Здравейте колеги!Интересува ме еднакви ли са блоковете от фиат стило 1.9jtd 16v и alfa 159 1.9jtd 16v. Проблема е в това, че при мен 4-ти цилиндър има ръб, а такъв ремонт не знам колко качествено ще се извърши. Вариантите са да се разстърже 4-ти цилиндър и да се набие суха риза и да се докара до заводски размер, или да се мине на ремонтен размер бутала и сегменти който като цена мисля, че ще дойде много като цифра. Интересува ме също и захващането на тампоните дали е еднакво дали може с главата от стилото и блок от алфа да се събере мотор. Проблема е че не мога да намеря такъв мотор от стило. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател 1.9jtd 16v и двигател в alfa 159 1.9jtd 16v
Collapse
X
-
Хайде сега не го плаши човека. Има достатъчно много начини да дефектира само един цилиндър. Преди години на мой приятел така парче от сегмент му беше пуснало стружка от горе до долу в един цилиндър. Може и парче от клапана да свърши тази работа.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
siluro написа:Хайде сега не го плаши човека. Има достатъчно много начини да дефектира само един цилиндър. Преди години на мой приятел така парче от сегмент му беше пуснало стружка от горе до долу в един цилиндър. Може и парче от клапана да свърши тази работа.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Здравейте колеги! Проблема за повредата е следният. Пружинната пластина на кобиличката на 4-ти цилиндър която закопчава повдигача беше счупена, ето и от къде е попаднало чуждо тяло в цилиндъра. Само че това това е станало на 2 кобилички. Не е имало мазане и работата е станала кофти. До тук проблема се изясни. Остана другата част, блок от алфа и глава от стило. Днес се чух с хора които помолих да разпитат и ми казаха, че отговора и от двете места бил, че не стават. Едно че тампоните на двигателя няма да съвпаднат, освен, ако не са оставени технологични отвори за монтаж на двигателите на други купета фиат/алфа . Другото нещо е монтажа на двигателя към скоростната кутия. Там също се предполагат разлики, ако и там има оставени технологични отвори добре. Предполагам, че блоковете за 140коня не се правят с разлики за фиат и алфа, но ще изчакам и вие да кажете. Имам и друго предложение за решаване на проблема за който нямам наблюдения а той е следният престъргване на пробления блок. Набиване на суха риза престъргване до размер на бутала и пак в играта. Като при този ремонт ако се наложи и шлайф на колянов вал, замяна на биелни лагери със съответния ремонтен размер, основни лагери, аксилани и май май да е само това. И проверка на тунела естествено. Ако имате предложения ще се радвам да видя какво ще ми предложите. Благодаря за отговорите!
Коментар
-
От 159 може да има разлики, защото тя е на съвсем друга платформа. Обаче дали няма да стане от някоя 156/147, които също имат 1.9 16v. На мен ми се струва дори, че и блока на 8 клапановите JTD-та е същия, но трябва по-сериозно да се провери. Той поне е доста масов мотор и лесно ще намериш блокАко искаш пусни запитване и в Алфа форума в раздел "Общ технически раздел". Има доста компетентни хора също.Това с набиването на риза и други бутала е голямо приключение. Остави го като възможно краен вариант.
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар