Колеги помагайте, от два дена борд комютъра при запалване изписва High Coolant Temperature (висока температура в охлаждащата течност) но колата е студена, сутрин да кажем.. Индикатора за охлаждащата течност при запалване отива до края и след това започва да отчита.. Оборотите след като загрее варират от 1000 /1100 но не играят. другото което ми направи впечатление е акомулатора ,едвам запали, и то това за два дена! Нормално или не е този срив? Колата е Фиат Стило 1.6... Всичко започна от тъпия сервиз за ГАЗ Фобус в Богоров, в петак я закарах да ми вземат 70лв за филтри и "почистване" и в Вторник вечерта.... проблем, несъм доволен от тях но нямам избор . ДА е съвпадение незнам...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изписва High Coolant Temperature при студена кола
Collapse
X
-
Re: High Coolant Temperature..
Bobi777 написа:... Индикатора за охлаждащата течност при запалване отива до края и след това започва да отчита.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Днес си купих акомулатор VARTA BLUE dynamic , сложихме го и видях че там където "идиотите от сервиза" са пробвали да запояват нещо и са направили студена спойка на един от черните кабели (масата), оправихме го замерихме напрежението, всичко ОК и запалих. За моя изненада всичко заработи без грешки без да изписва нищо всичко беше ОК. Загасих ,запалих и така няколко пъти , всичко бе ОК изненадах се.. Тръгнах си нооо оборотите пак стояха на 1100 без да мърдат на загрял двигател, минах 40км и нее не падат все там си стоят. Мисля си дали този въпросен температурен датчик да ее здал багажа и да идват от него проблемите с оборотите, нека някой които разбира да пише.. Най лесното е да взема един датчик но ако нее от него...Fiat stilo 1.6
Коментар
-
И при мен го има този проблем, като запалиш дава същото съобщение и стрелката на температурата отива на максимум и се връща. Колата е Гранде Пунто 1,2-2006г., няма газ и започна да го прави от само себе си. Двигателя си работи перфектно и единствено е дразненето от пиукането и нелогичното движение на стрелката - чистих буксата на датчика, на няма ефект, но не съм мерил нищо.
Коментар
-
Хм. Аз не разбирам. Карам като твоя автомобил. И на газ. А на газаджийте съм им казал - "Искам да карам на газ, не искам проблеми. Плащам, за да получа". И така.Та, по моето скромно мнение, проблема е от настройките на газовата. Тя така и ще гори повече. При мен гори 9, 9,4/100 газ. Е, и бензин 1,1,5/100. Просто за сверка.Пък може и датчика да лъже. Що не я прочетеш със софтуер. Можеш да видиш както оборотите, така и температурата.Успех желая.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Такааа колата след смяната на четки и фрайлайф шайба е супер. Имало е проблем и с замасяването на двигателя и плюсовата клема на алтернатора, всичко е поправено и зачистено. Сега колата ми се струва че заржда май доста 14.2 със пълен товар(фарове ,стопове,вентилатора на 4, абе всичко що може да се включи) и 14.4 без товар.... След като е започнал да не дозарежда достатъчно и от там шашкането на всичко. По принцип колата я кара приятелката ми и от време на време аз.По нейните думи е започнало да свети отвреме на време акомулаторчето на таблото но нищо ХА ХА ХА ЖЕНА, каво да се прави, после явно вече нее светила.... ЗА ВЪПРОСНИЯ СЕРВИЗ В ДОЛНИ БОГОРОВ, какво ли нее съсипано от тях пластмаси ,кабели заголени и не оправени ПЪЛНИ ИДИОТИ или ПОНЕ ТОЗИ КОЙТО Е ПРАВИЛ МОЯТА КОЛА късметтттт .... ТЪРСЯ СИ ЧИТАВ МАЙСТОР НА ГАЗОВИ СИСТЕМИ ЗА В БЪДЕЩЕ...Искам да кажа и няколко думи за колата: Закупена е чисто нова от моя позната от Италия 2004г . Всичко е правено от кадърни хора и е с история, Закупих колата от нея 2012г. и от тогава никакви проблеми, само веднъж почистване на клапа и адаптиране защото започна да мени оборотите. Колата се кара Зверски в пълния смисъл на думата, София-Бургас със 160-170км. и после що харчи масло , за година и седем месеца 42000км.. Колата я подържам в идеален вид и всичко се сменя по книгата на колата на толкова хиляди това после друго и така.. Като цяло колата е много здарв автомобил, и като всеки друг не е вечен, и се чупи. Просто тук хората карат до последно и от там и проблемите, но всичко е свързано с ПАРИ за съжаление ...Fiat stilo 1.6
Коментар
-
Bobi777 написа:Сега колата ми се струва че заржда май доста 14.2 със пълен товар(фарове ,стопове,вентилатора на 4, абе всичко що може да се включи) и 14.4 без товар...Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар