...принудих се да си правя ланчията(prisma 1.6 i.e.) от моно инжекция на карбуратор...за улеснение..в смисъл отпадат компютри сонди потопяеми помпи...и въпроса ми е какво по точно се сменя освен че трябва да си купя карбуратор....има ли дупка за механична бензинова помпа след като моделите са почти еднакви и трябва ли да сменя колекторните тръби??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От Моно-инжекция към карбуратор..кой части се сменят???
Collapse
X
-
..
за съжаление е повече от необходимо защото в момента колата не е в движение и харчи уникално много...за смяна са сонда и помпа а те са по 150 лв и с ремонта ще стане адски много а съм и на газ и с карбуратора ще ми се решат всички проблеми веднъж за винагиFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
borchev написа:...принудих се да си правя ланчията(prisma 1.6 i.e.) от моно инжекция на карбуратор...за улеснение..в смисъл отпадат компютри сонди потопяеми помпи...и въпроса ми е какво по точно се сменя освен че трябва да си купя карбуратор....има ли дупка за механична бензинова помпа след като моделите са почти еднакви и трябва ли да сменя колекторните тръби??hit-ko написа:Пьрво, прецени!!! Трябва ли да се врьщаш 10 год. назад! Все едно от ТИПО да слезеш на ГОЛФ !!! Налага ли се?И когато си готов - ще коментираме отново.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
..По принцип всички са прави..Какво значи обаче "по-добре"?..с карбуратора е по-надеждна работата - щото ги нема ония "работи" дето нервят собственика при моноинжекцията..обаче: 1.Центробежен регулатор, вакуумен регулатор и т.н. - т.е. "ново" делко.. щото моноинжекцията тия работи ги праи електронно..а сега требе да са механични..оттам влошена работа, по-малко коне и по-глям разход..и т.н. ако обаче моноинжекцията работи..като не работи - обратното..))..От друга страна - карбуратора също требе да е "изправен"..))..квото и да значи..щото ако някой си мисли, че - слага карбуратора и хоп!..край на проблемите - не е точно така..на тия дето нерегулирани карбуратори са им скъсали нервите - може да кажат няколко думи..)))..Щото и такива хора познавам - дето искат от карбуратор да минат на моноинжекция..Пари за карбуратор и делко.. после--центровка на запалването..ма ква точно..и т.н. и т.н. Та не е много ясно..дали трябва да се прави смяната..иначе -всичко може разбира се...))..Успих-- квото и да решиш..)))
Коментар
-
..Сега видях , че си и на газ..ми..израза "ше мина на карбуратор и ше си реша проблемите"..меко казано не е точен..))..Ще си създадеш нови..По отношение на газта като такава - карбуратора няма нищо общо..)).Моноинжекцията в случая е идеална..карай си на газ - и това е..))).. А и колегата дето казва, че моното е само реклама...ми..и това не е точно така.. компютъра решава доста по-добре проблемите..и наистина се връщаш години назад...разбира се..компа требе да бачка.."както требе"..))..по скоро някой колега с моноинжекция на газ да те посъветва как да решиш проблема..
Коментар
-
..))..Точно така..Напълно съм съгласен..Просто в случая под "компютър" имах предвид цялата система барабар с датчиците..сигурно и той се поврежда, но досега не съм видял такъв случай...най-вероятно да е датчик някакъв или датчици..чиято смяна няма да е кой знае колко....Така че - май го съветваме колегата да не минава на карбуратор...)))
Коментар
-
..
абе колеги който е може да ми каже какжо и има на колата та не върви на бензин,а на газ харчи близо 30л/100км при нормално каране!!ще се радвам ако някой който разбира ми я погледне но мисля че с карбуратор ще заспи и на газ и на бензин а и с карбуратор конете се качват и от 90 става на 105...не че това е от значение просто по книжка така го дават мен ме интересува колата да се движи да харчи в нормите а тя в момента прави точно обратното...нито вурви нито харчи в нормата....шашнал съм се направо а с това фиатче не ме питаите ква мъка ми е..все пак съм 110 кила...моля Ви помогнете ми...FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Моята Темпра също в момента харчи много-18 газ.Оказа се,че има пробив в гарнитурата на всмукателния колектор.Моят съвет е да отидеш в газ-сервиз да и погледнат газовата уредба.Относно другия въпрос-познавам хора с пълен инжекцион и изгоряла бенз.помпа,които карат по следния начин-слага се външна ел.помпа,която служи само за палене на колата и загряване на празен ход до 30-40 грдуса.След това на газ и карай колкото искаш.УспехFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
..
газовата ми е ловато и е почти нова...просто има нещо...или много работи предполагам които са се умешали то не са компютри-то не е чудо и за това ми се ше да мина на варянта карбуратор пък и сега с тази кутия над моно инжекцията каквато ми е сцепвана безброй пути от връщане на газ и...детонация не мога и на диагностика да я закарам....ужасно е...кажете ми точно какво трябва да си купя...и евентуално дали има някой маистор който да ми го направи да ме насочите...FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Re: От Моно-инжекция към карбуратор..кой части се сменят???
borchev написа:...принудих се да си правя ланчията(prisma 1.6 i.e.) от моно инжекция на карбуратор...за улеснение..в смисъл отпадат компютри сонди потопяеми помпи...и въпроса ми е какво по точно се сменя освен че трябва да си купя карбуратор....има ли дупка за механична бензинова помпа след като моделите са почти еднакви и трябва ли да сменя колекторните тръби??минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Re: ./.
Mitko написа:borchev написа:ами сподели как става де...аз имам съмнения че моят мотор е 75 коня...а незнам как ставаше проверката по номер на рамата и кой я правеше тази процедура за да съм 100% сигуренFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар