото си отлепвал ниско долу, и не приплъзва! Качиха я на крика и кво се оказа : не съм с жило, ами с две помпи и хидравлика! Странно защо никой не ми погледна хидравличната течност!! Взех си колата и понеделник - вторник ще я карам на доктор! Преди това ми се иска да дадете идеи ако някой е имал подобен проблем да сподели, защото за мен не може да е съединителя, така от раз не може да се прецака!помагайте!!!
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    #2
    не е вярно, че отведнъж не може да се прецака съединителя. понякога нитовете на феродовия диск изпускат, дори може и да е съвсем нов и пак се случва при смотан съединител. така единия диска просто не е захванат никъде, но тогава се чуват шумове от съед.. аз така и не разбрах отделя ли или не отделя? ако отделя нормално търси проблема в скоростите щанги
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Променливо му е поведението! Ту работи ту не, като не работи се държи така все едно не е натиснат до долу!
      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        значи съединител. аз залагам на помпата, но не е невъзможно и фродовия диска да си заминава. твоя не е ли саморегулиращ се, така че и да свършва съединителя все ще си хваща долу.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Лагер и притискателен най вероятно... Чух че турското Валео не било лошо, от опит не ти препоръчвам корейското...
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            ...

            Коментар


              #7
              ем въобще ли не влизат ? тия скорости иначе ако влизат се прибираш на скорост като а иначе на баща ми на опела така на работа с него и сутринта да си тръгна маке неще та на скорост и на майстор после та се беше отчупило нещо само планка някаква та и та провери ако можеш и дано е това лесно се оправя и ефтино по важното !
              Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
              Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
              Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

              Коментар


                #8
                Ми майстора ши каже тая седмица ! Мен ме съмнява хидравличната течност, струва ми се май че и волана е станал по-твърд! Ама може и да си въобразявам! незнам ама така много кофти бе Бу-то!
                Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  Е то сервото на волана никва връзка няма със съединителя. Може и помпа да се е прецакала, но е малко вероятно и няма отведнъж да спре да бачка. Аз залагам на феродов диск. Имах същия случай с една темпра - отказа от раз по време на превключване в движение ... после ту отдели ту не. Като го свалихме беше на салата и феродото изпадало.....
                  FIAT Tipo 1,4mi - EX
                  Alfa Romeo 146ti - EX
                  Alfa Romeo 156 2,4JTD

                  Коментар


                    #10
                    tonov написа:
                    Е то сервото на волана никва връзка няма със съединителя. Може и помпа да се е прецакала, но е малко вероятно и няма отведнъж да спре да бачка. Аз залагам на феродов диск. Имах същия случай с една темпра - отказа от раз по време на превключване в движение ... после ту отдели ту не. Като го свалихме беше на салата и феродото изпадало.....
                    Е сервото на волана и сервото съединителя не се ли захранват от една и съща хидравлична течност?
                    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      Абе пичове! Колегите ми изказаха мнение че може да ми е изтекла спирачната течност на съединителя! Имало си отделно казанче със спирачна течност за хидравликата на съединителя! Държало се по същия начин ако се случи това! Я споделете тези които са се сблъсквали с тоя проблем!
                      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                      Коментар


                        #12
                        rustson написа:
                        Абе пичове! Колегите ми изказаха мнение че може да ми е изтекла спирачната течност на съединителя! Имало си отделно казанче със спирачна течност за хидравликата на съединителя! Държало се по същия начин ако се случи това! Я споделете тези които са се сблъсквали с тоя проблем!
                        Ако действително нямаш жило и си с хидравлика е добре първо да провериш хидравличната течност, а не спирачната.П.С. Ти де се вреш по тоя студентски, що не си кара по центъра

                        Коментар


                          #13
                          doofiat написа:
                          rustson написа:
                          Абе пичове! Колегите ми изказаха мнение че може да ми е изтекла спирачната течност на съединителя! Имало си отделно казанче със спирачна течност за хидравликата на съединителя! Държало се по същия начин ако се случи това! Я споделете тези които са се сблъсквали с тоя проблем!
                          Ако действително нямаш жило и си с хидравлика е добре първо да провериш хидравличната течност, а не спирачната.П.С. Ти де се вреш по тоя студентски, що не си кара по центъра
                          То тая течност за съединителя била обикновена спирачна течност но си има друго малко казанче и друг кръг! Ще я проверя сега на обяд ако успея да намеря къде е това казанче! Затова моля за помощ ако някой(гурутата във форума) знае за какво иде реч да сподели!
                          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            Ето за какво говоря на снимката! Може да е това буталце, течността, или помпата точно до съединителя!
                            Прикачени файлове
                            Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                            Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                            Коментар


                              #15
                              Според мен е добре да тестваш хидравличната система с още един човек-лесно ще стане стига да се вижда буталцето и горната страна на съединителя. Единият сяда вътре и започва да натиска и отпуска суединителя, а другият зяпа дали лостчето закачено за буталце номер 3 се движи. Ако се движи слабо може да не е достатъчно за да отдели съединителя, ако се движи нормално, то тогава проблема е в съединителя, вътре! Ако пък не се движи хич, или, слабо то проблемът е в самия механизъм!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X