Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кранче радиатор Tipo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кранче радиатор Tipo

    Da wi pitam nqkoj smenql li e uplatnenie na krancheto za radiatora?Kakyw razmer e, che ottam mi pote4e ej sega wecherta...i mi syzdade rabota za utre.Cqloto kranche ili samo uplatnenieto?Moje li sa se "douplutni" sus silikon?Sori za bushmenicata ama na tozi komp. nqma kirilica, a kredora neshto ne izliza...
    N.Y. State of Mind

    #2
    аз съм виждал на уно как е определено може да се сложи червено силиконче, ама внимателската да не плескаш много и да се откъсне някое парче да влезе после да запуши радиаторчето или някакъв подобен сакатлък
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Ama toq silikon nqkakyw specialen li ili sqkyw stawa?
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Re: Kranche radiator Tipo

        sachma написа:
        Da wi pitam nqkoj smenql li e uplatnenie na krancheto za radiatora?Kakyw razmer e, che ottam mi pote4e ej sega wecherta...i mi syzdade rabota za utre.Cqloto kranche ili samo uplatnenieto?Moje li sa se "douplutni" sus silikon?Sori za bushmenicata ama na tozi komp. nqma kirilica, a kredora neshto ne izliza...
        Най-вероятно ти тече от гарнитурата на кранчето, лесно се сменя без демонтаж на радиаторчето!Може с нова гарнитура, силикон или пък може да бъде и от маркуча на кранчето?!

        Коментар


          #5
          на мен самата човка, където влиза маркуча се беше цепнала по незнайни причини. силикона трябва да е червен-т.е. да държи на висока температура
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            И на мене тази човка се беше спукала, смених я ама явно некадърно съм я сменил защото след 20-на дена (днес) потече от гарнитурката и си викам дали със силикон или с някаква друга философийка.Мислех и с Поксипол ама не съм сигурен дали ще държи на високата температура, а и после-няма махане
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              на 19ز10 ми протече парното ...вчера го смених с едно МАРЕЛИ - 19лв, зех от стамболийски 155..., BIRTHа изглеждаше много зле изработенотам дето се фаща кранчето към радиатора има О пръстен, и с новото кранче дойде този пръстенкато запалиш колата и видиш, че не тече, нека като загрее малко, притегни болтчетата още малкостарото кранче протече от там дето лостчето отваря-затваря.по принцип то тече май, като оставиш колата вечерта и като стане студено сутрин тогава протичакогато нанизваш маркучите на трибичките, слагай малко гресчица да запича по-добре
              2004 Audi A6 4F
              2002 Lancia Y

              Коментар


                #8
                KPEMATOP написа:
                ...когато нанизваш маркучите на тръбичките, слагай малко гресчица да запича по-добре....
                Става и с тест за миене на чинии
                FIAT Tipo 1,4mi - EX
                Alfa Romeo 146ti - EX
                Alfa Romeo 156 2,4JTD

                Коментар


                  #9
                  На уното бях слагал маркучи без гресей на всяка снадка с маркуч и пласмаса течеше после...
                  2004 Audi A6 4F
                  2002 Lancia Y

                  Коментар


                    #10
                    Еми аз го оправих уж проблема, със силикон работата стана, ама отначало бях сложил по-малко че ме беше страх да не задръстя радиаторчето и след 1 ден видях че от едно място сълзи съвсем лекичко пак, набухах точно там сума и силикон и засега да чукна на дърво няма ядове.Ма да видим докога де...
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар

                    Working...
                    X