Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Астра Бертоне Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Моля... опел-пристрастните имате си форум. Все едно левскар да влезе в агитката на цска и да се пъчи. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
    Powered by Emzo

    Коментар


      #17
      mufa_bg написа:
      Опела бъл ръжда и боклук ама е факт, че браво 2001г струва 1200лв. А астра 92г струва 3000лв. Правете си равносметка.Това е най големия показател. Пазарната цена на един автомобил.
      то Бравото може да е произведено 2001 ама модела е от 1996....нямам нищо против ОПЕЛ,но аз лично не бих си взел какъвто и да е модел на ОПЕЛ...
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #18
        mufa_bg написа:
        Опела бъл ръжда и боклук ама е факт, че браво 2001г струва 1200лв. А астра 92г струва 3000лв. Правете си равносметка.Това е най големия показател. Пазарната цена на един автомобил.
        Колега, виждам, че караш или си карал такава. Дай някакво инфо как е колицата. Харесал съм една в опелския форум, но още не съм сигурен дали не искам нещо по-голямо. Обявата е тази:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4skq06
        Bravo HGT

        Коментар


          #19
          Racer GT написа:
          bubachko написа:
          Racer GT написа:
          12.8 даде на 402м по спомен мерено на драг-а в сливен.
          С тва 400+ не е за хвалене много , на божура съм ходил един път от мерак, с типото 90 коня от подписа съм правил 16 на газ... :D, бяхме с Митко с неговата двувалка (изправихме ги газ срещу бензин) :D :D :D
          Тва в нашия форум 400 конъовите коли за нищо ги немаме!
          Не го казах за да се заяждам за нещо, просто разлика от 3-4 сек ми се струва доста минимална за бруталната разлика от 300+ коня на една серийна кола без подобрения (че дори и на газ) и една пипана от Бертоне (че след това както каза и подобрявана) Според мен, една такава 400+ трябва да е доста по-бърза. Ама аз не разбирам принципно от тези работи, а 130 коньовата либра дет я взех преди седмица е най-мощното нещо на което съм се качвал. Но това което писах за божура - факт

          Коментар


            #20
            bubachko написа:
            .... на божура съм ходил един път от мерак, с типото 90 коня от подписа съм правил 16 на газ ....
            С типо 90к.с. ако дадеш 16-ка, всички с атмосферни мотори м/у 130-160к.с., трябва да ходят и да си изхвърлят моторите и да си инсталират 90к.с. мотор, 16 секунди може да дадеш с това типо ако колата я направиш на картинг и я докараш до 400кг. с какво ги замерва тия 16 секунди .... ако е с ръчния часовник може и за 15-ка да се пребориш ако свалиш газовата Към колегата със сериозния въпрос - ако ти харесва колицата няма какво да му мислиш, но със сигурност компетентно мнение могат да ти дадат в опел форума
            punto HGT

            Коментар


              #21
              Колега, гледам обявата е от София и ти си от София върви и хвърли 1 поглед, обърни едно кръгче и ако те грабне ще видиш как ще спреш да мислиш :D
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #22
                самите германци имат един лаф-докато стоиш на седалката на опел и тя си гние.иначе след2005 г се справиха с този проблем и са вече доста конкурентноспособни-дори и на ваговете

                Коментар


                  #23
                  Оф топик,ама малко

                  GaTio2 написа:
                  стана ми интересно малко off topic е ама се загледах в клипове и видях този http://vbox7.com/play:2ec9a924 ? какви са тия фиати да не е някаква среща :D
                  На колегите в Пловдив до гребната,на паркинга на стадиона.Мнението за опела ми е положително.Дърпа доволно.
                  Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                  Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                  Коментар


                    #24
                    GaTio2 написа:
                    Колега, гледам обявата е от София и ти си от София върви и хвърли 1 поглед, обърни едно кръгче и ако те грабне ще видиш как ще спреш да мислиш :D
                    Точно това мисля да направя утре. Говорих с момчето и ми се видя много точен пич по телефона. Обясни ми доста неща за колата. Ще я видя, защото от човек е много по-добре отколкото тия по автокъщите.
                    Bravo HGT

                    Коментар


                      #25
                      didich написа:
                      bubachko написа:
                      .... на божура съм ходил един път от мерак, с типото 90 коня от подписа съм правил 16 на газ ....
                      С типо 90к.с. ако дадеш 16-ка, всички с атмосферни мотори м/у 130-160к.с., трябва да ходят и да си изхвърлят моторите и да си инсталират 90к.с. мотор, 16 секунди може да дадеш с това типо ако колата я направиш на картинг и я докараш до 400кг. с какво ги замерва тия 16 секунди .... ако е с ръчния часовник може и за 15-ка да се пребориш ако свалиш газовата
                      Пак казвам, че не искам да се заяждам, ама не... 1. Мерено е не от мен, а от тази техника която разпъват на гонките и доста от вас вероятно се хвалите с нейните показания2. http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_Tipo - ето, разгледай двете таблици и помисли: Ако за средно 12 сек трябва да стигне 100 км/ч, ако за средно 35 сек прави 1000 м., защо мислиш, че горното е невъзможно това което казвам?Ето и още едно линкче http://www.carinf.com/bg/1ec047760.html, с описано пак 1.6 гледам, само дето е едновалка, а не двувалова и е 84 коне... След като него го дават на 18, защо двувалката да не може за 16?В крайна сметка, няма ниииикакво, ама никакво значение моето така наречено постижение. Дори и за 18, дори и за 20 да го е направило, пак ми е смешно при това положение кола 400+ коня да се хвали с 12.8 сек., за мен това е мнооооого.Аз спирам, че много офтопик стана, а и такива спорове са за друг раздел. А и така или иначе Чибурашката ми отдавна пое към вечните ловни полета, така че този спор е обречен и недоказуем, към момента мога да ти вадя доказателства само от интернет (всеки може да си твърди каквото иска )

                      Коментар


                        #26
                        bubachko, много ме радват разсъжденията ти.Ти 2 секунди ги нямаш за нищо.Хората за десетки от секундата влагат пари, за да вдигнат десетки и често стотици кончета, ти за 5 коня повече между едновалка и двувалка от примера ти свали едни бързи 2 секунди.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Ходи виж колата, седни и я покарай, ако е твоята кола ще го усетиш на мига, повярвай ми.Сега с тоя мотор бая зор ще видиш.Ще сменяш редовно гарнитури на капака, ще доливаш доволно масълце, ще се чуват странни щумове от ангренажа, погледни и каква хамалогия е смяната на тампона на двигателя и какво трябва да направиш за да го смениш. отделно в коша няма място игла да пуснеш а да работиш на спойкствие е невъзможно. Винаги съм си мислел че на Браво 1.8 и хгт коша е препълнен но на тоя опел е страшно. Но ако си познаеш колата мисля че тези неща не биха те спрели.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            S_BANKOV написа:
                            Ходи виж колата, седни и я покарай, ако е твоята кола ще го усетиш на мига, повярвай ми.Сега с тоя мотор бая зор ще видиш.Ще сменяш редовно гарнитури на капака, ще доливаш доволно масълце, ще се чуват странни щумове от ангренажа, погледни и каква хамалогия е смяната на тампона на двигателя и какво трябва да направиш за да го смениш. отделно в коша няма място игла да пуснеш а да работиш на спойкствие е невъзможно. Винаги съм си мислел че на Браво 1.8 и хгт коша е препълнен но на тоя опел е страшно. Но ако си познаеш колата мисля че тези неща не биха те спрели.
                            Ми да ти кажа честно в коша имаше доста повече място за пипане от на ХГТ-то. Иначе я пробвах колата. Честно казано беше доста тих мотора, вървеше стабилно. Нямаше тропания и чукания, нито от него нито от окачването. Имаше подгряване на седалки, на огледала, доста голям багажник в сравнение с ХГТ-то. Имам приятел с такава и е страшно доволен. Правил е турбото, но само това е било по-сериозно. Ще погледна още една две такива да видим, но определно ми хареса колата.
                            Bravo HGT

                            Коментар

                            Working...
                            X