Пичове овапцахме я!!!Вчера спрях на една пицария в студ.град след като тръгнах от раз без никакви признаци преди това просто не мога да превключа на скорост! Натискам съединителя и той просто не отлепя изцяло като съм го натиснал до долу! С триста зора и много сила успях да се домъкна до сервиз Дуневи, там как го разбраха не знам ама с един поглед веднага ми казаха, мой човек ти си за нов съединител! Аз през цялото време си мислех че е от жилото, защото се получи изведнъж - никакви признаци преди това нямаше. Появи се един по-възрастен механик в сервиза и ми отдели малко повече внимание, та той каза че не е от съединителя защото си отлепвал ниско долу, и не приплъзва! Качиха я на крика и кво се оказа : не съм с жило, ами с две помпи и хидравлика! Странно защо никой не ми погледна хидравличната течност!! Взех си колата и понеделник - вторник ще я карам на доктор! Преди това ми се иска да дадете идеи ако някой е имал подобен проблем да сподели, защото за мен не може да е съединителя, така от раз не може да се прецака!помагайте!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ не мога да превключа на скорост!
Collapse
X
-
не е вярно, че отведнъж не може да се прецака съединителя. понякога нитовете на феродовия диск изпускат, дори може и да е съвсем нов и пак се случва при смотан съединител. така единия диска просто не е захванат никъде, но тогава се чуват шумове от съед.. аз така и не разбрах отделя ли или не отделя? ако отделя нормално търси проблема в скоростите щангиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Лагер и притискателен най вероятно... Чух че турското Валео не било лошо, от опит не ти препоръчвам корейското...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
ем въобще ли не влизат ? тия скорости иначе ако влизат се прибираш на скорост като а иначе на баща ми на опела така на работа с него и сутринта да си тръгна маке неще та на скорост и на майстор после та се беше отчупило нещо само планка някаква та и та провери ако можеш и дано е това лесно се оправя и ефтино по важното !Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Е то сервото на волана никва връзка няма със съединителя. Може и помпа да се е прецакала, но е малко вероятно и няма отведнъж да спре да бачка. Аз залагам на феродов диск. Имах същия случай с една темпра - отказа от раз по време на превключване в движение ... после ту отдели ту не. Като го свалихме беше на салата и феродото изпадало.....FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
tonov написа:Е то сервото на волана никва връзка няма със съединителя. Може и помпа да се е прецакала, но е малко вероятно и няма отведнъж да спре да бачка. Аз залагам на феродов диск. Имах същия случай с една темпра - отказа от раз по време на превключване в движение ... после ту отдели ту не. Като го свалихме беше на салата и феродото изпадало.....Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
Абе пичове! Колегите ми изказаха мнение че може да ми е изтекла спирачната течност на съединителя! Имало си отделно казанче със спирачна течност за хидравликата на съединителя! Държало се по същия начин ако се случи това! Я споделете тези които са се сблъсквали с тоя проблем!Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
rustson написа:Абе пичове! Колегите ми изказаха мнение че може да ми е изтекла спирачната течност на съединителя! Имало си отделно казанче със спирачна течност за хидравликата на съединителя! Държало се по същия начин ако се случи това! Я споделете тези които са се сблъсквали с тоя проблем!
Коментар
-
doofiat написа:rustson написа:Абе пичове! Колегите ми изказаха мнение че може да ми е изтекла спирачната течност на съединителя! Имало си отделно казанче със спирачна течност за хидравликата на съединителя! Държало се по същия начин ако се случи това! Я споделете тези които са се сблъсквали с тоя проблем!Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
Според мен е добре да тестваш хидравличната система с още един човек-лесно ще стане стига да се вижда буталцето и горната страна на съединителя. Единият сяда вътре и започва да натиска и отпуска суединителя, а другият зяпа дали лостчето закачено за буталце номер 3 се движи. Ако се движи слабо може да не е достатъчно за да отдели съединителя, ако се движи нормално, то тогава проблема е в съединителя, вътре! Ако пък не се движи хич, или, слабо то проблемът е в самия механизъм!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар