Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изписва High Coolant Temperature при студена кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изписва High Coolant Temperature при студена кола

    Колеги помагайте, от два дена борд комютъра при запалване изписва High Coolant Temperature (висока температура в охлаждащата течност) но колата е студена, сутрин да кажем.. Индикатора за охлаждащата течност при запалване отива до края и след това започва да отчита.. Оборотите след като загрее варират от 1000 /1100 но не играят. другото което ми направи впечатление е акомулатора ,едвам запали, и то това за два дена! Нормално или не е този срив? Колата е Фиат Стило 1.6... Всичко започна от тъпия сервиз за ГАЗ Фобус в Богоров, в петак я закарах да ми вземат 70лв за филтри и "почистване" и в Вторник вечерта.... проблем, несъм доволен от тях но нямам избор . ДА е съвпадение незнам...
    Fiat stilo 1.6

    #2
    С слаб акумулатор всички аномалии са нормални.... ако проблема е в клеимите изчисти ги ако е акумулатора смени го и тогава търси решение на останалите (ако има) проблеми.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Re: High Coolant Temperature..

      Bobi777 написа:
      ... Индикатора за охлаждащата течност при запалване отива до края и след това започва да отчита.
      Знаеш, че не трябва да е така.И аз си мисля за АБ.Да не са държали автомобила много време на контакт и да са изтощили АБ. Или зареждането не ти е добре?Или пък датчика за температура е дал фира вече?
      Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
      Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
      Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

      Коментар


        #4
        Утре или в събота ще взема акомулатор и пак ще пиша...
        Fiat stilo 1.6

        Коментар


          #5
          Днес си купих акомулатор VARTA BLUE dynamic , сложихме го и видях че там където "идиотите от сервиза" са пробвали да запояват нещо и са направили студена спойка на един от черните кабели (масата), оправихме го замерихме напрежението, всичко ОК и запалих. За моя изненада всичко заработи без грешки без да изписва нищо всичко беше ОК. Загасих ,запалих и така няколко пъти , всичко бе ОК изненадах се.. Тръгнах си нооо оборотите пак стояха на 1100 без да мърдат на загрял двигател, минах 40км и нее не падат все там си стоят. Мисля си дали този въпросен температурен датчик да ее здал багажа и да идват от него проблемите с оборотите, нека някой които разбира да пише.. Най лесното е да взема един датчик но ако нее от него...
          Fiat stilo 1.6

          Коментар


            #6
            И при мен го има този проблем, като запалиш дава същото съобщение и стрелката на температурата отива на максимум и се връща. Колата е Гранде Пунто 1,2-2006г., няма газ и започна да го прави от само себе си. Двигателя си работи перфектно и единствено е дразненето от пиукането и нелогичното движение на стрелката - чистих буксата на датчика, на няма ефект, но не съм мерил нищо.

            Коментар


              #7
              Хм. Аз не разбирам. Карам като твоя автомобил. И на газ. А на газаджийте съм им казал - "Искам да карам на газ, не искам проблеми. Плащам, за да получа". И така.Та, по моето скромно мнение, проблема е от настройките на газовата. Тя така и ще гори повече. При мен гори 9, 9,4/100 газ. Е, и бензин 1,1,5/100. Просто за сверка.Пък може и датчика да лъже. Що не я прочетеш със софтуер. Можеш да видиш както оборотите, така и температурата.Успех желая.
              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

              Коментар


                #8
                Незнам дали е от Газовата, Стилото е супер икономично 8-9 в града по това време. На бензин оборотите също не падат.. Дали да не ходя да купя един датчик читав е 20-30лв
                Fiat stilo 1.6

                Коментар


                  #9
                  Първо го провери за лош контакт или неволна намеса на газаджиите.

                  Коментар


                    #10
                    В събота се скапа алтернатора, днес от сервиза ми казаха че са сменили четките с релерегулатора и всичко друго било здраво... Утре си я взимам и ще пиша по темата от къде идват проблемите...
                    Fiat stilo 1.6

                    Коментар


                      #11
                      Такааа колата след смяната на четки и фрайлайф шайба е супер. Имало е проблем и с замасяването на двигателя и плюсовата клема на алтернатора, всичко е поправено и зачистено. Сега колата ми се струва че заржда май доста 14.2 със пълен товар(фарове ,стопове,вентилатора на 4, абе всичко що може да се включи) и 14.4 без товар.... След като е започнал да не дозарежда достатъчно и от там шашкането на всичко. По принцип колата я кара приятелката ми и от време на време аз.По нейните думи е започнало да свети отвреме на време акомулаторчето на таблото но нищо ХА ХА ХА ЖЕНА, каво да се прави, после явно вече нее светила.... ЗА ВЪПРОСНИЯ СЕРВИЗ В ДОЛНИ БОГОРОВ, какво ли нее съсипано от тях пластмаси ,кабели заголени и не оправени ПЪЛНИ ИДИОТИ или ПОНЕ ТОЗИ КОЙТО Е ПРАВИЛ МОЯТА КОЛА късметтттт .... ТЪРСЯ СИ ЧИТАВ МАЙСТОР НА ГАЗОВИ СИСТЕМИ ЗА В БЪДЕЩЕ...Искам да кажа и няколко думи за колата: Закупена е чисто нова от моя позната от Италия 2004г . Всичко е правено от кадърни хора и е с история, Закупих колата от нея 2012г. и от тогава никакви проблеми, само веднъж почистване на клапа и адаптиране защото започна да мени оборотите. Колата се кара Зверски в пълния смисъл на думата, София-Бургас със 160-170км. и после що харчи масло , за година и седем месеца 42000км.. Колата я подържам в идеален вид и всичко се сменя по книгата на колата на толкова хиляди това после друго и така.. Като цяло колата е много здарв автомобил, и като всеки друг не е вечен, и се чупи. Просто тук хората карат до последно и от там и проблемите, но всичко е свързано с ПАРИ за съжаление ...
                      Fiat stilo 1.6

                      Коментар


                        #12
                        Bobi777 написа:
                        Сега колата ми се струва че заржда май доста 14.2 със пълен товар(фарове ,стопове,вентилатора на 4, абе всичко що може да се включи) и 14.4 без товар...
                        Веднъж Пешо ми дава една китайска джаджа, дето се пъха в запалката и изписва напрежението. Доколкото си спомням, числата бяха същите. Но може и да бъркам, де. Ще го питам днес, ако се видим.
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар

                        Working...
                        X