Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка P0300 misfires detected

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка P0300 misfires detected

    Колеги ,дава ми тези грешки :P0300 misfires detectedP0301 cylinder misfiresГрешките ги дава сега сутрин като е студено и когато колата превключи на метан.На бензин не ми я дава тая грешка .Загрее ли колата 10-15 мин спира да я изписва.Видях в чичо Гугъл чеозначава че някой от цилиндрите не може да запали.Опасно ли е така да карам ,когато ми даде грешката и докато колата загреее 10мин и спре да я дава ? Явно е нещо от метана и студа.С метанова инжекция съм а колата е Стило 1.6

    #2
    Имаш детонации в някой цилиндър (може и да са повече от един) , получава се като не е настроена газовата както трябва.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      Имаш детонации в някой цилиндър (може и да са повече от един) , получава се като не е настроена газовата както трябва.
      Колата е с монтирана в Италия метанова инжекция .Не ми се кара по български мастори ,най-много да е развалят нацяло.ЧУвал съм за кви ли не пишман истории Колата работеше перфектно лятото а и сега когато е над 10 градуса.Проблема е под тея температури докато загрее.Какво може да стане ако я карам така ?

      Коментар


        #4
        Аз познавам човек, който има сервиз за газови уредби и от когото си купих Мареата, та той ми каза така - Когато свещите вече не работят както трябва, е възможно, да се получиват такива детонации и гърмежи в колектора. За това пробвай да смениш свещите, ако не си ги сменял скоро, вероятно ще има ефект, според мен
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          Детонации се получават от бедна смес и тогава се получава ефекта на "ацетиленова горелка" , сместа гори с по-висока температура и може да прегори я някой клапан я бутало. Принципно бедната смес е едно от най-лошите неща за мотора. Аз бих отишъл в най-скоро време да ми настроят уредбата че така нищо добро няма да се случи.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Това с детонациите в цилиндъра са пълни глупости,метана не детонира прочетете малко. Тези детонации които са в колектора се получават само при газова уредба при ГИ ги няма,и това също е просто за обяснение.Иначе грешка misfire означава липса на запалване самото име говори достатъчно. Аз бих започнал със смяна на свещи и като се има в предвид че по документи препоръчват смяна на 10000км.Иначе последствията от такава работа са влошаване и работата и на бензин защото това ще повлияе на самоадаптацията на бензиновия компютър.

            Коментар


              #7
              Мерси на всички Значи ще сменя свещите ,знае ли някой какви са точно за Стило 1.6 ,1.6v 2003 ,103 коня ? Четох някъде че били NGK BKR5EZ 0.8mm или да слагам някви други ?

              Коментар


                #8
                kiriluz1 написа:
                Това с детонациите в цилиндъра са пълни глупости,метана не детонира прочетете малко. Тези детонации които са в колектора се получават само при газова уредба при ГИ ги няма,и това също е просто за обяснение.Иначе грешка misfire означава липса на запалване самото име говори достатъчно. Аз бих започнал със смяна на свещи и като се има в предвид че по документи препоръчват смяна на 10000км.Иначе последствията от такава работа са влошаване и работата и на бензин защото това ще повлияе на самоадаптацията на бензиновия компютър.
                Ти знаеш ли какво всъщност е детонация и от какво се получава, за Air-Fuel Ratio и неконтролираното запалване заради неговото нарушаване ? А че точно на повечето коли с газови уредби ,които не са настроени правилно имат точно тоя проблем и то понякога на 3 от 4 цилиндъра ако се е постарал газаджията да Не я настрои. И къде точно се препоръчва смяна на свещи на 10000км , за пръв път чувам за такава цифра при нашите коли?!
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  pi4_s_bravo написа:
                  kiriluz1 написа:
                  Това с детонациите в цилиндъра са пълни глупости,метана не детонира прочетете малко. Тези детонации които са в колектора се получават само при газова уредба при ГИ ги няма,и това също е просто за обяснение.Иначе грешка misfire означава липса на запалване самото име говори достатъчно. Аз бих започнал със смяна на свещи и като се има в предвид че по документи препоръчват смяна на 10000км.Иначе последствията от такава работа са влошаване и работата и на бензин защото това ще повлияе на самоадаптацията на бензиновия компютър.
                  Ти знаеш ли какво всъщност е детонация и от какво се получава, за Air-Fuel Ratio и неконтролираното запалване заради неговото нарушаване ? А че точно на повечето коли с газови уредби ,които не са настроени правилно имат точно тоя проблем и то понякога на 3 от 4 цилиндъра ако се е постарал газаджията да Не я настрои. И къде точно се препоръчва смяна на свещи на 10000км , за пръв път чувам за такава цифра при нашите коли?!
                  Малко съм учил ДВГ, метана и пропанбутана имат чудното свойство да горят бавно,затова при метан задължително ,а при пропан бутан препоръчително се слага аванспроцесор.Детонация при бензина всъщност е изгаряне с 40 пъти по висока скорост,при предишните две горива това е невъзможно.А иначе този двигател има детонационен датчик и дори на бензин не детонира.Ти говориш за нещо съвсем различно което няма нищо общо с грешката при колегата,а именнодетонации във всмукателният колектор.Мога и за това да ти обясня защо при ГИ е невъзможно да ги има ,но то е просто за разбиране. Имам цялата документация за колата в ел вид итам в таблица е дадено кое кога се сменя ако държиш ще ровя да ти го открия,а се налага заради вида на запалителната система,и ако не искаш да сменяш гръмнали бобини.

                  Коментар


                    #10
                    Сложих нови свещи /NGK BKR5EZ/ но не е от тях ,макар че колата работи малко по добре сега като че ли.На бензин нямам никакви проблеми ,но включи ли на метан почва да дава тая грешка и колата почва да хълца и няма тяга.Минавам на бензин спира да я изписва.Като загрее колата 10мин и температурата иде до средата стрелката пускам на метан и си върви без грешки.Май трябва да се настрои да пуска повече метан или нещо от сорта но смятам да не ходя по пишман майстори да не ми я прееб*т.Ще карам още 3месеца така/бензин и като загрее метан/ докато се затоплиСмятам да пробвам също и да зареда 2-3 пъти от различни метан станции да не е нещо и от самия метан ,до ся си зареждах само от едно място

                    Коментар


                      #11
                      Другата възможна причина която ми идва наум е,някои от газовите инжектори да е за смяна.Ако са на години сигурно им е дошло времето,също така и филтър за газта,и той се сменя на 10000км.

                      Коментар


                        #12
                        Р0300.Тая грешка обикновенно показва нарушение в реда на запалването.Търси проблема в първи цилиндър.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          FGRC написа:
                          Р0300.Тая грешка обикновенно показва нарушение в реда на запалването.Търси проблема в първи цилиндър.
                          Стига сте заблуждавали човека ,и как ще има нарушение в реда на запалването само на метан,ето тук пише ясно какво означава тази грешка и как се лекува.http://www.obd-codes.com/p0300

                          Коментар


                            #14
                            Да приемам забележката,грешката е моя.Това е прекъсване в запалването.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              FGRC написа:
                              Да приемам забележката,грешката е моя.Това е прекъсване в запалването.
                              И аз се извинявам за тона, но по нагоре чевека е написал че грешката я има само на метан и то когато е студена.Почти съм сигурен че ще му се наложи да смени газови инжектори,или ако ГИ има опция подгряване на инжектори и не е включена да я включат.Тя представлява редуване на определен брой цикли с бенз. инжектори,защото на газовите им трябва време да заработят нормално. Затова като загрее мотора няма проблем

                              Коментар

                              Working...
                              X