Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Моно-инжекция към карбуратор..кой части се сменят???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От Моно-инжекция към карбуратор..кой части се сменят???

    ...принудих се да си правя ланчията(prisma 1.6 i.e.) от моно инжекция на карбуратор...за улеснение..в смисъл отпадат компютри сонди потопяеми помпи...и въпроса ми е какво по точно се сменя освен че трябва да си купя карбуратор....има ли дупка за механична бензинова помпа след като моделите са почти еднакви и трябва ли да сменя колекторните тръби??
    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

    #2
    Пьрво, прецени!!! Трябва ли да се врьщаш 10 год. назад! Все едно от ТИПО да слезеш на ГОЛФ !!! Налага ли се?И когато си готов - ще коментираме отново.

    Коментар


      #3
      ..

      за съжаление е повече от необходимо защото в момента колата не е в движение и харчи уникално много...за смяна са сонда и помпа а те са по 150 лв и с ремонта ще стане адски много а съм и на газ и с карбуратора ще ми се решат всички проблеми веднъж за винаги
      FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

      Коментар


        #4
        borchev написа:
        ...принудих се да си правя ланчията(prisma 1.6 i.e.) от моно инжекция на карбуратор...за улеснение..в смисъл отпадат компютри сонди потопяеми помпи...и въпроса ми е какво по точно се сменя освен че трябва да си купя карбуратор....има ли дупка за механична бензинова помпа след като моделите са почти еднакви и трябва ли да сменя колекторните тръби??
        hit-ko написа:
        Пьрво, прецени!!! Трябва ли да се врьщаш 10 год. назад! Все едно от ТИПО да слезеш на ГОЛФ !!! Налага ли се?И когато си готов - ще коментираме отново.
        Не мисля че карбуратора е по-зле от МОНОинжекциона. По-скоро си мисля че моноинжекционите са измислени като рекламен трик навремето - казват ти че си купуваш инжекцион, ама на практика не получаваш нещо по-добро от алтернативния карбуратор. За справка виж показателите на един и същ двигател - единия с моноинжекцион, другия с карбуратор. Няма никаква разлика, а по карбуратора нямаш никакви грижи. Бензиновата помпа ти е монтирана отпред на двигателя и струва под 30 лева, не ти се зацапват инжектори, не ти се скапва компютър и още куп неща за които в момента не се сещам.Това е моето мнение. Аз съм с карбуратор и досега по колата съм сменял какво ли не, но по карбуратора нищо не се е наложило да пипам. Ти си прецени.
        минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
        Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

        Коментар


          #5
          ..По принцип всички са прави..Какво значи обаче "по-добре"?..с карбуратора е по-надеждна работата - щото ги нема ония "работи" дето нервят собственика при моноинжекцията..обаче: 1.Центробежен регулатор, вакуумен регулатор и т.н. - т.е. "ново" делко.. щото моноинжекцията тия работи ги праи електронно..а сега требе да са механични..оттам влошена работа, по-малко коне и по-глям разход..и т.н. ако обаче моноинжекцията работи..като не работи - обратното..))..От друга страна - карбуратора също требе да е "изправен"..))..квото и да значи..щото ако някой си мисли, че - слага карбуратора и хоп!..край на проблемите - не е точно така..на тия дето нерегулирани карбуратори са им скъсали нервите - може да кажат няколко думи..)))..Щото и такива хора познавам - дето искат от карбуратор да минат на моноинжекция..Пари за карбуратор и делко.. после--центровка на запалването..ма ква точно..и т.н. и т.н. Та не е много ясно..дали трябва да се прави смяната..иначе -всичко може разбира се...))..Успих-- квото и да решиш..)))

          Коментар


            #6
            ..Сега видях , че си и на газ..ми..израза "ше мина на карбуратор и ше си реша проблемите"..меко казано не е точен..))..Ще си създадеш нови..По отношение на газта като такава - карбуратора няма нищо общо..)).Моноинжекцията в случая е идеална..карай си на газ - и това е..))).. А и колегата дето казва, че моното е само реклама...ми..и това не е точно така.. компютъра решава доста по-добре проблемите..и наистина се връщаш години назад...разбира се..компа требе да бачка.."както требе"..))..по скоро някой колега с моноинжекция на газ да те посъветва как да решиш проблема..

            Коментар


              #7
              ..))..Точно така..Напълно съм съгласен..Просто в случая под "компютър" имах предвид цялата система барабар с датчиците..сигурно и той се поврежда, но досега не съм видял такъв случай...най-вероятно да е датчик някакъв или датчици..чиято смяна няма да е кой знае колко....Така че - май го съветваме колегата да не минава на карбуратор...)))

              Коментар


                #8
                ..

                абе колеги който е може да ми каже какжо и има на колата та не върви на бензин,а на газ харчи близо 30л/100км при нормално каране!!ще се радвам ако някой който разбира ми я погледне но мисля че с карбуратор ще заспи и на газ и на бензин а и с карбуратор конете се качват и от 90 става на 105...не че това е от значение просто по книжка така го дават мен ме интересува колата да се движи да харчи в нормите а тя в момента прави точно обратното...нито вурви нито харчи в нормата....шашнал съм се направо а с това фиатче не ме питаите ква мъка ми е..все пак съм 110 кила...моля Ви помогнете ми...
                FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                Коментар


                  #9
                  Моята Темпра също в момента харчи много-18 газ.Оказа се,че има пробив в гарнитурата на всмукателния колектор.Моят съвет е да отидеш в газ-сервиз да и погледнат газовата уредба.Относно другия въпрос-познавам хора с пълен инжекцион и изгоряла бенз.помпа,които карат по следния начин-слага се външна ел.помпа,която служи само за палене на колата и загряване на празен ход до 30-40 грдуса.След това на газ и карай колкото искаш.Успех
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар


                    #10
                    ..Това което се опитах да кажа е, че КАРБУРАТОРА НЯМА ОТНОШЕНИЕ КЪМ РАБОТАТА ТИ НА ГАЗ .. т.е. проблема ти явно е друг и пак ше си харчи 30/100 газ и т.н. Изпарители мембрани трябва да се проверят настройки и т.н. ..

                    Коментар


                      #11
                      ..

                      газовата ми е ловато и е почти нова...просто има нещо...или много работи предполагам които са се умешали то не са компютри-то не е чудо и за това ми се ше да мина на варянта карбуратор пък и сега с тази кутия над моно инжекцията каквато ми е сцепвана безброй пути от връщане на газ и...детонация не мога и на диагностика да я закарам....ужасно е...кажете ми точно какво трябва да си купя...и евентуално дали има някой маистор който да ми го направи да ме насочите...
                      FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                      Коментар


                        #12
                        Re: От Моно-инжекция към карбуратор..кой части се сменят???

                        borchev написа:
                        ...принудих се да си правя ланчията(prisma 1.6 i.e.) от моно инжекция на карбуратор...за улеснение..в смисъл отпадат компютри сонди потопяеми помпи...и въпроса ми е какво по точно се сменя освен че трябва да си купя карбуратор....има ли дупка за механична бензинова помпа след като моделите са почти еднакви и трябва ли да сменя колекторните тръби??
                        Питай при Гришата (така се казва шефа на сервиза), може би ще ти каже точно какво да смениш и за колко пари ще ти го направи. За него разбрах от един приятел че прави такива неща.Сервиза се намира като тръгнеш от хотел "Хемус" по "Свети Наум" към семинарията, на кръстовището с "Джеймс Баучер" завиваш надясно по "Джеймс Баучер" и на 20-тина метра пак вдясно в пресечката и след 50-тина метра завиваш в ляво. Срещу училището в кооперацията има един сервиз. Това е мястото. Мини и питай. За питане пари не вземат.Успех
                        минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                        Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                        Коментар


                          #13
                          ..

                          а това какво трябваше да значи??
                          FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                          Коментар


                            #14
                            ./.

                            ами сподели как става де...аз имам съмнения че моят мотор е 75 коня...а незнам как ставаше проверката по номер на рамата и кой я правеше тази процедура за да съм 100% сигурен
                            FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                            Коментар


                              #15
                              Re: ./.

                              Mitko написа:
                              borchev написа:
                              ами сподели как става де...аз имам съмнения че моят мотор е 75 коня...а незнам как ставаше проверката по номер на рамата и кой я правеше тази процедура за да съм 100% сигурен
                              Ама не става ли дума за Prisma 1.6 DOHC?
                              prisma 1.6 i.e. symbol
                              FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                              Коментар

                              Working...
                              X